Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-01
Łódź: Sprzątanie pomieszczeń w obiektach CBMiM PAN
Numer ogłoszenia: 205396 - 2008; data zamieszczenia: 01.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Badań Molekularnych i Makromolekularnych Polskiej Akademii Nauk , ul. Sienkiewicza 112, 90-363 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6847113, fax. 042 6847126.
- Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.cbmm.lodz.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut PAN.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie pomieszczeń w obiektach CBMiM PAN.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie pomieszczeń w obiektach CBMiM PAN, jak opisano w SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych b) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Pzp; c) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w świadczeniu usług stanowiących przedmiot zamówienia w obiektach o podobnym charakterze, tj. laboratoriach chemicznych, biologicznych, medycznych analitycznych, przyszpitalnych, farmaceutycznych oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; e) Są ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę nie mniejszą niż 100 000 zł oraz pracownicy są ubezpieczeni od wypadków przy pracy. f) podpiszą umowę na warunkach zawartych w zał. nr 3, którą należy parafować i załączyć do oferty. Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania i odrzuceniem jego oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków wymaganych w niniejszym przetargu każdy oferent złoży: 1. Oświadczenie oferenta - wg wzoru jak zał. 2 do SIWZ, 2. Dokumenty i oświadczenia: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający(e) dopuszczenie oferenta do obrotu prawnego. Wypis ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Oświadczenie - w przypadku osób fizycznych, osób prawnych oraz podmiotów występujących wspólnie (spółki cywilne, konsorcjum itp.) - ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, oraz że przed zawarciem umowy przedłożą zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę; c) Poparty referencjami wykaz ważniejszych zrealizowanych przez oferenta w latach 2004 - 2006, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 5 usług o zakresie porównywalnym z przedmiotem zamówienia wg wzoru jak zał. 4 do niniejszej SIWZ d) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (jeżeli z polisy nie wynika, że składka ubezpieczeniowa została opłacona, należy załączyć również dowód zapłacenia składki) i dokument potwierdzający ubezpieczenie pracowników. e) Oświadczenie na formularzu ofertowym - zał. nr 1 do SIWZ - z podaniem ceny oferty; f) Podpisany wzór umowy (zał. nr 3 do SIWZ) uzupełniony danymi wykonawcy lub jego przedstawiciela/li prawnego/ych, nazwy banku wraz z numerem konta oraz dane osoby pełniącej nadzór nad realizacją zamówienia. Uwagi: 1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne, konsorcja) w celu potwierdzenia spełnienia warunków ustawowych stosowne dokumenty z wymienionych w pkt. 6.1 i 6.2.a) niniejszej SIWZ winny być przedłożone przez każdego wykonawcę. 2. Dokumenty i oświadczenia są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, a dodatkowo dokumenty sporządzone oryginalnie w języku obcym ,są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa pod literą a), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że : 1. nie otwarto jego likwidacji ani ogłoszono upadłości; 2. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 4. Dokumenty, o których mowa powyżej w pkt 3.1 i 3.2 powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których w pkt. 1 powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt 2 stosuje się odpowiednio. 6. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne, konsorcja) w celu potwierdzenia spełnienia warunków ustawowych stosowne dokumenty z wymienionych w pkt. 6.1 i 6.2.a) niniejszej SIWZ winny być przedłożone przez każdego wykonawcę. 7. Dokumenty i oświadczenia są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, a dodatkowo dokumenty sporządzone oryginalnie w języku obcym ,są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. W przypadku braku któregokolwiek z w.w. dokumentów zamawiający postąpi zgodnie z art. 24 ust.2, pkt.3 i 4 lub art. 26 ust.3 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - koncepcja realizacji zamówienia - 20
- 3 - zakres i warunki wykonywania czynności (usług) dodatkowych - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cbmm.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 90-363 Łódź, ul. Sienkiewicza 112, budynek administracji (B), pok. 112
e-mail:zaop1@bilbo.cbmm.lodz.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2008 godzina 10:30, miejsce: CBMiM, Łódź, ul. Sienkiewicza112- budynek administracji(B) pok. 102.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- 73/TP/ZP/D/2024 Dostawa worków foliowych dla USK nr 1 im. N. Barlickiego
- Góra frajdy przy Olsztyńskiej/Brzóski/Sędziowskiej, park im. Andrzeja Struga
- Dostawa drobnej aparatury laboratoryjnej dla Instytutu Chemii Organicznej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
- Wykonanie bieżącej konserwacji obiektów mostowych zlokalizowanych w ciągach dróg Wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi, 3 zadania.
- Świadczenie usług asystentów osobistych osób niepełnosprawnych dla mieszkańców Gminy Nowosolna w ramach projektu Centrum Usług Środowiskowych "WISIENKA 4"
- Rozbiórka istniejących budynków na nieruchomości przy ul. Mielczarskiego 35 w Łodzi.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe świadczenie usług w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych, socjalnych, toalet i ciągów komunikacyjnych Sądu Rejonowego w Lubinie oraz utrzymanie posesji.
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania stałej czystości w części budynków wynajmowanych przez Szkołę Główną Mikołaja Kopernika
- Świadczenie usług sprzątania
- "Ochrona fizyczna mienia należącego do Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o. z siedzibą w Puławach".
- Świadczenie usług sprzątania na potrzeby Legnickiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. z podziałem na części
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w obiektach SPGK Sp. z o.o. oraz na Dworcu Multimodalnym zarządzanym przez Sanockie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.