eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PuławyOchrona fizyczna, monitoring systemu alarmowego i przeciwpożarowego i konserwacja systemu alarmowego Sądu Rejonowego w Puławach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-06

Puławy: Ochrona fizyczna, monitoring systemu alarmowego i przeciwpożarowego i konserwacja systemu alarmowego Sądu Rejonowego w Puławach
Numer ogłoszenia: 20546 - 2009; data zamieszczenia: 06.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Puławach , ul. Lubelska 7, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 081 8889334, faks 081 8867555.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pulawy.sr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona fizyczna, monitoring systemu alarmowego i przeciwpożarowego i konserwacja systemu alarmowego Sądu Rejonowego w Puławach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest usługa: a) ochrony fizycznej obiektu b) serwisu i konserwacji systemu alarmowego c) monitoringu systemu alarmowego i przeciwpożarowego, wraz z interwencją grupy szybkiego reagowania przez okres 2 lat..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania Na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę, Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Ocena ta zostanie dokonana na zasadzie spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Zamawiający wymaga złożenia w ofercie następujących dokumentów, oświadczeń, zaświadczeń i informacji: 1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 uzp, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 uzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5. Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 6. Koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, zgodnie z Ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 o ochronie osób i mienia, Dz.U. 05.145.1221 z późn. zmianami. 7. Licencji pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia. Na załączonej kopii licencji Wykonawca winien umieścić adnotację: X Y jest pracownikiem firmy na podstawie umowy ..z dnia .. 8. Poświadczenia bezpieczeństwa wydanego na podstawie Ustawy z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych Dz.U. 05.196.1631 z późn. zmianami, dla pracownika zabezpieczenia technicznego z licencją II stopnia. 9. Pozwolenia radiowego na używanie radiowych urządzeń nadawczo-odbiorczych pracujących w sieci monitoringu radiowego oraz w sieci dyspozytorskiej, zgodnie z Ustawą z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne Dz.U. 04.171.1800 z późn. zmianami. W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje powierzenie danej części zamówienia Podwykonawcom, winien złożyć oświadczenie, że wykonanie danej części zamówienia zostanie zlecone Podwykonawcy, który posiada przyznaną częstotliwość radiową. Brak powyższego oświadczenia traktowany będzie na równi z brakiem zaświadczenia Wykonawcy przewidującego świadczenie usługi powiadamiania radiowego osobiście. W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje powierzenie danej części zamówienia Podwykonawcom, zaświadczenie o przyznanej częstotliwości radiowej nie jest wymagane w momencie składania oferty; jednakże kopia zaświadczenia Podwykonawcy będzie niezbędna do podpisania umowy. W przypadku braku powyższego zaświadczenia, umowa nie zostanie podpisana, a Zamawiający ma prawo do roszczeń względem Wykonawcy, zgodnie z przepisami prawa cywilnego. B. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda: 1. polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł; C. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda: 1. wykazu min. 2 wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości rocznej brutto nie mniejszej niż 60.000,00 zł, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie 2. wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (środki przymusu bezpośredniego, środki łączności, broń, wyposażenie podstawowe pracowników ochrony) lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. - oświadczenie o spełnianiu art. 22 pzp i nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 pzp.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pulawy.sr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Puławach, ul. Lubelska 7, 24 - 100 Puławy, pok. 125.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Puławach, ul. Lubelska 7, 24 - 100 Puławy, pok. 125.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.