Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-01-29
Katowice: Pielęgnacja zieleni niskiej i wysokiej na terenie miasta Katowice w 2015 roku oraz wykonanie prac interwencyjnych na terenie miasta Katowice w 2015 roku.
Numer ogłoszenia: 20536 - 2015; data zamieszczenia: 29.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Zieleni Miejskiej , ul. Tadeusza Kościuszki 138, 40-523 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2515186, faks 032 2515081.
- Adres strony internetowej zamawiającego: bip.um.katowice.pl/jednostki/zzm
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pielęgnacja zieleni niskiej i wysokiej na terenie miasta Katowice w 2015 roku oraz wykonanie prac interwencyjnych na terenie miasta Katowice w 2015 roku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pielęgnacja zieleni niskiej i wysokiej na terenie miasta Katowice w 2015 roku oraz wykonanie prac interwencyjnych na terenie miasta Katowice w 2015 roku obejmująca wykonanie: Część I - Pielęgnacja zieleni niskiej i wysokiej na terenie miasta Katowice w 2015 roku, w tym wykonanie dwóch zadań: Zadanie 1 - Wycinka drzew na terenie miasta, w tym w pasach drogowych w 2015 roku. Zadanie 2 - Wykonanie nasadzeń zastępczych w 2015 roku. Część II - Wykonanie prac interwencyjnych na terenie miasta Katowice w 2015 roku..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Pielęgnacja zieleni niskiej i wysokiej na terenie miasta Katowice w 2015 roku oraz wykonanie prac interwencyjnych na terenie miasta Katowice w 2015 roku. Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy do wysokości 30% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00-3, 90.00.00.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy złożenia wadium -
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - (dot. części II) Wykonawca musi posiadać zezwolenie na transport odpadów wynikające z ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 poz. 21z późn. zm). Wykonawca zobowiązany jest stosować się do przepisów przedmiotowej Ustawy, a w szczególności do zapisów zawartych w art.20, 23,24 tej ustawy. Pozwolenie na transport musi być wystawione na Wykonawcę. Dot. części I - wykonawca spełni warunek jeżeli złoży oświadczenie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadania wiedzy i doświadczenia - (wymagania dot. części I ) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonali a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują co najmniej 3 usługi w ramach których wykonano wycinkę drzew, prześwietlanie drzew (w tym jedna na terenach zieleni zabytkowej) sadzenie drzew, krzewów - łącznie o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto i i załączą poświadczenie potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie i w terminie umownym. Posiadania wiedzy i doświadczenia - ( wymagania dot. części II ) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonali a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują co najmniej 2 usługi: jedną obejmująca zewnętrzne prace porządkowo-czystościowe, a drugą polegającą na pielęgnacji zieleni o wartości łącznie co najmniej 50.000,00 zł brutto i załączą poświadczenie potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie i w terminie umownym. Uwaga - Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu opisane w podpunktach nr 2 lub 3 jeśli złoży: a)wykaz usług zgodnie z zapisami w załączniku nr 6 do SIWZ b) poświadczenie z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług lub usług okresowych lub ciągłych dokumenty powinny być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c)oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt. b).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym - ( wymagania dot. części I) Wykonawca musi dysponować następującym sprzętem: -piły spalinowe w ilości minimum 3 szt, -frezarka do pni - w ilości minimum 1 szt, -rębak do zrębkowania gałęzi i konarów - w ilości 1 szt, -środki transportowe do wywozu odpadów - 2 szt. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym -- ( wymagania dot. części II) Wykonawca musi dysponować: -ciągnikiem wraz z kosiarką bijakową - w ilości minimum 2 szt, -kosami spalinowymi - w ilości minimum 6 szt, -kosiarkami mechanicznymi (spalinowe samojezdne) - w ilości minimum 6 szt, -pilarkami spalinowymi - w ilości minimum 2 szt. -środkami transportowymi do wywozu traw i odpadów - 4 szt, (w tym: jeden samochód (dostawczy) o ładowności od 700 kg do 3,5 t oraz trzy samochody ciężarowe o ładowności powyżej 3,5 t) Uwaga - Wykonawca posiada oznakowanie i zabezpieczenie robót prowadzonych w pasie drogowym zgodnie z załącznikiem nr 1 i 4 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 roku w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U z 2003r. Nr 220 poz 2181) i Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r (Dz.U z 2003r. Nr 177 poz 1729)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - ( wymagania dot. części I ) Wykonawca musi dysponować co najmniej 8 osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w tym: 1)jedną osobę posiadającą kwalifikacje do kierowania pracami konserwatorskimi na terenach wpisanych do rejestru zabytków polegającymi na zabezpieczeniu, uzupełnianiu, rekonstrukcji lub konserwacji parków zabytkowych albo innego rodzaju zorganizowanej zieleni zabytkowej 2)jedną osobę o wykształceniu ogrodniczym lub pokrewnym, 3)trzy osoby o uprawnieniach pilarza w tym co najmniej jedną uprawnioną do pracy na wysokości. 4)3 pracowników fizycznych. Uwaga - Wykonawca spełni warunek w zakresie punktu 1) jeśli osoba będzie posiadała zaświadczenie wojewódzkiego konserwatora zabytków lub (w przypadku nie posiadania zaświadczenia) dyplom ukończenia wyższych studiów i opis co najmniej 12 miesięcznej praktyki przy konserwacji i pielęgnacji parków zabytkowych. Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - ( wymagania dot. części II) Wykonawca musi dysponować co najmniej 8 osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w tym: 1)dwie osoby o wykształceniu ogrodniczym lub pokrewnym mającym doświadczenie przy pracach związanych z pielęgnacją drzew, karczowaniem zagajników i zakładaniem trawników (w usługach ogrodniczych), 2)dwie osoby z uprawnieniami pilarza, 3)4 pracowników fizycznych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 100.000,00 zł. Opłacona polisa wraz z potwierdzeniem jej opłacenia (w przypadku, gdy umowa ubezpieczeniowa przewiduje rozłożenie zapłaty kwoty ubezpieczenia na raty, Zamawiający żąda potwierdzenia jedynie tych składek, które stały się wymagalne do dnia upływu terminu składania ofert). Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania niniejszego ubezpieczenia przez cały czas trwania umowy (jeśli umowa ubezpieczenia wygasa w trakcie, kiedy wymagane jest świadczenie usługi Wykonawca złoży oświadczenie o zawarciu nowego ubezpieczenia). Wykonawca musi zawrzeć nową umowę ubezpieczeniową i niezwłocznie przekazać jej kserokopię Zamawiającemu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
- (wymagania dot. części I ) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonali a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują co najmniej 3 usługi w ramach których wykonano wycinkę drzew, prześwietlanie drzew (w tym jedna na terenach zieleni zabytkowej) sadzenie drzew, krzewów - łącznie o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto i i załączą poświadczenie potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie i w terminie umownym. - (wymagania dot. części II ) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonali a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują co najmniej 2 usługi: jedną obejmująca zewnętrzne prace porządkowo-czystościowe, a drugą polegającą na pielęgnacji zieleni o wartości łącznie co najmniej 50.000,00 zł brutto i załączą poświadczenie potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie i w terminie umownym.; - wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- inne dokumenty
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dla części I - Ofertę na formularzu oferty o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ wraz z załączonym kosztorysem ofertowym ( załącznik nr 13 do SIWZ) Dla części II - Ofertę na formularzu oferty o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ wraz z załączonym kosztorysem ofertowym ( załącznik nr 14 do SIWZ). Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o poziomie emisji spalin samochodów określonych normą EURO, które będą brały udział w wykonaniu przedmiotu zamówienia - wg wzoru zał. nr 7 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zmiana postanowień umowy może nastąpić wyłącznie na warunkach określonych poniżej: a) Zamawiający z ważnych przyczyn nie dających się przewidzieć w chwili zawarcia umowy wstrzyma wykonanie prac, b) nastąpi zmiana obowiązującej stawki podatku VAT, c) zaistniały przyczyny niezależne od działania stron, których przy zachowaniu wszelkich należytych środków nie można uniknąć ani im zapobiec. 2.Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 3.Strona występująca o istotną zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu. Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.katowice.pl/jednostki/zzm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Zieleni Miejskiej
40-523 Katowice
ul. Kościuszki 138.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2015 godzina 10:00, miejsce: Zakład Zieleni Miejskiej 40-523 Katowice ul. Kościuszki 138.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pielęgnacja zieleni niskiej i wysokiej na terenie miasta Katowice w 2015 roku..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pielęgnacja zieleni niskiej i wysokiej na terenie miasta Katowice w 2015 roku, w tym wykonanie dwóch zadaN: Zadanie 1 - Wycinka drzew na terenie miasta, w tym w pasach drogowych w 2015 roku (obwód pnia drzew mierzony na wysokości 130 cm) wg wykazu: 1)Wycinka drzew o obwodzie pnia do 200cm z frezowaniem i wywozem, 2)Wycinka drzew o obwodzie pnia do 200cm bez frezowania z wywozem, 3)Wycinka drzew o obwodzie pnia powyżej 200cm z frezowaniem i wywozem, 4)Wycinka drzew o obwodzie pnia powyżej 200cm bez frezowania z wywozem, 5)Wycinka alpinistyczna drzew o obwodzie pnia do 200cm z frezowaniem i wywozem, 6)Wycinka alpinistyczna drzew o obwodzie pnia do 200cm bez frezowania z wywozem, 7)Wycinka alpinistyczna drzew o obwodzie pnia powyżej 200cm z frezowaniem i wywozem, 8)Wycinka alpinistyczna drzew o obwodzie pnia powyżej 200cm bez frezowania z wywozem, 9)Redukcja koron drzew zgodnie z zasadami sztuki ogrodniczej z wywozem (w zakresie przewidzianym w art.82 ust.1a ustawy o ochronie przyrody), 10)Wycinka krzewów w m2, 11)Usuwanie karp (karczowanie) z wywozem i kosztami zagospodarowania pozostałości, 12)Frezowanie pni z wywozem. Zadanie 2 - Wykonanie nasadzeń zastępczych w 2015 roku: 1)Sadzenie drzew form naturalnych i piennych ( w tym drzew w odmianach) o obwodzie pnia 12-14cm mierzonej na wysokości 100cm od nasady pnia. 2)Sadzenie pnączy, krzewów w formie naturalnej, dla gatunków i odmian silnie rosnących wysokość /szerokość 60-80 cm, dla wolno rosnących 20-30 cm. Wykonawca nasadzi drzewa i krzewy ( gatunki i ich odmiany) w ustaleniu z Zamawiającym. Każda z usług w ramach części I będzie zlecana oddzielnie, zgodnie z potrzebami Zamawiającego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. poziom emisji spalin samochodów określonych normą EURO - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie prac interwencyjnych na terenie miasta Katowice w 2015 roku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie prac interwencyjnych na terenie miasta Katowice w 2015 roku, obejmujący wykonanie: 1)Oczyszczanie terenów z resztek budowlanych, gruzu i ziemi - zebranie i wywóz odpadów wraz z ich zagospodarowaniem. 2)Oczyszczanie terenów z zalegających odpadów komunalnych - zebranie i wywóz odpadów wraz z ich zagospodarowaniem. 3)Oczyszczanie terenów z zalegających odpadów ulegających biodegradacji (liście, gałęzie, trawa) - zebranie i wywóz powstałych odpadów wraz z ich zagospodarowaniem. 4)Karczowanie zagajników, krzaków i podszycia gęstego w wieku do 10 lat, zwalczanie Barszczu Sosnowskiego (w tym chemiczne) zebranie i wywiezienie powstałych odpadów wraz z zagospodarowaniem. 5)Pielęgnację zieleni wysokiej - przycięcie drzew w celu utrzymania skrajni wraz z zebraniem i wywiezieniem powstałych odpadów. 6)Pielęgnację zieleni wysokiej, odmładzanie drzew starszych, w tym przy użyciu zwyżki - podniesienie koron wraz z zebraniem i wywiezieniem powstałych odpadów (w zakresie przewidzianym w art. 82 ust.1a ustawy o ochronie przyrody). 7)Usuwanie odrostów drzew, w tym w pasach drogowych wraz z zebraniem i wywiezieniem powstałych odpadów. 8)Przycięcie skupin krzewów w celu odmłodzenia wraz z zebraniem i wywiezieniem powstałych odpadów. 9)Przycinanie krzewów żywopłotowych z trzech stron wraz z zebraniem i wywiezieniem powstałych odpadów. 10)Wycinka drzew do lat 10, wycinka drzew owocowych, uprzątnięcie powalonych drzew wraz z zebraniem i wywiezieniem powstałych odpadów. 11)Koszenie trawników z wygrabieniem, pryzmowaniem i wywiezieniem pokosu wraz z zagospodarowaniem. 12)Wyrównywanie terenu wraz z wysiewem trawy na uporządkowanych terenach. 13)Usunięcie darni z chodników z wywozem i zagospodarowaniem powstałych odpadów. 14)Zamiatanie dróg parkowych, nawierzchni asfaltowych i utwardzonych (ścieżek, schodów itp.). 15)Utrzymanie zimowe: odśnieżanie nawierzchni asfaltowych i utwardzonych ścieżek wraz z zagospodarowaniem odpadów, posypywanie piaskiem lub grysem oblodzonych nawierzchni asfaltowych i utwardzonych ścieżek. 16)Wygrabienie liści wraz z zebraniem i wywozem. 17)Wycinka interwencyjna drzew zagrażających poniżej 200 cm obwodu wraz z wywozem pozostałości. 18)Wycinka interwencyjna drzew zagrażających pow. 200 cm obwodu wraz z wywozem pozostałości. Każda z usług w ramach części II będzie zlecana oddzielnie, zgodnie z potrzebami Zamawiającego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00-3, 90.00.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. poziom emisji spalin samochodów określonych normą EURO - 5
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- DOSTAWA SPRZETU KOMPUTEROWEGO
- Konserwację urządzeń dźwigowych podlegających dopuszczeniom przez UDT oraz ich bieżące naprawy.
- Usługa monitorowania środowiska pracy Zintegrowanego Systemu Informatycznego (ZSI) InfoMedica/AMMS
- KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI BASENÓW: BRYNÓW, BUROWIEC, ZADOLE W MIESIĄCU STYCZNIU 2025r.
- "ŚWIADCZENIE USŁUGI SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI NA TERENIE NIERUCHOMOŚCI POŁOŻONEJ W KATOWICACH PRZY UL. DĄBROWSKIEGO
- Dostawa leków Zad. 1 - Tenekteplaza proszek i rozp. Ds. r-r d/wstrzyk.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych, wewnętrznych, parkingów i chodnika w Gminie Uście Gorlickie do 15.04.2025 r.
- Usługi asenizacyjne na terenie Gminy Lidzbark Warmiński w latach 2025-2027
- Czyszczenie infrastruktury wod-kan, wywóz nieczystości płynnych i osadów oraz udrażnianie kanalizacji sanitarnych
- Usługa polegająca na opróżnianiu zbiorników bezodpływowych mieszkańców gminy Puchaczów z nieczystości ciekłych o charakterze bytowym oraz ich transporcie i oczyszczeniu w ilości 5000 m3 w 2025 r.
- 964/2024 Świadczenie usług w zakresie opróżniania wskazanych koszy ulicznych i usuwania padliny z ulic i poboczy na terenie dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Bieżące utrzymanie kanalizacji deszczowej na terenie miasta Racibórz.
więcej: Usługi ogrodnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.