eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GnieznoOrganizacja szkoleń i kursów zawodowych dla uczestników projektuCentrum Aktywności Społecznej LARGO

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-04

Gniezno: Organizacja szkoleń i kursów zawodowych dla uczestników projektu: Centrum Aktywności Społecznej LARGO
Numer ogłoszenia: 205681 - 2013; data zamieszczenia: 04.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 161643 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gnieźnie, ul. Jana Pawła II 9/10, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 61 424 66 80, faks 61 425 52 98.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja szkoleń i kursów zawodowych dla uczestników projektu: Centrum Aktywności Społecznej LARGO.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursów umiejętności społecznych, kursów aktywnego poszukiwania pracy oraz kursów zawodowych dla uczestników projektu: Centrum Aktywności Społecznej LARGO. Zakres organizacji szkoleń został podzielony na grupy:I. kurs umiejętności społecznych, II. kurs aktywnego poszukiwania pracy, III. kursy zawodowe. Kurs umiejętności społecznych oraz kurs aktywnego poszukiwania pracy. Kursem umiejętności społecznych objętych jest 300 osób, kursem aktywnego poszukiwania pracy objętych jest 300 osób. Charakterystyka i liczba uczestników kursu: a) 264 osoby niepełnosprawne - dorośli w wielu aktywności zawodowej zróżnicowane rodzaje i stopnie niepełnoprawności, b) 36 osób usamodzielniający się wychowankowie rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo - wychowawczych - osoby dorosłe w wieku 18-25 lat. 1 Kurs umiejętności społecznych prowadzony metodą warsztatową z wykorzystaniem elementów treningu interpersonalnego. W zależności od specyfiki grupy tematyka zajęć uwzględniać powinna: - autoprezentację, kreowanie własnego wizerunku, - radzenie sobie w trudnych sytuacjach życiowych i konfliktach, budowanie pewności siebie, etc. Zajęcia mają się przyczynić do dalszego wzmacniania aktywności uczestników, a także przełamywanie zidentyfikowanych barier. 2 Kurs aktywnego poszukiwania pracy kurs prowadzony metodą warsztatową. Zajęcia obejmować mogą tematykę: poruszania się po nowoczesnym rynku pracy, pozyskiwania ofert i kontaktów, z potencjalnymi pracodawcami, przygotowania dokumentacji, zagadnień prawa pracy oraz prowadzenia własnej działalności gospodarczej. Zajęcia mają się przyczynić do zwiększenia pewności uczestników jako potencjalnych pracowników, zwiększenie aktywności zawodowej, a także przełamywanie pozostałych barier utrudniających zatrudnianie. Kursy zawodowe 1.Kamieniarz-brukarz BHP, 2. Cukiernik 3 Opiekun osób zależnych starszych i dzieci 4 Kurs komputerowy I stp.5 Kurs komputerowy II stp. 6 Kurs projektowania stron www. 7 Kurs florystyczny I stp. 8 Kurs florystyczny II stp. 9 Kosmetyczny 10 Przedstawiciel handlowy z kursem przedsiębiorczości. 11 Organizator usług 12 Kasa fiskalna 13 Wózek widłowy 14 Krawiec. 15 Kucharz, 16 Ochroniarski I stp 17 Koparko ładowarka 18 Barmański 19 Wizażu i makijażu 20 Obsługa programu AUTO-CAD 21 Decupage 22 Kurs masażu klasycznego z elementami masażu relaksacyjnego. 23 Kurs pielęgnacji terenów zielonych z projektowaniem I stp. 24 Kurs pielęgnacji terenów zielonych z projektowaniem II stp. 25 Filcowania 26 Logistyka i prowadzenie nowoczesnego magazynu. 27 Fryzjerski podstawowy 28 Spawacza 29 Negocjacje i mediacje w biznesie. 30 Kadrowo płacowy 31 Kelnerski 32 Kurs prowadzenia samodzielnej księgowości. 33 Grafiki komputerowej 34 Maszyny obsługiwane numerycznie 35 Fryzjerski czeladniczy 36 Telemarketer. 37 Fotografii 38 Prawo jazdy 39 Prowadzenie szkoleń i rekrutacji 40 SEP urządzenia elektryczne 41 Prawo zamówień publicznych 42 Rękodzieło 43 Malarz-tapeciarz 44 Strzyżenie zwierząt Groomer 45 Tworzenie lokalnych sieci komputerowych 46 Murarz-tynkarz 47 Kierownik pociągu. Sugerowany minimalny zakres tematyczny, liczba godzin/osoba, liczba osób w SIWZ. Pozostałe warunki wykonania zamówienia: Szkolenia będą realizowane zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz.U. 2013, poz. 674 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz.U. 2010, Nr 177, poz. 1193 z późn.zm.). Szkolenia winny być realizowane zgodnie z przedstawionymi programami szkoleń oraz wymogami określonymi w aktualnie obowiązujących przepisach prawa, odnoszących się bezpośrednio do przedmiotowego szkolenia, z wykorzystaniem standardów kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych, znajdujących się w bazach danych prowadzonych przez ministra dostępnych pod adresem www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl Za 1 godzinę zajęć Zamawiający uznaje 45 minut zegarowych. Maksymalna liczba godzin w jednym dniu szkoleniowym nie powinna przekroczyć 7 godzin. Zajęcia winny się obywać w grupach nie liczniejszych niż 17 osób. Zamówienie winno zostać wykonane na terenie kraju w mieście Gnieźnie. W przypadku gdy kurs organizowany jest poza terenem miasta Gniezno, z przyczyn organizacyjnych Wykonawcy, miasta wskazane do przeprowadzenia szkoleń należy uzgodnić z Zamawiającym. Sale wykładowe winny być umeblowane i wyposażone w sprzęt niezbędny do prowadzenia zajęć, w tym w szczególności: tablice sucho ścieralne lub flipchartowe i sprzęt multimedialny. Ponadto sale winny spełniać wymogi bezpieczeństwa i higieny pracy oraz posiadać sprawny system wentylacyjny lub klimatyzację. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: - zapewnienia kadry gwarantującej wysoki poziom prowadzonych zajęć (odpowiednie przygotowanie zawodowe, wykształcenie, wiedze, doświadczenie, umiejętności), - wyznaczenia osoby odpowiedzialnej za realizację szkolenia/kursu - kierownik szkolenia/kursu (osoba ze średnim lub wyższym wykształceniem posiadająca co najmniej 3 letnie doświadczenie w organizacji i obsłudze szkoleń i kursów), - zapewnienie poczęstunku podczas zajęć: przerwy kawowe co 2 godziny prowadzonych zajęć (kawa, herbata, woda, ciastka lub owoce). W wypadku gdy czas szkolenia przekracza 6 godzin Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia poczęstunku w formie lunchu, np.: serwis kanapkowy, obiad, itp. w ilościach zapewniających możliwość skorzystania przez każdego z uczestników, - prowadzenie monitoringu obecności osób uczestniczących w kursach/szkoleniach i motywowani do uczestnictwa w szkoleniu, - przygotowania i bezpłatnego przekazania każdemu uczestnikowi kursu/szkolenia materiałów dydaktycznych obejmujących swym zakresem treści zajęć, w tym: program zajęć, długopis, notatnik, skrypt obejmujący treści szkolenia/kursu, dodatkowe materiały w formie multimedialnej. Materiały powinny być ze sobą w sposób uniemożliwiający łatwą dekompletację (np. zbindowane, wpięte w segregatorze/teczce). Materiały powinny być oznakowane zgodnie z wymaganiami stawianymi dla projektów współfinansowanych ze środków EFS. Zamawiający przekaże również Wykonawcy po jednym komplecie materiałów. - przygotowania i przekazania uczestnikom kursu zaświadczeń o uczestnictwie i ukończeniu kursu. Zaświadczenia powinny być oznakowane zgodnie z wymaganiami stawianymi dla projektów współfinansowanych ze środków EFS, - oznaczenia na wszystkich pozostałych materiałach i wszystkich miejscach realizacji kursu informacjami zgodnie z wymaganiami stawianymi dla projektów współfinansowanych ze środków EFS, - ubezpieczenia uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków, - prowadzenie dokumentacji i przekazania Zamawiającemu pełnej dokumentacji realizacji przedmiotu zamówienia niezwłocznie po zakończeniu kursu/szkolenia, - Wykonawca powinien działać zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. 2002 Nr101, poz. 926). Wykonawca na poszczególne kursy/szkolenia wraz z ofertą winien złożyć program szkolenia uwzględniający sugerowany zakres tematyczny. Wykonawca zobowiązany będzie realizować przedstawiony program szkolenia po uprzednim zatwierdzeniu przez Zamawiającego. O wynagrodzeniu Wykonawcy decyduje niezmienne w trakcie trwania zamówienia wynagrodzenie podane w formularzu ofertowym. W przypadku zmniejszenia liczy uczestników o maksymalną (określoną przez Zamawiającego) ilość osób wynagrodzenie wykonawcy ulegnie proporcjonalnemu obniżeniu. Zgodnie z wymogiem instytucji nadzorującej zapłata ze środków unijnych może być dokonana tylko za faktycznie przeszkolone osoby.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 60.14.00.00 - (1) Nieregularny transport osób .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie realizowane jest w ramach projektu: Centrum Aktywności Społecznej LARGO współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytetu VII Promocja integracji społecznej, Działania 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałania 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 13   

Nazwa: kurs obsługi programu AUTO-CAD

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PROCAD SA, ul. Kartuska 215, 80-122 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 502439,02 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8400,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10200,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.