To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-06-15
Lublin: Dostawa zamkniętego systemu do pobierania krwi wraz z dzierżawą czytnika OB na okres 24 miesięcy ,
Numer ogłoszenia: 205534 - 2012; data zamieszczenia: 15.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 160014 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy Centrum Profilaktyczno-Lecznicze w Lublinie, ul. Nałęczowska 27, 20-701 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5330034 w. 320, faks 081 5258762.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Podmiot leczniczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zamkniętego systemu do pobierania krwi wraz z dzierżawą czytnika OB na okres 24 miesięcy ,.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa zamkniętego systemu do pobierania krwi wraz z dzierżawą czytnika OB na okres 24 miesięcy , kod CPV 33696500-0, kod CPV 38434000-6 Opis przedmiot zamówienia : 1.Probówka (1) z antykoagulantem K2 EDTA lub K3 EDTA , plastyk, poj.2-3ml - 60 000sztuk 2.Probówka (1) z antykaagulantem K2EDTA lub K3EDTA , plastyk , poj.1-1,5ml - 1000 sztuk 3.Probówka (2)do OB. do systemu automatycznego poj.1,5 - 2 ml ,plastyk - 24 000 sztuk 4.Probówka na skrzep z czynnikiem wykrzepiającym , plastyk, poj.8-9ml z granulatem - 70 000 sztuk 5.Probówka (3) do badań koagulogicznych 3,2 % cytrynian sodowy , plastyk , poj.2 - 3 ml - 10 000sztuk 6.Probówka do badań glukozy , NAF / inhibitor glikolizy , plastyk , poj.1,2 - 2 ml -20 000 sztuk 7.Igły standardowe do systemu zamkniętego nr 8 - 35 000 sztuk 8. Igły standardowe do systemu zamkniętego nr 9 - 35 000 sztuk 9.. Igła systemowa zapewniająca wizualizację prawidłowego wkłucia jeszcze przed podłączeniem probówki :nr 7 i nr 8 ( po 50%) - 2000 sztuk Uchwyt do igieł systemowych (jeżeli system wymaga takiego uchwytu ) 10.Uchwyt standardowy jednorazowy do połączenia z igłą systemową - 70 000 sztuk 11. Uchwyt sterylny umożliwiający decentryczne połaczenie żeńskiej końcówki typu Luer( bez konieczności używania dodatkowych elementów ) - 1000 sztuk 12. Uchwyt zwiększający bezpieczeństwo personelu z wbudowaną osłonką do zabezpieczenia ostrza igły po pobraniu - 2400 sztuk 13.Końcówki systemowe do rozmazów krwi bez otwierania probówki - 4500 sztuk 14.Statyw do odczytu OB. metodą zamkniętą w probówkach do weryfikacji automatycznego odczytu OB. - 2 sztuki 15.Dzierżawa automatycznego czytnika (4) do OB ( na 24miesiące ) - 1 sztuka ZAŁĄCZNIK NR 1 - zawiera formularz asortymentowo cenowy oraz kryteria wymagane zamkniętego systemu do pobierania krwi i czytnika do OB.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 38.43.40.00 - Analizatory .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PZ CORMAY S.A, ul.Wiosenna 22, 05-092 Łomianki, 05-092 Łomianki, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 80000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 84312,72
Oferta z najniższą ceną: 84312,72 / Oferta z najwyższą ceną: 84312,72
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Zespołu Szkół Transportowo-Komunikacyjnych w Lublinie przy ul. Zemborzyckiej 82 w okresie od 02.01.2025r. do 31.12.2025 r.
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w MWL
- Usługa odśnieżania dachów wraz z usunięciem sopli lodowych z budynków należących do Uniwersytetu Medycznego w Lublinie (DZP.25.35.2024)
- Dostawy warzyw, owoców i jaj dla Zespołu Ośrodków Wsparcia w Lublinie w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w podziale na 2 części w Lublinie w podziale na 2 części.
- Dostawa podłoży bakteriologicznych i mikologicznych dla Zakładu Diagnostyki Mikrobiologicznej
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP ODCZYNNIKÓW, MATERIAŁÓW KONTROLNYCH, KALIBRATORÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH DO WYKONYWANIA ANALIZY OGÓLNEJ MOCZU WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORÓW
- ZAKUP ODCZYNNIKÓW, MATERIAŁÓW KONTROLNYCH, KALIBRATORÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ CYTOMETRU PRZEPŁYWOWEGO ORAZ ODCZYNNIKÓW I AKCESORIÓW DO CYTOMETRU FACSLyric-własność Zamawiającego
- Sukcesywna dostawa odczynników do typowania antygenów zgodności tkankowej klasy I i II, a także zestawów do oznaczania genów KIR metodą PCR-SSP oraz programu do analizy.
- Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych i materiałów zużywalnych na potrzeby Zakładu Patomorfologii.
- Dostawa odczynników do oznaczania parametrów fizykochemicznych i osadu moczu oraz odczynników do elektroforezy wraz z dzierżawą analizatorów.
- Dostawa odczynników laboratoryjnych.
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.