Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-19
Szczecin-Zdunowo: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku.
Numer ogłoszenia: 205650 - 2011; data zamieszczenia: 19.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Szpital im. prof. Alfreda Sokołowskiego , ul. A. Sokołowskiego 11, 70-891 Szczecin-Zdunowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4427208, faks 091 4620494.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalzdunowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.19.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymagane.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
- opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalzdunowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych Specjalistycznego Szpitala im. prof. Alfreda Sokołowskiego,
ul. A. Sokołowskiego 11..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2011 godzina 10:30, miejsce: Dział Zamówień Publicznych (budynek księgowości i administracji, I p., przy parkingu głównym szpitala, wejście E) Specjalistycznego Szpitala im. prof. Alfreda Sokołowskiego, ul. A. Sokołowskiego 11..
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 26.08.2011.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - SPRZĘT JEDNORAZOWEGO UŻYTKU.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1 - SPRZĘT JEDNORAZOWEGO UŻYTKU.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - STRZYKAWKI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 2 - STRZYKAWKI.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - USTNIKI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 3 - USTNIKI.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - ŻELE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 4 - ŻELE.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - ZESTAW DO UPUSTU KRWI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 5 - ZESTAW DO UPUSTU KRWI.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 - IGŁA PROSTA DO FISTULOGRAFII.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 6 - IGŁA PROSTA DO FISTULOGRAFII.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7 - NACZYNIA JEDNORAZOWEGO UŻYTKU.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 7 - NACZYNIA JEDNORAZOWEGO UŻYTKU.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8 - ZESTAW DO PODAWANIA DIET DOJELITOWYCH - kompatybilny z opakowaniami preparatów firmy Fresenius Kobi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 8 - ZESTAW DO PODAWANIA DIET DOJELITOWYCH - kompatybilny z opakowaniami preparatów firmy Fresenius Kobi.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9 - OSPRZĘT JEDNORAZOWY DO LEKÓW ŚWIATŁOCZUŁYCH (kompatybilny z pompami typu ASCOR ).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 9 - OSPRZĘT JEDNORAZOWY DO LEKÓW ŚWIATŁOCZUŁYCH (kompatybilny z pompami typu ASCOR ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10 A - PRZYBORY DO STRZYŻENIA I GOLENIA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 10 A - PRZYBORY DO STRZYŻENIA I GOLENIA.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10 B - PRZYBORY DO STRZYŻENIA I GOLENIA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 10 B - PRZYBORY DO STRZYŻENIA I GOLENIA.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10 C - PRZYBORY DO STRZYŻENIA MIEJSC TRUDNO DOSTĘPNYCH.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 10 C - PRZYBORY DO STRZYŻENIA MIEJSC TRUDNO DOSTĘPNYCH.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11 - ZESTAW DO HIGIENY JAMY USTNEJ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 11 - ZESTAW DO HIGIENY JAMY USTNEJ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11 A - PŁYN DO PŁUKANIA JAMY USTNEJ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 11 A - PŁYN DO PŁUKANIA JAMY USTNEJ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12 - CEWNIKI I DRENY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 12 - CEWNIKI I DRENY.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 13 - NAKŁADKI JEDNORAZOWE NA SEDES.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 13 - NAKŁADKI JEDNORAZOWE NA SEDES.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet nr 14 - MAJTKI ZABIEGOWE JEDNORAZOWE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 14 - MAJTKI ZABIEGOWE JEDNORAZOWE.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet nr 15 - STERYLNE ZESTAWY JEDNORAZOWE - w twardym opakowaniu typu blister.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 15 - STERYLNE ZESTAWY JEDNORAZOWE - w twardym opakowaniu typu blister.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet nr 16 - KOCYK DO KONWEKCYJNEGO OGRZEWACZA PACJENTA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 16 - KOCYK DO KONWEKCYJNEGO OGRZEWACZA PACJENTA.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet nr 17 - MASKA CHIRURGICZNA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 17 - MASKA CHIRURGICZNA.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet nr 18 - PASKI DO GLUKOMETRU.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 18 - PASKI DO GLUKOMETRU.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego i kwasku cytrynowego na potrzeby Stacji Dializ Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu
- sukcesywne dostawy materiałów medycznych i wszczepialnych do zabiegów z zakresu okulistyki
- "Sukcesywna dostawa jednorazowych czepków, maseczek i podkładów"
- Dostawa produktów leczniczych do magazynu apteki SPZOZ w Radzyniu Podlaskim - powt. 2
- Dzierżawa sprzętu medycznego na potrzeby oddziałów SPZOZ w Puławach z podziałem na 4 części.
- Materiały jednorazowe do endoskopowych operacji zatok
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.