Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-01
Cieszyn: Przebudowa ulicy Mostowej w Cieszynie, wraz z budową kanalizacji deszczowej
Numer ogłoszenia: 205508 - 2008; data zamieszczenia: 01.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg , ul. Liburnia 4, 43-400 Cieszyn, woj. śląskie, tel. 033 8582890, fax. 033 8582890.
- Ogólny adres internetowy zamawiającego: mzdcieszyn@wp.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Mostowej w Cieszynie, wraz z budową kanalizacji deszczowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Mostowej w Cieszynie, na odcinku od skrzyżowania z ulicą Dojazdową do ulicy Rzeźniczej, wraz z budową kanalizacji deszczowej, w ramach poprawy dojazdu do hali widowisko - sportowej na Małej Łące w budowie, na podstawie projektu budowlano - wykonawczego i przedmiaru robót.. Przewidywany zakres robót: długość; 125,00 m, powierzchnia jezdni, chodników i zjazdów, razem 1336,90 m2 - budowa odwodnienia drogi poprzez wykonanie sieci kanalizacji deszczowej z wpustami ulicznymi i przykanalikami - rozebranie istniejącej nawierzchni jezdni z kostki brukowej kamiennej 9/11 cm - profilowanie kruszywem kamiennym i wzmocnienie istniejącej podbudowy jezdni - ułożenie nawierzchni jezdni z kostki brukowej, kamiennej o wymiarach 9/11cm, pochodzącej z rozbiórki dotychczasowej nawierzchni drogi - ułożenie krawężnika, nawierzchni chodnika i zjazdów z kostki brukowej, betonowej Szczegółowy zakres robót określono w projekcie budowlano - wykonawczym i przedmiarze robót..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: W zamówieniu nie jest wymagane wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności i czynności odpowiadających przedmiotowi zamówienia 2. posiadają wiedzę, doświadczenie oraz potencjał techniczny, niezbędne do wykonania zamówienia 3. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 U. Pzp 6. udzielą zamawiającemu trzyletniej gwarancji na wykonanie zamówienia, liczonej od daty odbioru końcowego robót..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. uprawnienia budowlane wykonawcy do kierowania robotami budowlanymi, wymaganymi przepisami ustawy Prawo budowlane, wraz z zaświadczeniem właściwej, regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa 3. Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich trzech latach robót budowlanych o charakterze, złożoności i wartości kosztorysowej porównywalnymi z przedmiotem zamówienia, wraz z podaniem wartości tych robót, daty i miejsca wykonywania, z referencjami od innych zamawiających lub dokumentami potwierdzającymi, że roboty te wykonane zostały należycie, przynajmniej od trzech zamawiających. 4. wykaz niezbędnego sprzętu, narzędzi i urządzeń jaki dysponuje wykonawca, a które są niezbędne do realizacji zamówienia 5. wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, niezbędnych do wykonywania zmówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności 6. podpisane przez oferenta oświadczenie nr 1, 2, 3 według załącznika do specyfikacji istotnych warunków zamówienia 7. wykaz stawek i narzutów według załączonego do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wzoru, z wypełnionymi i uzupełnionymi pozycjami, bezpośrednio dotyczącymi przedmiotu zamówienia 8. oferta złożona na wzorcowym druku, wraz z uproszczonym kosztorysem ofertowym i cenami jednostkowymi dla każdej pozycji przedmiaru i asortymentu robót 9. podpisany przez oferenta na każdej stronie wzór umowy, stanowiący załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzd.cieszyn.bip-gov.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Dróg, Dział Wykonawstwa Drogowego, 43-400 Cieszyn, ulica Liburnia 4, pokój nr 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2008 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Miejskiego Zarządu Dróg, 43-400 Cieszyn, ulica Liburnia 4, pokój nr 6.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z CIESZYNA
- Modernizacja sali sesyjnej w budynku Starostwa Powiatowego w Cieszynie ul. Bobrecka 29 w formule: "zaprojektuj i wybuduj"
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na terenie gminy Cieszyn
więcej: przetargi w Cieszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont cząstkowy nawierzchni twardych jezdni i chodników ulic gminnych na terenie miasta Gniezna w 2025r.
- Zagospodarowanie Zamku Krzyżackiego i jego najbliższego otoczenia
- ROBOTY BUDOWLANE ZWIĄZANE Z BIEŻĄCYM UTRZYMANIEM DRÓG NA TERENIE MIASTA DĘBICA W ROKU 2025.
- Przebudowa odcinka drogi wewnętrznej w miejscowości Władysławek
- Budowa i zadaszenie boisk w Szreniawie
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg i placów na terenie Gminy Wejherowo w latach 2025 - 2026 w podziale na części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.