Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-19
Wrocław: Usługi utrzymania czystości i porządku w budynkach stanowiących
własność Gminy Wrocław znak postępowania: WM/NZ/PN/65/2011/B
Numer ogłoszenia: 205446 - 2011; data zamieszczenia: 19.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. , ul. Mikołaja Reja 53-55, 50-343 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3235700, faks 71 3235750.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wm.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi utrzymania czystości i porządku w budynkach stanowiących własność Gminy Wrocław znak postępowania: WM/NZ/PN/65/2011/B.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rodzaj zamówienia: usługa. 2. Przedmiotem zamówienia są usługi utrzymania czystości i porządku w budynkach stanowiących własność Gminy Wrocław, zgodnie z nomenklaturą CPV (Wspólny Słownik Zamówień 90.60.00.00-3 usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane, 90.91.00.00-9 usługi sprzątania, 64.12.00.00-3 usługi kurierskie, 65.50.00.00-8 odczyty liczników. 3.Zakres zamówienia obejmuje świadczenie usług: - porządkowo - sanitarnych, sprzątania i podobnych na terenie budynków 100% gminnych - doręczania dokumentów rozliczeniowych, powiadomień, zawiadomień i faktur VAT dla najemców lokali gminnych, - odczytu wskazań wodomierzy w lokalach mieszkalnych i użytkowych stanowiących własność Gminy Wrocław, - usuwania gniazd owadów. 4.Zakres pojęć użytych w SIWZ: a) przez usługi porządkowo - sanitarne, sprzątania i podobne w budynkach gminnych Zamawiający rozumie wykonywanie czynności, określonych w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ związanych z utrzymaniem czystości i porządku w częściach wspólnych budynków stanowiących własność Gminy Wrocław, objętych ewidencją zasobu prowadzoną przez Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o., które będą rozliczane na podstawie miesięcznych cen jednostkowych za sprzątanie 1 m2 powierzchni wspólnego użytku; b) przez usługi doręczania dokumentów rozliczeniowych, powiadomień, zawiadomień i faktur VAT dla najemców lokali gminnych Zamawiający rozumie wykonywanie czynności, określonych w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, dla najemców lokali gminnych, położonych w budynkach stanowiących własność Gminy Wrocław oraz w budynkach, w których Gmina posiada udziały w nieruchomości wspólnej, objętych ewidencją zasobu prowadzoną przez Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o., wykonywanych na zlecenie właściwego BOK. Dokumentem rozliczeniowym, powiadomieniem, zawiadomieniem, fakturą VAT jest dokument w formacie nie większym niż A4, niezakopetowany, zawierający od 1 do 5 stron; c) przez usługi odczytania wskazań wodomierzy Zamawiający rozumie wykonywanie czynności określonych w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, dwukrotnie w ciągu roku kalendarzowego, w lokalach gminnych, położonych w budynkach stanowiących własność Gminy Wrocław oraz w budynkach, w których Gmina posiada udziały w nieruchomości wspólnej, objętych ewidencją zasobu prowadzoną przez Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o, wykonywanych na zlecenie właściwego BOK. Przy czym Zamawiający informuje, że w jednym lokalu może znajdować się więcej niż jeden wodomierz; d) przez usługi usuwania gniazd owadów Zamawiający rozumie wykonywanie czynności usuwania gniazd owadów, np. os, szerszeni, według zasad określonych w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, na obszarze nieruchomości stanowiących własność Gminy Wrocław w danym zadaniu, wykonywanych na zlecenie właściwego BOK. 5. Zamówienie określa maksymalne potrzeby Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania całości zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość wyłączenia poszczególnych budynków z wykonywania usług porządkowo - sanitarnych i sprzątania w następujących przypadkach: a) sprzedaży pierwszego lokalu w budynku stanowiącym własność Gminy Wrocław i utraty przez ten budynek statusu nieruchomości komunalnej, b) wyłączenia budynku z eksploatacji (np. rozbiórka, remont). Zamawiający powiadomi pisemnie Wykonawcę o terminie wyłączenia budynku z wykonywania usług porządkowo - sanitarnych i sprzątania. Wykonawca zrzeka się wszelkich roszczeń związanych ze zmniejszeniem zakresu umowy. 6. Usługi określone w pkt 4 ppkt b - d niniejszego rozdziału SIWZ będą realizowane sukcesywnie w zależności od potrzeb i na zlecenie Zamawiającego. Podane w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ) ilości odczytów wskazań wodomierzy, dostarczanych dokumentów oraz gniazd owadów do usunięcia wskazują jedynie ilości orientacyjne niezbędne do obliczenia ceny oferty i porównania ofert. 7. Szczegółowy wykaz zasobów Gminy, na których realizowany będzie przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. 8. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia odpadów powstałych w trakcie realizacji umowy w miejscu prawnie dopuszczonym do odzysku, składowania lub unieszkodliwiania odpadów lub też przekazania odpadów do odzysku osobom wskazanym w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 21 kwietnia 2006 r. w sprawie listy rodzajów odpadów, które posiadacz odpadów może przekazywać osobom fizycznym lub jednostkom organizacyjnym nie będącym przedsiębiorcami, oraz dopuszczalnych metod ich odzysku (Dz. U. Nr 75, poz. 527 z późn. zm.)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3, 90.91.00.00-9, 64.12.00.00-3, 65.50.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Zadanie nr 1: 2.200,00 zł (słownie: dwa tysiące dwieście złotych, 00/100) Zadanie nr 2: 1.300,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta złotych, 00/100) Zadanie nr 3: 2.100,00 zł (słownie: dwa tysiące sto złotych, 00/100) Zadanie nr 4: 1.200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych, 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy BZ WBK S.A. I O Wrocław nr 67109023980000000109726425, tak aby kwota wadium znalazła się na wskazanym koncie nie później niż w dniu i godzinie przewidzianej na składanie ofert - podając w tytule na dowodzie wpłaty numer postępowania i lub nazwę postępowania. 4. Do oferty Wykonawca załącza potwierdzenie polecenia przelewu. 5. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, jego dowód wniesienia w formie oryginału należy dołączyć do oferty w taki sposób, by nie tworzył z nią całości tj. by nie był związany na stałe z ofertą, zaś jego kopię opatrzoną klauzulą (za zgodność z oryginałem) i poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę należy dołączyć do oferty. 6. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz musi mieć postać oświadczenia Gwaranta, w którym Gwarant zobowiązuje się nieodwołalnie i bezwarunkowo, na pierwsze żądanie zapłacić Zamawiającemu kwotę gwarancji w przypadkach określonych ustawą Pzp tj. gdy Wykonawca: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, d) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. W przypadku gwarancji, to Zamawiający decyduje o uznaniu danych okoliczności, przyczyn, za udowodnione. 7. Zamawiający dokonuje zwrotu, a także zatrzymania wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ). Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje należycie co najmniej jedną usługę polegającą na sprzątaniu nieruchomości mieszkalnych i lub użytkowych o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł. brutto w ramach jednej umowy. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ). Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ). Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ). Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: a) składają wspólnie oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i dokumenty wymienione w pkt 1 rozdz. X SIWZ, a ponadto b) każdy z Wykonawców składa oddzielnie oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 ustawy Pzp i dokumenty wymienione w pkt 2 rozdz. X SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Strony dopuszczają możliwość zmiany w trakcie realizacji umowy: 1) kluczowego personelu wykonawcy lub zamawiającego, 2) zmiany podwykonawców *. 2. Powyższe zmiany mogą być dokonane za uprzednią zgodą Zamawiającego, akceptującego nowego kluczowego specjalistę lub podwykonawcę *. * pozostawić odpowiednio do rozstrzygnięcia postępowania
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wm.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. ul. M.Reja 53-55 we Wrocławiu, Sekcja Zamówień Publicznych pok. 115, I piętro..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2011 godzina 09:00, miejsce: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. we Wrocławiu, ul. Mikołaja Reja 53-55, 50-343 Wrocław Kancelaria..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Spółka Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. występuje w imieniu Gminy Wrocław na podstawie Pełnomocnictwa nr 9/III/Z/11 Prezydenta Miasta Wrocław z dnia 10.03.2011r..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi utrzymania czystości i porządku w budynkach stanowiących własność Gminy Wrocław ZADANIE NR 1 - realizowane będzie na obszarze rejonu C, L.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 1 - realizowane będzie na obszarze rejonu C, L: w ok. 116 budynkach 100% gminnych o przybliżonej, łącznej powierzchni przeznaczanej do sprzątania 42 149 m2 - w zakresie usług porządkowo - sanitarnych, sprzątania i podobnych; w zakresie odczytywania wskazań ok. 2560 wodomierzy; w ok. 4296 gminnych lokalach mieszkalnych i użytkowych w zakresie dostarczania dokumentów; na terenie nieruchomości gminnych w zakresie usuwania gniazd owadów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3, 90.91.00.00-9, 64.12.00.00-3, 65.50.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi utrzymania czystości i porządku w budynkach stanowiących własność Gminy Wrocław ZADANIE NR 1 - realizowane będzie na obszarze rejonu D, E.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 2 - realizowane będzie na obszarze rejonu D, E: w ok. 72 budynkach 100% gminnych o przybliżonej, łącznej powierzchni przeznaczanej do sprzątania 22 227 m2 - w zakresie usług porządkowo - sanitarnych, sprzątania i podobnych; w zakresie odczytywania wskazań ok. 3053 wodomierzy; w ok. 4780 gminnych lokalach mieszkalnych i użytkowych w zakresie dostarczania.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3, 90.91.00.00-9, 64.12.00.00-3, 65.50.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługi utrzymania czystości i porządku w budynkach stanowiących własność Gminy Wrocław ZADANIE NR 1 - realizowane będzie na obszarze rejonu J, K.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 3 - realizowane będzie na obszarze rejonu J, K: w ok. 283 budynkach 100% gminnych o przybliżonej, łącznej powierzchni przeznaczanej do sprzątania 38 538 m2 - w zakresie usług porządkowo - sanitarnych, sprzątania i podobnych; w zakresie odczytywania wskazań ok. 3507 wodomierzy; w ok. 4553 gminnych lokalach mieszkalnych i użytkowych w zakresie dostarczania dokumentów; na terenie nieruchomości gminnych w zakresie usuwania gniazd owadów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3, 90.91.00.00-9, 64.12.00.00-3, 65.50.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługi utrzymania czystości i porządku w budynkach stanowiących własność Gminy Wrocław ZADANIE NR 1 - realizowane będzie na obszarze rejonu M, N.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 4 - realizowane będzie na obszarze rejonu M, N: w ok. 81 budynkach 100% gminnych o przybliżonej, łącznej powierzchni przeznaczanej do sprzątania 22 478 m2 - w zakresie usług porządkowo - sanitarnych, sprzątania i podobnych; w zakresie odczytywania wskazań ok. 2557 wodomierzy; w ok. 3220 gminnych lokalach mieszkalnych i użytkowych w zakresie dostarczania dokumentów; na terenie nieruchomości gminnych w zakresie usuwania gniazd owadów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3, 90.91.00.00-9, 64.12.00.00-3, 65.50.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa odczynników laboratoryjnych dla WOMP Wrocław (14 zadań)
- Opracowanie dokumentacji kosztorysowej oraz OPZ dla zadania inwestycyjnego p.n.: "Nadbudowa budynku na potrzeby Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii w SP ZOZ MSWiA we Wrocławiu" - Etap V
- Przebudowa i remont bloku sportowego w Szkole Podstawowej Nr 3 przy ul. Bobrzej 27 we Wrocławiu
- Zapewnienie usług w związku z organizacją wieczornego przyjęcia typu Business Mixer w Berlinie w ramach projektu "Going Global 4.0 - Internacjonalizacja Dolnośląskich Przedsiębiorstw"
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu G.261.2.2025
- usł. realiz. przez specjalist. w zakr. konsult. indywid. dla podop. korzyst. z usł. wsp. krótkoter. w formie pobytu całod. na terenie MCUS w DPS przy ul. Mącznej 3 lub ul. Karmelkowej 25 we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie usług w zakresie sprzątania pomieszczeń i obejść budynków mieszkalnych i użytkowych, stanowiących własność gminy Knurów, zarządzanych przez MZGLiA w Knurowie
- Usługi gospodarczo - porządkowe w SGZOZ w Chełmku 2/PN/U/2025
- Letnie utrzymanie dróg, chodników i placów oraz terenów zieleni miejskiej w Piławie Górnej.
- USŁUGA SPRZĄTANIA BUDYNKÓW BIURA RZECZNIKA PRAW OBYWATELSKICH
- "Wykonywanie usług sprzątania i utrzymania czystości na potrzeby Przychodni WOMP-ZCLiP Nr4 i Nr5 w Stargardzie".
- USŁUGA SPRZĄTANIA BIUR NADLEŚNICTWA TORUŃ W ROKU 2025
więcej: Usługi kurierskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.