Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-26
Warszawa: Dostawa systemu pośredniej radiografii cyfrowej
Numer ogłoszenia: 205621 - 2007; data zamieszczenia: 26.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczna Przychodnia Lekarska dla Pracowników Wojska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Nowowiejska 31, 00-911 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8258221, fax 022 6874170.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa systemu pośredniej radiografii cyfrowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu pośredniej radiografii cyfrowej, oraz objęcie ucyfrowieniem, niżej wymienionych urządzeń rentgenowskich:
1) nowo zakupiony aparat RTG ,
2) aparat pantomograf ORTHOPANTOMOGRAPH OP 100,
3) aparat analogowy VILLA MEDICAL.
Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi w dwóch etapach:
I etap:
- ucyfrowienie aparatów znajdujących się w pracowni rtg;
APARATU ANALOGOWEGO - VILLA MEDICAL,
PANTOMOGRAMU - ORTHOPANTOMOGRAPH OP 100
- objęcie ucyfrowieniem pomieszczeń pracowni radiologicznej oraz aktualnego pomieszczenia rejestracji RTG (lokalizacja tymczasowa po lewej stronie wejścia) w celu zachowania ciągłości badań rtg i 2 gabinety znajdujące się na I piętrze Przychodni (pokój lekarza diagnosty znajdującym się tymczasowo na I piętrze, nr 103 oraz gabinet nr 101) według rysunków załączonych przez Zamawiającego: załącznik nr 6 i załącznik 6A oraz załącznika nr 2 punk IX sieć strukturalna.
Realizacja tego etapu nastąpi w ciągu 14 dni od daty podpisania umowy.
II etap:
- ucyfrowienie nowego aparatu analogowego
- objęcie ucyfrowieniem docelowej rejestracji, zlokalizowanej po prawej stronie od wejścia do pracowni rtg.
- położenie sieci strukturalnej w pracowni RTG oraz w 9 gabinetach znajdujących się na parterze, według rysunków załączonych przez Zamawiającego: załącznik nr 6 i załącznik 6A oraz załącznika nr 2 punk IX sieć strukturalna
- rozmieszczenie urządzeń w rejestracji docelowej zostanie przedstawione w postaci Koncepcji urządzenia rejestracji opracowanej przez projektanta i zatwierdzonej przez Zamawiającego.
Realizacja tego etapu nastąpi od momentu złożenia przez Zamawiającego pisemnego (faksem) zapotrzebowania, na dalszą kontynuacje prac przez Wykonawcę. Zakończenie etapu II musi nastąpić w terminie nieprzekraczalnym - 31 stycznia 2008 roku.
Zamawiający udostępni pomieszczenia do realizacji zamówienia (etap I i II ) w soboty, niedzielę oraz w święta. W dni powszednie istnieje możliwość wykonywania prac do późnych godzin nocnych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.11.13.00 - Rentgenowskie urządzenia przetwarzające Kod CPV wg słownika 2008: 33.11.13.00 - Rentgenowskie urządzenia przetwarzające .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.01.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 12 000,00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dopuszcza do składania ofert Wykonawców, którzy spełniają warunki art. 22 ust. 1 oraz nie zostali wykluczeni z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 Prawa zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. 2004r. Nr 19 poz. 177)
Art. 22 ust. 1 PZP:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wyżej wymienionych warunków Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty i oświadczenia określone w rozdziale X SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Parametry techniczne - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.spl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specjalistyczna Przychodnia Lekarska dla Pracowników Wojska SP ZOZ ul. Nowowiejska 31 00-911 Warszawa Dział Marketingu, III piętro, pokój nr 318.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2007 godzina 09:00, miejsce: Specjalistyczna Przychodnia Lekarska dla Pracowników Wojska SP ZOZ ul. Nowowiejska 31 00-911 Warszawa Kancelaria, III piętro, pokój nr 316.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ŚWIADCZENIE USŁUG PROWADZENIA KAMPANII REKLAMOWYCH DLA SZKOŁY BIZNESU POLITECHNIKI WARSZAWSKIEJ PRZEZ OKRES 24 MIESIĘCY
- Świadczenie usług cateringowych na eventach i zjazdach programów Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej (w większości poza budynkiem Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej).
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rozbudowa DW nr 719 od km 22+531 do km 23+274 w miejscowości Nowa Wieś na terenie gminy Michałowice." - nr postępowania 054/25
- "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 724 z ul. Mickiewicza w m. Konstancin Jeziorna." - nr postępowania 068/25
- Wewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie.
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-12-2025)
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.