Ogłoszenie z dnia 2008-09-02
Łazy: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta Łazy
Numer ogłoszenia: 205437 - 2008; data zamieszczenia: 02.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Łazach , ul. Traugutta 15, 42-450 Łazy, woj. śląskie, tel. 032 6729326.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.lazy.bip.jur.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta Łazy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta Łazy w sezonie zimowycm w okresie : od 15 listopada 2008 r do 31 marca 2009 r Przedmiotem zamówienia są : prace obejmujące wykonanie zimowego utrzymania dróg na terenie miasta Łazy Zakres prac : a/ usuwanie śliskości zimowej przez posypywanie materiałami uszorstniającymi (żużel, piasek) i rozmrażającymi ( mieszanka solno - piaskowa, solno - żużlowa ); b/ odśnieżanie dróg; c/ odśnieżanie i posypywanie chodników oraz schodów piaskiem; d/ odśnieżanie i posypywanie zatok przystankowych i miejsc zatrzymywania się komunikacji miejskiej; Strefa I miasto Łazy drogi gminne - 36,85 km.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 15.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu okreslone w niniejszej siwz oraz w art.22 ustawyPzp: 1.1. posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiazek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadać niezbędną wiedzę i doswiadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do Zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie miasta Łazy.1.3.znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie Zimowego utrzymaniadróg gminnych na terenie miasta Łazy 1.4. nie podlegać wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 Pzp. 2. Zamawiajacy ustala nastepujace szczegółowe warunki udziału w postepowaniu: 2.2. Wykonawca winien oświadczyć, iż bedzie dysponować odpowiednia ilością osób do realizacji niniejszego zamówienia umożliwiającą obsługę maszyn wraz z osobą kierujacą akcją. Wykonawca ubiegajacy sięo zamówienie winien spełnić nastepujace minimalne warunki na poszczególne strefy w km: Strefa i - miasto Łazy - drogi gminne - 36,85 km. Wykonawca winien wykazać się dostępem do następującego sprzętu : min. (1) jednego pojazdu do patrolowania dróg a). dla strefy I - pługo-piaskarka na pojazdach samochodowych -2 pługi wraz z ciągnikiem kołowym z napędem 4x4 - rozrzutnik do ciągnika - ładowarka - samochód samowyładowczy - odśnieżarka do chodników - zabezpieczenie 10 pojemników na piasek lub - pług wraz z ciągnikiem kołowym o mocy nie mniejszej niż 80 KM - 2 pługi wraz z ciągnikiem kołowym z napędem 4x4 - 2 rozrzutniki do ciągnika - ładowarka - samochód samowyładowczy - odśnieżarka do chodników - zabezpieczenie 10 pojemników na piasek Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ustawy - załącznik nr 4, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Dokument pełnomocnictwa do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie( konsorcjum , spółka cywilna itp.) w postępowaniu o udzielenie zamówienia ( załączyć jeżeli dotyczy). 4. Aktualne zaświadczenia : a/ właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z płaceniem podatków i opłat lub zaświadczenie o uzyskaniu zgody przewidzianej prawem na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b/ właściwego oddziału ZUS ( Zakład Ubezpieczeń Społecznych ) lub KRUS ( Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego ) o nie zaleganiu z płaceniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie o uzyskaniu zgody przewidziane prawem na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych Płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca będący spółka jawna lub cywilna przedstawia w/w zaświadczenia o nie zaleganiu z uiszczeniem podatków i opłat przez spółkę. 5. Aktualna informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 6. Aktualna informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 7. Wykaz odpowiedniej ilości pracowników umożliwiających obsługę maszyn wraz z osobą kierującą akcją 8. Wykaz sprzętu, którym dysponuje Wykonawca do prowadzenia Akcji Zimowej - odpowiednio dla każdej strefy zgodnie z Rozdz. V Warunki wymagane od wykonawców pkt.2.3 niniejszej specyfikacji. 9. Wykaz podwykonawców, którzy będą wykonywali cześć usługi (załączyć jeżeli wykonawca zamierza wykonać przedmiot zamówienia przy pomocy podwykonawców).Wykaz powinien zawierać: a/ nazwę i adres podwykonawców, b/ podanie zakresu prac (z procentowym udziałem, które dany podwykonawca będzie realizował), 10. Wypełniony formularz cenowy. Wykonawca określi cenę w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 3. Wyżej wymienione dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lazy.bip.jur.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Łazach, ul. Pocztowa 14, 42-450 Łazy - Wydział Gospodarki Komunalnej i Lokalowej.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiajacego Urząd Miejski w Łazach, ul. Traugutta 15 -SEKRETARIAT.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości budynków i posesji Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu.
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości pomieszczeń w budynku biurowym przy ul. Kościuszki 131 we Wrocławiu wraz z dostawą materiałów higienicznych i sprzątania terenu wokół siedziby SP we W-wiu.
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania budynku , pomieszczeń Ośrodka Kuratorskiego, utrzymanie w czystości terenu zewnętrznego oraz wykonywanie prac konserwacyjnych i napraw
- LETNIE I ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH, CHODNIKÓW I PARKINGÓW NA TERENIE DZIELNICY WESOŁA m.st. WARSZAWY
- Zimowe utrzymanie ulic powiatowych, ciągów pieszych i rowerowych na terenie m. Stalowej Woli w sezonie zimowym 2025/2026
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na terenach przyległych do budynków stanowiących własność Powiatu Mieleckiego
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.