Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-12
Kamienica: DOSTAWA WĘGLA KOSTKI I GROSZKA EKORET DLA SZKÓŁ I BUDYNKÓW KOMUNALNYCH NA TERENIE GMINY KAMIENICA W ROKU 2010
Numer ogłoszenia: 205363 - 2009; data zamieszczenia: 12.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Kamienica , ul. Kamienica 420, 34-608 Kamienica, woj. małopolskie, tel. 018 3323004, 3323025 wew. 23.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamienica.iap.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA WĘGLA KOSTKI I GROSZKA EKORET DLA SZKÓŁ I BUDYNKÓW KOMUNALNYCH NA TERENIE GMINY KAMIENICA W ROKU 2010.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: SUKCESYWNĄ DOSTAWĘ WG ZAPOTRZEBOWANIA WĘGLA KOSTKI I GROSZKA EKORET (luzem) DLA SZKÓŁ I BUDYNKÓW KOMUNALNYCH NA TERENIE GMINY KAMIENICA Dostarczany opał musi odpowiadać wymaganiom następujących parametrów: WĘGIEL - Minimalna wartość opałowa: 26 MJ/kg - Maksymalna zawartość siarki: 0,6% - Maksymalny popiół: 7% WĘGIEL GROSZEK EKORET - Minimalna wartość opałowa: 26 000 kJ/kg - Max zawartość siarki: 0,6% - Max zawartość popiołu: 4-9% Łączne zapotrzebowanie na węgiel kostkę wynosi ok. 190 ton. Łączne zapotrzebowanie na groszek EKORET luzem wynosi ok. 120 ton Teren działania: Gmina Kamienica: Budynki komunalne: Urząd Gminy, Lecznica, Ośrodek Zdrowia w Kamienicy i Szczawie, Remiza OSP w Zalesiu, Remiza OSP w Zasadnem. Szkoły: SP Nr 2 w Kamienicy, ZSIP w Zbludzy, SP Zasadnem, SP w Zalesiu, SP nr 2 w Szczawie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.10.00 - Węgiel i paliwa na bazie węgla 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5000,00 złotychIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1.5.W ostatnich trzech latach zrealizowali co najmniej dwa zamówienia. Łączna wartość dwóch zrealizowanych zamówień nie może być mniejsza niż kwota zawarta w ofercie złożonej przez Wykonawcę. Wykazane dostawy (nie mniej niż dwie) muszą być potwierdzone i udokumentowane listami referencyjnymi wskazującymi, iż zostały wykonane z należytą starannością..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca musi załączyć do oferty sporządzonej na formularzu OFERTA-załącznik nr 2 do specyfikacji, niżej wymienione dokumenty, oświadczenia, informacje i wykazy składające się na ofertę: 1) oświadczenie wykonawcy w trybie artykułu 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych, na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające zgodność profilu prowadzonej działalności z przedmiotem zamówienia oraz aktualny wykaz osób uprawnionych do dokonywania czynności prawnych w imieniu wykonawcy, jeżeli z tego dokumentu to nie wynika. Odpis z właściwego rejestru albo zaświadczone o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, o których mowa wyżej, muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. W przypadku wykonawcy będącego spółką cywilną obowiązuje załączenie kserokopii umowy spółki i dokumenty rejestracyjne dla każdego ze wspólników. Dla wykonawców występujących wspólnie obowiązuje załączenie umowy regulującej współpracę. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej PRZEZ ORGAN WYDAJĄCY WW. DOKUMENT W WYMAGANYM TERMINIE pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w ww. dokumencie. 3)Oświadczenie o nie zaleganiu w podatkach i opłatach wg wzoru załącznika nr 4 do specyfikacji 4)Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym 5)wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat ( lata 2007-2009 ) dostaw (minimum dwie - wraz z referencjami) odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostaw stanowiącym przedmiot zamówienia, sporządzony na druku - załącznik nr 5 do specyfikacji, 6)polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ważną minimum do dnia terminu związania ofertą (30 dni od dnia otwarcia ofert) 7)oświadczenie oferenta stwierdzające, iż dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem dostawy, odpowiadają określonym normom i atestom jakościowym 8) Zaakceptowany wzór umowy, zaparafowany przez uprawnioną/upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy osobę (załącznik nr 6).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malopolska.pl/bip/kamienica, www.kamienica.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego pok. nr 19 (dyskietka, CD - koszt nośnika, ksero - koszt kserokopii) bezpłatnie strona internetowa: www.malopolska.pl/bip/kamienica, www.kamienica.net.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kamienica 34 - 608 Kamienica 420 pok. nr 11 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI KAMIENICA
więcej: przetargi KAMIENICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportowych w zakresie dowożenia dzieci do szkół na terenie Miasta i Gminy Bierutów na podstawie zakupionych biletów miesięcznych
- Świadczenie usługi przewozu uczniów do placówek szkolnych na terenie Miasta i Gminy Lipsko
- DOWÓZ UCZNIÓW Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI Z GMINY MIEJSKIEJ OSTRÓDA DO PLACÓWEK SPECJALNYCH WRAZ Z OPIEKĄ
- Dowóz uczniów zamieszkałych na terenie gminy Sławków do i z placówek oświatowych w roku 2025 - 2 części - II postępowanie
- Organizacja wycieczki dla 44 pracowników i emerytów Powiatowego Urzędu Pracy w Opolu dofinansowanej ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych wraz z 17 osobami towarzyszącymi.
- Dowóz osób niepełnosprawnych do placówek oświatowych
więcej: Węgiel i paliwa na bazie węgla »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.