Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-01-31
Poznań: Usługi w zakresie konserwacji systemów komputerowych
Numer ogłoszenia: 20549 - 2014; data zamieszczenia: 31.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu , Al. Niepodległości 16/18, 61-713 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8541300, faks 061 8541204.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.uw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie konserwacji systemów komputerowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : Usługi serwisowe komputera Integrated Server PB0 i urządzeń peryferyjnych wraz z systemem operacyjnym OS/390. 1. Zakres realizowanych zadań: 1) wsparcie w administrowaniu systemem operacyjnym OS/390 w konfiguracji według pkt. 4 (konfiguracja systemu operacyjnego OS/390) w sytuacjach awaryjnych oraz wymagających zmian konfiguracyjnych; 2) przeglądy okresowe systemu operacyjnego na komputerze Integrated Server PBO; 3) naprawy, lokalizacje uszkodzeń sprzętu informatycznego według pkt. 3 (specyfikacja sprzętu komputerowego); 4) przeglądy okresowe oraz konserwacje sprzętu komputerowego według pkt. 3; 5) 24-godzinny dyżur serwisowy (na zasadach hot-line) oraz dyspozycyjność poprzez telefony komórkowe; 6) utrzymywanie magazynu niezbędnych części zamiennych do urządzeń według pkt 3; 7) doradztwo techniczne z zakresu techniki komputerowej. 2. Prowadzenie serwisu winno odbywać się w następujący sposób: 1) w przypadku awarii lub koniecznych zmian konfiguracyjnych systemu operacyjnego OS/390 wykonawca udzieli wsparcia merytorycznego telefonicznie lub osobiście nie później niż 24 godziny po zgłoszeniu takiej konieczności; 2) przeglądy okresowe systemu operacyjnego wykonane będą 1 raz na pół roku w terminie obustronnie ustalonym; 3) w przypadku awarii wykonawca przystąpi do naprawy najpóźniej w czasie 24 godzin i usunie awarię w ciągu 48 godzin; 4) przeglądy okresowe sprzętu wykonywane będą 1 raz w kwartale w terminie obustronnie ustalonym; 5) wykonawca wskaże dane osoby do kontaktu (imię, nazwisko, nr telefonu, adres mail), której należy zgłaszać zdarzenia objęte świadczonymi przez niego usługami; 6) informacje o awarii lub zmianie konfiguracji powinny zawierać dane o typie urządzenia, rodzaju awarii oraz o ile to możliwe, o jej przyczynach, o koniecznych zmianach i z czego wynikają. 7) Wszelki8e naprawy i remonty winny być wykonywane tak szybko, jak jest to technicznie możliwe z uwzględnieniem czasu niezbędnego do sprowadzenia w trybie awaryjnym części zamiennych; 8) W przypadku konieczności sprowadzenia części do naprawy z zagranicy usługa przedłuży się o: a) 3 dni w przypadku przestoju całego systemu, b) 14 dni w innych przypadkach. 3. SPECYFIKACJA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO Opis Typ model nr seryjny ilość IBM Integrated Serwer S-390 51-F6AC 1 Monitor IBM P-200 6555-7E3 36-00872 1 Sterownik monitorów lokalnych IBM 3174-11L - 77-F8863 1 Sterownik monitorów lokalnych IBM 3174-1L - 58-A7202 1 Sterownik monitorów lokalnych IBM 3174-1L - 58-B892 1 Kontroler pamięci kasetowych MTC 410W-K - 4576CPX 1 Pamięć kasetowa - 5456292-1 3720 1 Pamięć kasetowa - 5456292-1 2540 1 Router IBM 2210-24T - 68MK241 1 Drukarka IBM 6262 012 - 56-06299 1 4. KONNFIGURACJA SYSTEMU OPERACYJNEGO OS/390 Lp. Komponent systemu ilość 1. OS/390 V2 Base 1 2. OS/390 V2 DFSMS DSS 1 3. OS/390 V2 DFSORT 1 4. OS/390 V2 SDSF 1 5. IBM SAA ADcykle PL/1 1 5. Pracownicy Wykonawcy przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia zostaną przeszkoleni z zakresu ochrony informacji, w tym z przepisów o ochronie danych osobowych..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.51.43.00 - Usługi w zakresie konserwacji systemów komputerowych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający żąda wykazania się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jednej usługi, obejmującej obsługę serwisową procesora klasy mainframe.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
1. W zakresie posiadanej wiedzy i doświadczenia, Zamawiający żąda wykazania się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jednej usługi, obejmującej obsługę serwisową procesora klasy mainframe.;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy, jeżeli zmiany są korzystne dla Zamawiającego albo nie można było ich przewidzieć w chwili zawarcia umowy. W takim przypadku sporządzony zostanie stosowny aneks do umowy. Warunki zmiany umowy zostaną ustalone pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. 2. W szczególności dopuszczalna będzie zmiana umowy dotycząca: 1) zmiany świadczenia Wykonawcy polegającej na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu świadczenia, 2) zmiany umowy polegającej na zmianie danych Wykonawcy bez zmiany samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy, osób reprezentujących strony umowy itp.), 3) zmiany terminu płatności z przyczyn nie leżących po stronie Zamawiającego, 3. Zmiana postanowień zawartej umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. 4. Zmiana umowy, o której mowa w pkt 1 i 2, następuje na pisemny wniosek strony umowy, zawierający wykazanie okoliczności umożliwiających dokonanie zmiany, to jest wskazanie przedmiotu i zakresu zmiany, uzasadnienie zmiany, wpływ zmiany na termin zakończenia umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan.uw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego al. Niepodległości 16/18 Poznań pokój 455 budynek A.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2014 godzina 10:00, miejsce: w Sekretariacie Biura Organizacyjno-Administracyjnego al. Niepodległości 16/18 Poznań, pokój nr 373 budynek A.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zbieranie, transport i utylizacja padłej zwierzyny i ich szczątków z dróg wojewódzkich na terenie działania WZDW w Poznaniu - Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kole
- Zakup produktów leczniczych w tym leków w ramach Programu Lekowego B.31. LECZENIE TĘTNICZEGO NADCIŚNIENIA PŁUCNEGO (PAH) i B.101 LECZENIE PACJENTÓW Z ZABURZENIAMI LIPIDOWYMI.
- Remont drogi wojewódzkiej nr 434 odcinek Kleszczewo - Szczodrzykowo.
- Dostawa produktów leczniczych w ramach programów lekowych - Ponesimodum
- Zakup dostępu do Systemu Informacji Prawnej (SIP) z sieci lokalnej Zamawiającego bez limitu użytkowników oraz wersja On-Line na potrzeby Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
- Sprzątanie pomieszczeń w budynku Rejonu Dróg Wojewódzkich w Koninie przy ul. Przemysłowej 122
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Subskrypcypcja 2-letnia na oprogramowanie służące do zarządzania stacjami roboczymi Zamawiającego
- świadczenie usług serwisowych IT oraz serwisu oprogramowania Infomedica i AMMS wraz z serwisem sprzętu komputerowego w Zakładzie Pielęgnacyjno-Opiekuńczym im. ks. J. Popiełuszki w Toruniu
więcej: Usługi w zakresie konserwacji systemów komputerowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.