eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GorliceDOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA HALI SPORTOWEJ OSIR W GORLICACH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-15

Gorlice: DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA HALI SPORTOWEJ OSIR W GORLICACH
Numer ogłoszenia: 205392 - 2012; data zamieszczenia: 15.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Gorlicach , ul. Sportowa 9, 38-300 Gorlice, woj. małopolskie, tel. 018 3526970, faks 018 3526970.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA HALI SPORTOWEJ OSIR W GORLICACH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia hali sportowej OSiR w Gorlicach w ilości, asortymencie i o parametrach określonych w pkt 1-5. 1) Kotara grodząca z napędem elektrycznym - 2 sztuki (podział na 3 sektory). Kotara grodząca tkanina + siatka o wymiarach 10 x 25 m - 2 sztuki. Do wysokości 3,0 m materiał nieprzezroczysty zielony, powyżej siatka o oczkach 10 x 10 cm w kolorze żółtym - 500 m2. Konstrukcja do pionowego podnoszenia i opuszczania kotary z napędem elektrycznym, silnik 230V, 410 W z wyłącznikiem termostatycznym, sterowanie pilotem - 2 kpl. Montaż konstrukcji kotary podnoszonej pionowo z napędem elektrycznym - 2 szt. 2) Piłkochwyty na ściany szczytowe. Siatka ochronna na ściany szczytowe polipropylenowa z obciążeniem dolnej krawędzi o wymiarach 7,5 x 25 m - 2 sztuki w kolorze żółtym (część górna stała), 3 x 29 m - 2 sztuki (część dolna przesuwna), oczka 100 x 100 mm, gr. splotu 3 mm, kolor zielony - 549 m2. Montaż piłkochwytów na hali sportowej (łącznie z elementami montażowymi - wsporniki, olinowanie, karabińczyki teflonowe dla montażu 549 m2 siatki). 3) Kotara zasłaniająca okna z napędem elektrycznym - 1 komplet o długości ok. 60 mb. Kotara zasłaniająca - tkanina o wymiarach 4,5 x 30 m - 2 sztuki. Do pełnej wysokości materiał nieprzezroczysty, kolor zielony - 270 m2 Konstrukcja do mocowania i poziomego przesuwu kotary z napędem elektrycznym, profil stalowy specjalny, system wózków jezdnych z rolkami tworzywowymi, sterowanie bezprzewodowe (2 piloty w komplecie), silnik 230V, 250 W, sprzęgło awaryjne, długość ok 60 mb - 1 kpl. Montaż konstrukcji kurtyny grodzącej przesuwanej z napędem elektrycznym - 1 kpl 4) Siatki ochronne na okna. Siatka ochronna na okna polietylenowa o wymiarach 4,5 x 50 m - 1 sztuka, kolor żółty, 2,8 x 50 m - 1 sztuka, kolor żółty, oczka 50 x 50 mm, gr. splotu 3 mm, kolor żółty - 365 m2. Montaż siatek osłonowych na hali sportowej (łącznie z elementami montażowymi - wsporniki, olinowanie, karabińczyki teflonowe dla montażu 365 m2 siatki). 5) Trybuny składane na 232 miejsca. Trybuna składana teleskopowo 4-rzędowa z siedziskami plastikowymi. Siedziska bez oparcia (H=11 cm) ostatni rząd - siedzisko z oparciem (H=25 cm) w rozstawie osiowym 500 mm. Różnica poziomów miedzy podestami 300 mm, wysokość stopni pośrednich 150 mm. Bezpieczne podesty z płyty antypoślizgowej. Wykończenie stopni blachą aluminiową antypoślizgową ryflowaną. Barierki ochronne bez konieczności demontażu w celu złożenia trybuny zainstalowane z tyłu i z boku każdego modułu konstrukcji trybuny. Bezpieczne kółka łożyskowane z bieżnią polipropylenową D=80mm. Głębokość trybuny po rozłożeniu 2840 mm, głębokość trybuny po złożeniu 1200 mm, wysokość ostatniego podestu 900 mm - 32 mb. 1.2. Szczegółowy opis realizacji przedmiotu zamówienia przedstawia wzór umowy - zał. nr 1 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.30.00 - Różne siedziska i krzesła 44.11.23.00 - Przegrody 45.22.31.00 - Montaż konstrukcji metalowych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie zł: trzy tysiące 00/100). Wadium musi obejmować okres związania ofertą to jest 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Zamawiający poza formami wnoszenia wadium ww. nie dopuszcza innych form jego wnoszenia. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Nr Bank BGŻ 84 2030 0045 1110 0000 0160 8890 W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. Uznanie rachunku Zamawiającego musi nastąpić najpóźniej w terminie składnia ofert tj. do dnia 25.06.2012 r. do godz. 10:00 Wadium w formie innej niż pieniądz należy wnieść najpóźniej w terminie składnia ofert tj. do dnia 25.06.2012 r. do godz. 10:00 Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna należy złożyć w formie oryginału. W przypadku wadium wnoszonego w poręczeniach lub gwarancjach data wygaśnięcia poręczenia lub gwarancji obejmować musi co najmniej 30 dniowy termin związania ofertą.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz OFERTA, który należy sporządzić ściśle wg wzoru formularza stanowiącego zał. nr 2 do SIWZ. Formularz musi być podpisany przez osobę/osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych wykonawcy z podaniem ceny za całość przedmiotu zamówienia. 2. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w imieniu wykonawcy lub wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów (w przypadku spółki cywilnej może to być kopia umowy spółki cywilnej).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osir.gorlice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Gorlicach, 38- 300 Gorlice ul. Sportowa 9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Gorlicach, 38- 300 Gorlice ul. Sportowa 9.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.