Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-25
Sokółka: SPZOZ STAP / 2007
Numer ogłoszenia: 205356 - 2007; data zamieszczenia: 25.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Gen. Wł. Sikorskiego 40, 16-100 Sokółka, woj. podlaskie, tel. (085) 722 04 64, fax (085) 722 04 64.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozsokolka.neostrada.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPZOZ STAP / 2007.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa staplerów chirurgicznych wg asortymentów i ilości wyszczególnionych w dodatku do niniejszej SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.11.00 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.00 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki Oryginalny kod CPV: 33.14.11.22 - Klamry chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.22 - Klamry chirurgiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów z art. 24 ust. 1 lub 2 Pzp 5)Wykażą zgodność asortymentu z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r o wyrobach medycznych. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów dołączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnianie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenia wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą zamawiający żąda złożenia: 1)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i 2 Pzp. 3)wypełniony w całości i podpisany dodatek nr 1 /formularz ofertowy/ oraz dodatek nr 2 /formularz asortymentowo - cenowy/ niniejszej SIWZ W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający : Zamawiający nie wymaga. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający : Zamawiający nie wymaga. 4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający wymaga : 1) należy spełnić warunki określone w dodatku nr 2 asortymentowo - cenowym. 2) czytelny dokument potwierdzający, iż oferowany asortyment jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia (katalog). 3) zezwolenie na wprowadzanie do obrotu i używanie go na terenie kraju zgodnie z ustawą: z dnia 20 kwietnia 2004r o wyrobach medycznych /jeżeli prawo nakłada obowiązek posiadania takich dokumentów/ 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 6. Opis dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: zamawiający oceni spełnienie warunków w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie spełnia - nie spełnia. 7. Wykonawca składa wszystkie dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność oryginałem przez wykonawcę. 8. Wykonawca składa wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski: tłumaczenie musi być sporządzone lub poświadczone przez tłumacza przysięgłego. Tłumaczenie nie jest wymagane, jeżeli zamawiający wyrazi zgodę, której mowa w art.9 ust.3 ustawy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozsokolka.neostrada.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 16-100 Sokółka; ul. Gen. Sikorskiego 40.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.11.2007 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 16-100 Sokółka; ul. Gen. Sikorskiego 40, sekretariat - pokój 105.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z SOKÓŁKI
- Dostawa i montaż wyrobu medycznego - instalacji gazów medycznych
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy ul. Wasilkowskiej w Sokółce
- Opracowanie dokumentacji na termomodernizację budynku Szkoły Podstawowej w Boguszach
- Opracowanie dokumentacji na termomodernizację budynku Przedszkola nr 3 w Sokółce
- Poprawa dostępu do małej infrastruktury publicznej nad zalewem w Sokółce
- Utrzymanie poboczy w pasach drogowych, ciągach pieszych i pieszo-jezdnych będących własnością Gminy Sokółka w okresie 7 miesięcy w 2025 roku
więcej: przetargi w Sokółce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów szewnych
- Sukcesywne dostawy nici chirurgicznych, różnych materiałów szewnych oraz siatek dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Lwówku Śląskim.
- Dostaw art. szewnych dla SPZZOZ w Przasnyszu.
- Sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 1 wyrobów medycznych, środków biobójczych-12 części
- Dostawa materiałów, w tym: staplery, siatki chirurgiczne i ginekologiczne, sprzęt do endoskopii dla Milickiego Centrum Medycznego w Miliczu
- Produkty lecznicze.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.