Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-01-24
Bydgoszcz: Dostawy preparatów do dezynfekcji narzędzi i sprzętu medycznego oraz środków czystości
Numer ogłoszenia: 20565 - 2012; data zamieszczenia: 24.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Obserwacyjno-Zakaźny im. Tadeusza Browicza , ul. Św. Floriana 12, 85-030 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 052 3255654; 3255600, faks 052 3255664.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsoz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy preparatów do dezynfekcji narzędzi i sprzętu medycznego oraz środków czystości.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa preparatów do dezynfekcji narzędzi i sprzętu medycznego oraz środków czystości w ilości podanej na podstawie średniego zapotrzebowania z ostatnich 12 miesięcy. W cenie oferowanych wyrobów należy uwzględnić koszty dostawy do magazynu Zamawiającego przy ul. Św. Floriana 12 w Bydgoszczy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9, 24.31.22.20-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków o których mowa w art.22 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków o których mowa w art.22 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków o których mowa w art.22 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków o których mowa w art.22 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków o których mowa w art.22 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Celem potwierdzenia skuteczności działania bójczego preparatów dezynfekcyjnych do narzędzi i powierzchni, należy załączyć następujące dokumenty potwierdzające, iż przedmiot zamówienia został przebadany i odpowiada Normom Europejskim lub/i Normom Polskim, dotyczy to pakietów 1-9: 1. Świadectwa dopuszczające do obrotu na terenie RP. 2. Deklarację zgodności CE lub wpis/zgłoszenie do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych - dla wyrobu medycznego. 3. Pozwolenia na obrót produktem biobójczym - dla produktu biobójczego. 4. Do wszystkich zaoferowanych preparatów załączyć należy ulotki informacyjne zawierające opis zaproponowanych produktów ich skład ilościowy i jakościowy, instrukcje użycia oraz kopię etykiety jaka znajdować się będzie na zaoferowanym opakowaniu preparatu . 5. Zamawiający wymaga, aby skuteczność działania (stężenie, spektrum, czas) była potwierdzona dokumentami wydanymi przez akredytowane laboratoria, na podstawie badań wykonanych metodami przewidzianymi dla obszaru medycznego, określonymi w normach PN-EN. W razie braku dokumentów potwierdzających, iż przedmiot zamówienia spełnia Normy Europejskie i/lub Normy Polskie, dopuszcza się alternatywnie badania wykonane w uznanych opiniotwórczych laboratoriach z terenu Unii Europejskiej, takich jak np.: PZH, DGHM/VAH, DVV, RKI. Dokumenty te tłumaczone na język polski należy załączyć do oferty. 6. Oświadczenie wykonawcy, iż oferowane środki posiadają kartę charakterystyki produktów niebezpiecznych i w wypadku wybrania oferty karty te zostaną dostarczone w wersji papierowej lub elektronicznej na płycie CD przed podpisaniem umowy dotyczy to pakietów 1-9. Dotyczy to wyłącznie odczynników w stosunku do których wymagane jest posiadanie karty charakterystyki preparatu niebezpiecznego. załącznik Nr 7
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Podpisany i wypełniony formularz oferty i cenowy - załącznik Nr 3 i Nr 4 2. Wypełnione i podpisane oświadczenie - załącznik Nr 5, jeżeli Wykonawca zamierza wykonywać zamówienie z udziałem podwykonawców. W przypadku oferty wspólnej należy złożyć jedno oświadczenie
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Okres stałości ceny w PLN - 5
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsoz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Obserwacyjno-Zakaźnym im. Tadeusza Browicza Bydgoszcz, ul. Św. Floriana 12, pokój nr 102 bud. B (Sekcja Zamówień i Zaopatrzenia).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Obserwacyjno-Zakaźnym im. Tadeusza Browicza Bydgoszcz, ul. Św. Floriana 12, pokój nr 203 bud. C (Kancelaria).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dezynfekcja narzędzi i sprzętu medycznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy preparatów przez okres 12 miesięcy. Pakiet zawiera 3 poz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dezynfekcja powierzchni.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy preparatów przez okres 12 miesięcy. Pakiet zawiera 5 poz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Maszynowa dezynfekcja endoskopów myjnia Olympus ETD-3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy preparatów przez okres 12 miesięcy. Pakiet zawiera 5 poz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dezynfekcja ścieków.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy preparatu przez okres 12 miesięcy. Pakiet zawiera 1 poz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.31.22.20-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Inaktywacja wydzielin od pacjentów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy preparatów przez okres 12 miesięcy. Pakiet zawiera 1 poz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dezynfekcja sprzętu USG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy chusteczek przez okres 12 miesięcy. Pakiet zawiera 1 poz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Maszynowa dezynfekcja narzędzi i sprzętu medycznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy preparatów przez okres 12 miesięcy. Pakiet zawiera 3 poz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Maszynowa dezynfekcja endoskopów w myjni Adaptascope WD-440.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy preparatów przez okres 12 miesięcy. Pakiet zawiera 2 poz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dezynfekcja łóżek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy preparatu przez okres 12 miesięcy. Pakiet zawiera 1 poz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Środki czystości ogólnego zastosowania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy preparatów przez okres 12 miesięcy. Pakiet zawiera 15 poz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Preparaty do zmywarek automatycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy preparatów przez okres 12 miesięcy. Pakiet zawiera 3 poz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Druk materiałów informacyjnych Urzędu Miasta Bydgoszczy
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
- Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji Ambulatorium Chemioterapii
- DOSTAWA ULTRADŹWIĘKOWEGO ASPIRATORA TKANEK Z WYPOSAŻENIEM
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania 11831 pn. "Wykonanie ogrodzenia zewnętrznego terenu przy budynku nr 52 użytkowanego przez Wojskowy Ośrodek Medycyny Prewencyjnej w Bydgoszczy"
- Objęcie Ochroną Ubezpieczeniową Odpowiedzialności Cywilnej oraz Majątku Administracji Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy na rok 2025
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów chemii gospodarczej, środków czystości i higieny HACCP
- "Dostawa środków chemicznych stosowanych w procesie uzdatniania wody przeznaczonej do spożycia oraz oczyszczania ścieków".
- Dostaw środków czystości na potrzeby SPZOZ-ZZ w Makowie Mazowieckim
- "Cykliczny zakup i dostawy środków czystości dla obiektów MOSiR Sosnowiec w roku 2025"
- Dostawa artykułów chemicznych i gospodarczych dla Domu Pomocy Społecznej w Goślicach na 2025 rok
- Dostawa środków czystości
więcej: Podchloryn sodowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.