Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-12
Słaboszów: Realizacja zadania aktywna integracja dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Słaboszowie w ramach projektu systemowego pt. Zwiększenie aktywności zawodowej i społecznej szansą na lepsze jutro.
Numer ogłoszenia: 205586 - 2010; data zamieszczenia: 12.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Słaboszów , Słaboszów 57, 32-218 Słaboszów, woj. małopolskie, tel. 41 3847900, faks 41 3847915.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaslaboszow.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.gminaslaboszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja zadania aktywna integracja dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Słaboszowie w ramach projektu systemowego pt. Zwiększenie aktywności zawodowej i społecznej szansą na lepsze jutro..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: - przeprowadzenie poradnictwa indywidualnego i szkoleń grupowych dla uczestników projektu systemowego POKL przez specjalistów: psychologa, doradcę zawodowego, prawnika; - przeprowadzenie kursów zawodowych podnoszących kwalifikacje uczestników projektu; -zorganizowanie wyjazdu integracyjnego w ramach działań o charakterze środowiskowym. Przedmiot zamówienia realizowany będzie ściśle W SIEDMIU ZADANIACH z podziałem na etapy w latach 2010 r. -2011 r. -2012 r., w ramach projektu systemowego pt. Zwiększenie aktywności zawodowej i społecznej szansą na lepsze jutro. Zajęcia muszą być prowadzone na terenie miejscowości Słaboszów. Realizujący jest zobowiązany do zapewnienia pomieszczenia do realizacji zajęć. ZADANIE I - GRUPA WSPARCIA- PSYCHOLOG Charakter grupy wsparcia będzie uzależniony od problemów nurtujących naszych podopiecznych, którzy zakwalifikują się do projektu systemowego POKL pt. Zwiększenie aktywności zawodowej i społecznej szansą na lepsze jutro. ROK 2010 -Dla 15-tu osób (uczestników projektu; szkolenie grupowe) 5 godz. x 3 spotkania; łącznie 15 godzin pracy psychologa termin od VI -X 2010 r.- wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia barku kawowego oraz obiadu (drugie danie + surówka) ROK 2011 -Dla 15-tu osób (uczestników projektu; szkolenie grupowe) 5 godz. x 3 spotkania; łącznie 15 godzin pracy psychologa termin od II - IV kwartału 2011 r.- wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia barku kawowego oraz obiadu (drugie danie + surówka) ROK 2012 - Dla 14-tu osób (uczestników projektu; szkolenie grupowe) 5 godz. x 3 spotkania; łącznie 15 godzin pracy psychologa termin od II - IV kwartału 2012 r.- wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia barku kawowego oraz obiadu (drugie danie + surówka) ZADANIE II- PORADNICTWO PSYHOLOGICZNE - INDYWIDUALNE SPOTKANIA Z PSYCHOLOGIEM ROK 2010 - Dla 15-tu osób uczestników projektu przez okres 5 m-cy, dyżur psychologa raz w miesiącu przez 8 godzin, łącznie 40 godzin termin od VI - X 2010 r. ROK 2011- Dla 15-tu osób uczestników projektu przez okres 5 m-cy, dyżur psychologa raz w miesiącu przez 8 godzin, łącznie 40 godzin termin od II -IV kwartału 2011 r. ROK 2012- Dla 14-tu osób uczestników projektu przez okres 5 m-cy, dyżur psychologa raz w miesiącu przez 8 godzin, łącznie 40 godzin termin od II -IV kwartału 2012 r. ZADANIE III- PORADNICTWO PRAWNE -DYŻUR RADCY PRAWNEGO Prowadzenie dyżurów/ spotkań z Beneficjentami m.in. z zakresu prawa rodzinnego i opiekuńczego, prawa karnego, prawa świadczeń rodzinnych pod kątem pomocy rodzinom wieloproblemowym. ROK 2010 - Dla 15-tu osób uczestników projektu przez okres 5 m-cy, dyżur radcy prawnego raz w miesiącu przez 8 godzin, łącznie 40 godzin termin od VI - X 2010 r. ROK 2011 - Dla 15-tu osób uczestników projektu przez okres 5 m-cy, dyżur radcy prawnego raz w miesiącu przez 8 godzin, łącznie 40 godzin termin od II -IV kwartału 2011 r. ROK 2012 - Dla 14-tu osób uczestników projektu przez okres 5 m-cy, dyżur radcy prawnego raz w miesiącu przez 8 godzin, łącznie 40 godzin termin od II -IV kwartału 2012 r. ZADANIE IV-AKTYWIZACJA ZAWODOWA -SZKOLENIE GRUPOWE Z DORADCĄ ZAWODOWYM ROK 2010 -Dla 15-tu osób (uczestników projektu; szkolenie grupowe) 5 godz. x 3 spotkania; łącznie 15 godzin pracy doradcy zawodowego termin od VI -X 2010 r.- wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia barku kawowego oraz obiadu (drugie danie + surówka) ROK 2011 -Dla 15-tu osób (uczestników projektu; szkolenie grupowe) 5 godz. x 3 spotkania; łącznie 15 godzin pracy doradcy zawodowego termin od II - IV kwartału 2011 r.- wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia barku kawowego oraz obiadu (drugie danie + surówka) ROK 2012 - Dla 14-tu osób (uczestników projektu; szkolenie grupowe) 5 godz. x 3 spotkania; łącznie 15 godzin pracy doradcy zawodowego termin od II - IV kwartału 2012 r.- wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia barku kawowego oraz obiadu (drugie danie + surówka) ZADANIE V-AKTYWIZACJA ZAWODOWA -INDYWIDUALNE SPOTKANIA Z DORADCĄ ZAWODOWYM ROK 2010 - Dla 15-tu osób uczestników projektu przez okres 5 m-cy, dyżur psychologa raz w miesiącu przez 8 godzin, łącznie 40 godzin termin od VI - X 2010 r. ROK 2011 - Dla 15-tu osób uczestników projektu przez okres 5 m-cy, dyżur psychologa raz w miesiącu przez 8 godzin, łącznie 40 godzin termin od II -IV kwartału 2011 r. ROK 2012 - Dla 14-tu osób uczestników projektu przez okres 5 m-cy, dyżur psychologa raz w miesiącu przez 8 godzin, łącznie 40 godzin termin od II -IV kwartału 2012 r. ZADANIE VI- AKTYWIZACJA EDUKACYJNA ROK 2010 - Na podstawie oceny predyspozycji uczestników projektu (15 osób) na zajęciach z psychologiem i doradcą zawodowym beneficjenci zostaną skierowani na jeden z kursów: 1. Kurs opiekunki środowiskowej dla osób starszych i niepełnosprawnych (120 godzin) 2. Kurs pracownika budowlanych prac wykończeniowych (40 godzin teoria, 40 godzin praktyki na stanowisku pracy) Termin realizacji VI - X 2010 r. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia barku kawowego oraz obiadu (drugie danie + surówka) wszystkim uczestnikom szkolenia. ROK 2011 - Na podstawie oceny predyspozycji uczestników projektu(15 osób) na zajęciach z psychologiem i doradcą zawodowym beneficjenci zostaną skierowani na jeden z kursów: 1. Kurs pracownika magazynowego z obsługą komputerowych programów magazynowych z modułem BHP i pierwszej pomocy (90 godzin) 2. Kurs sprzedawcy - fakturzysty z obsługą komputera i kas fiskalnych (70 godzin) Termin realizacji: II - IV kwartał 2011 r. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia barku kawowego oraz obiadu (drugie danie + surówka) wszystkim uczestnikom szkolenia. ROK 2012- Na podstawie oceny predyspozycji uczestników projektu(14 osób) na zajęciach z psychologiem i doradcą zawodowym beneficjenci zostaną skierowani na jeden z kursów: 1. Kurs opiekunki środowiskowej dla dzieci i osób starszych z modułem Pierwszej Pomocy i BHP (110 godzin) 2. Kurs pracownika budowlanych prac wykończeniowych (40 godzin - teoria, 40 godzin praktyki na stanowisku pracy). Termin realizacji : II - IV kwartał 2012 r. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia barku kawowego oraz obiadu (drugie danie + surówka) wszystkim uczestnikom szkolenia. ZADANIE VII- DZIAŁANIA O CHARAKTERZE ŚRODOWISKOWYM - WYJAZD DO OŚRODKA WYPOCZYNKOWEGO ROK 2010- Zajęcia szkoleniowe z psychologiem połączone z wyjazdem do miejscowości letniskowych w górach, w ośrodku wypoczynkowym o średnim standardzie (dostęp do łazienki w miejscu zakwaterowania), dla grupy 40 osób (uczestnicy projektu i ich dzieci w wieku 4-17 lat). Czas wyjazdu 4 dni. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia: noclegu, wyżywienia (śniadanie, obiad, kolacja), organizacji zabaw i imprez integracyjnych. Termin realizacji : sierpień 2010 r. ROK 2011- Zajęcia szkoleniowe z psychologiem połączone z wyjazdem do miejscowości letniskowych w górach, w ośrodku wypoczynkowym o średnim standardzie (dostęp do łazienki w miejscu zakwaterowania), dla grupy 40 osób (uczestnicy projektu i ich dzieci w wieku 4-17 lat). Czas wyjazdu 4 dni. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia: noclegu, wyżywienia (śniadanie, obiad, kolacja), organizacji zabaw i imprez integracyjnych. Termin realizacji : sierpień 2011 r. ROK 2012- Zajęcia szkoleniowe z psychologiem połączone z wyjazdem do miejscowości letniskowych w górach, w ośrodku wypoczynkowym o średnim standardzie (dostęp do łazienki w miejscu zakwaterowania), dla grupy 40 osób (uczestnicy projektu i ich dzieci w wieku 4-17 lat). Czas wyjazdu 4 dni. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia: noclegu, wyżywienia (śniadanie, obiad, kolacja), organizacji zabaw i imprez integracyjnych. Termin realizacji : sierpień 2012 r..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 85.12.12.70 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne 79.10.00.00 - Usługi prawnicze 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenie Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian do umowy w tym przedłużenia terminu realizacji zamówienia tylko w przypadku wystąpienia okoliczności, które nie wynikają z winy Wykonawcy. Zmiana terminu zakończenia realizacji może nastąpić tylko w przypadku jej akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający wyrazi zgodę na przedłużenie terminu tylko w przypadku potwierdzenia wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy. 2. Zmiany treści i warunków umowy mogą nastąpić również w przypadku wystąpienia: a) wady lub zmiany w przedmiocie programu realizacji o czas niezbędny dla dostosowania się wykonawcy do takiej zmiany, b) zawieszenia lub zaprzestania przez Zamawiającego wykonywania projektu, c) zmian w przedmiocie programu w wyniku zmian przepisów prawa, d) siły wyższej, Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia; e) rezygnacji z części usługi przez Zamawiającego/ wprowadzenie usług zamiennych, jeżeli będzie to niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, Każdorazowo wniosek o zmianę umowy składany przez Wykonawcę/ Zamawiającego musi wpłynąć do Zamawiającego/Wykonawcy w formie pisemnej w terminie minimum 7 dni przed planowanym wprowadzeniem zmian. We wniosku o zmianę warunków umowy należy podać czego zmiana dotyczy, dlaczego jest konieczna oraz proponowany termin wprowadzenia zmiany, Zmiany do umowy muszą być wprowadzane aneksem w formie pisemnej po wcześniejszym zaakceptowaniu przez Zamawiającego/Wykonawcę.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminaslaboszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Słaboszów Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Słaboszowie, Słaboszów 57, 32-218 Słaboszów, pok. nr 11..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2010 godzina 11:00, miejsce: Gmina Słaboszów Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Słaboszowie, Słaboszów 57, 32-218 Słaboszów, (dziennik podzwczy pok. nr 11)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Kapitał Ludzki - Aktywna Integracja nazwa projektu systemowego: Zwiększenie aktywności zawodowej i społecznej szansą na lepsze jutro. Priorytet -VII. Promocja integracji społecznej Działanie-7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Poddziałanie- 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług terapeutycznych w ramach projektu pn. "Przyszłość pieczy zastępczej naszą motywacją na lepsze jutro rodziny i dziecka"
- Świadczenie usług z zakresu zajęć wspomagających rozwój intelektualny i motoryczny dziecka: terapia ręki, zajęcia rewalidacyjne, zajęcia Integracji Sensorycznej, terapia pedagogiczna i logopedyczna
- Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć terapeutycznych w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem"
- "Realizacja zajęć specjalistycznych przez logopedę i neurologopedę z dziećmi od chwili wykrycia niepełnosprawności lub zagrożenia niepełnosprawnością do podjęcia nauki w szkole w ramach zadań WOKRO"
- Rozszerzenie oferty edukacyjnej dla dzieci w wieku przedszkolnym uczęszczających do przedszkoli prowadzonych przez Gminę Wólka na terenie gminy Wólka, powiat lubelski, województwo lubelskie -przetarg3
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów, szkoleń oraz warsztatów dla nauczycieli ze szkół ponadpodstawowych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Sztumski
więcej: Usługi prawnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.