eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻyrardówDostawa samojezdnej maszyny do pielęgnacji i konserwacji tafli lodowej



Ogłoszenie z dnia 2008-09-01

Żyrardów: Dostawa samojezdnej maszyny do pielęgnacji i konserwacji tafli lodowej
Numer ogłoszenia: 205482 - 2008; data zamieszczenia: 01.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Aqua Żyrardów" Spółka z o.o. , ul. Stefana Jodłowskiego 25/27, 96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie, tel. 046 858 15 67, fax. 046 858 15 11.

  • Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.aqua.zyrardow.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samojezdnej maszyny do pielęgnacji i konserwacji tafli lodowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej samojezdnej maszyny do pielęgnacji tafli lodowiska o wymiarach 25 na 50 metrów, zlokalizowanego na terenie kompleksu przy ul. Jodłowskiego 25/27 w Żyrardowie. 2. Maszyna musi być wyposażona w: - silnik Diesla o mocy min 23KM, - napęd hydrauliczny na 4 kola, - zbiornik wody o pojemności min 500l, - pojemnik na śnieg o pojemności min.1,5m3 - hydraulicznie napędzaną szczotkę do wymiatania lodu przy bandzie, - nóż strugający o szerokości min. 1700mm, - długość całkowita maszyny maksymalnie 3200mm, - szerokość całkowita maszyny z agregatem strugającym maksymalnie 1800mm, - wysokość maszyny z maksymalnie otwartym zbiornikiem na śnieg maksymalnie 2100mm, - waga maszyny maksymalnie 1600kg (bez wody i bez śniegu) - promień skrętu maksymalnie 3,8 m - wskaźnik ilości wody w zbiorniku wody, - wskaźnik obrotów silnika, - wskaźnik ilości paliwa, - wskaźnik ładowania, - oświetlenie, - oświetlenie podwozia maszyny - światło niebieskie - hamulec ręczny, - co najmniej jedno koło zapasowe. 3. Do zamawianej maszyny należy załączyć instrukcję obsługi w języku polskim 4. Dostawca musi przeszkolić wskazanych pracowników zamawiającego (4 osoby) w zakresie eksploatacji i konserwacji bieżącej maszyny i sporządzić protokół potwierdzający przeszkolenie 5. Dostawca udzieli na dostarczaną maszynę gwarancji zgodnej z gwarancją udzieloną przez producenta, nie krótszej niż 24 - miesiące. 6. Zamawiający ustala maksymalny czas reakcji serwisu Wykonawcy na 48 godzin od momentu zgłoszenia mu usterki przez Zamawiającego. Serwis zostanie przeprowadzony w siedzibie Zamawiającego. Jeśli usterka będzie wymagała zabrania maszyny do serwisu Wykonawcy wówczas Wykonawca musi zapewnić na czas naprawy maszynę nie gorszą niż ta, która znajdować się będzie w posiadaniu przez Zamawiającego. 7. Maszyna powinna posiadać oznakowanie CE lub deklarację zgodności producenta z odpowiednimi normami. Wszystkie urządzenia muszą spełniać europejskie normy dopuszczenia do użytkowania..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.50.00.00 - Maszyny i części specjalnego zastosowania Kod CPV wg słownika 2008: 42.00.00.00 - Maszyny przemysłowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy niniejsza SIWZ mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający, realizując swoje prawo, a zarazem obowiązek doprecyzowania warunków udziału w postępowaniu (określonych w sposób ogólny w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych), wymaga, aby Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy niniejsza SIWZ spełniali następujące wymogi: W zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1) należyte wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 dostaw, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, W zakresie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1) osiągnęli w każdym z trzech poprzednich lat obrotowych przychody z działalności gospodarczej na sumę nie mniejszą niż 1 mln zł, 2) posiadali środki finansowe lub zdolność kredytową na sumę co najmniej 300 000 zł. 3) posiadali ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, zostanie dokonana w oparciu o oświadczenia i dokumenty wchodzące w skład oferty (załączone do oferty), z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, należy w szczególności dołączyć do oferty Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi Załącznik numer 3 do niniejszej SIWZ. 2. W przypadku dołączenia do oferty kopii (np. kserokopii, fotokopii) dokumentu, kopia ta winna być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Wzory dokumentów, stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ są wiążące dla Wykonawców. 3. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych należy dołączyć do oferty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; c) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; d) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 4. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy dołączyć do oferty: a) Wykaz zamówień zrealizowanych przez wykonawcę w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających charakterowi niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wzór Wykazu zamówień zrealizowanych przez wykonawcę w ciągu ostatnich 3 lat odpowiadających charakterowi niniejszego zamówienia stanowi Załącznik numer 4 do niniejszej SIWZ); 5. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy dołączyć do oferty: a) rachunek zysków i strat (element sprawozdania finansowego), a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty trzy ostatnie lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; b) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 6. W celu potwierdzenia, że oferowana maszyna odpowiada określonym w Rozdziale III SIWZ wymaganiom, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty opis wraz z danymi technicznymi, fotografiami, rysunkami oferowanej maszyny. 7. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1. w pkt. 3 ppkt. a), b) i d) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzająco odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenia zamówienia albo składania ofert; b. nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenia zamówienia albo składania ofert c. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenia zamówienia albo składania ofert; 2. w pkt. 3 ppkt. c) - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia lub zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenia zamówienia albo składania ofert. 8. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 7, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożonym przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymogi dotyczące terminów wystawienia dokumentów podane w pkt. 7 stosuje się odpowiednio..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin realizacji - 5
  • 3 - Okres gwarancji - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.aqua.zyrardow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: AQUA ŻYRARDÓW SP. Z O.O., UL. STEFANA JODŁOWSKIEGO 25/27, 96-300 ŻYRARDÓW.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2008 godzina 11:45, miejsce: Urząd Miasta Żyrardowa, 96-300 Żyrardów, Plac Jana Pawła II nr 1, pokój nr 22, I piętro..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.