eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁęcznaPrzetarg nieograniczony na zakup i dostawę do SP ZOZ w Łęcznej sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem o wartości poniżej 137 000 euro Znak sprawy SPZOZ ZP 3431/6/2007

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-26

Łęczna: Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę do SP ZOZ w Łęcznej sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem o wartości poniżej 137 000 euro Znak sprawy SPZOZ ZP 3431/6/2007
Numer ogłoszenia: 205682 - 2007; data zamieszczenia: 26.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łęcznej, ul. Krasnystawska 52, 21-010 Łęczna, woj. lubelskie, tel. 081 7521035, fax 081 7524182.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę do SP ZOZ w Łęcznej sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem o wartości poniżej 137 000 euro Znak sprawy SPZOZ ZP 3431/6/2007.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do SP ZOZ w Łęcznej sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, w podziale na dwa zestawy, kod wg CPV : Stacje robocze 30214000-2, Monitory ekranowe 30231250-1, Drukarki laserowe 30233231-9, Różne oprogramowanie 30249000-6, Skanery komputerowe 30216110-1, Peryferia komputerowe 30231220-5. Zestaw nr 1 1.Monitor LCD- 16 szt. 2.Drukarka 3 szt. 3.Skaner - 1 szt. 4.Switch - 1 szt. 5.Zasilacz awaryjny UPS - 2 szt. 6.Kable i listwy 7.Ekran - 1 szt. 8.Projektor - 1 szt. 9.Komputery - 16 szt. 10.Oprogramowanie - 9 szt Zestaw nr 2 Oprogramowanie dla apteki systemu zamkniętego szt 1 2.Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy /nieużywany/ o najwyższej jakości, spełniający wymogi bezpieczeństwa i posiadający oznaczenie CE (zgodnie z ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. O systemie zgodności Dz. U. Nr 204 z 2004 r. poz. 2087 ze zm. i z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 15 grudnia 2005 r w sprawie zasadniczych wymagań dla sprzętu elektrycznego Dz. U. Nr 259, poz 2172 ) oraz posiadać instrukcję obsługi w języku polskim. 3.Sprzęt winien mieć zapewniony warunki serwisu gwarancyjnego: gwarancję (wynikającą z formularza ofertowego) oraz wskazane punkty serwisowe.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.00.00.00 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i części zamienne Kod CPV wg słownika 2008: 30.00.00.00 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zestaw nr 1 : wykonawca zobowiązany jest do dnia otwarcia ofert do wniesienia wadium w wysokości 1.500,00 PLN (tysiąc pięćset złotych 0/100) przelewem na podane konto: Państwowa Kasa Oszczędności Bank Polski, nr konta: 78 1020 3206 0000 8502 0006 4295 lub w jednej z poniżej podanych form: w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym w gwarancjach bankowych, w gwarancjach ubezpieczeniowych, w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6B ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Zestaw nr 2 - Zamawiający nie przewiduje wpłaty wadium.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca spełniający wymagania określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r., (tekst jednolity: Dz. U. 2006 r. Nr 164 poz. 1163 z późn. zm.) tj: 1.posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, 3.znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4.nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków podmiotowych udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w n/w dokumentach i oświadczeniach.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. Wykonawca składa następujące dokumenty: 1.formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, 2.formularz cenowy zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ 3.oświadczenie wykonawcy, zgodne z załącznikiem nr 3 do SIWZ, 4.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej lub inny dokument potwierdzający możliwości wykonywania działalności, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5.oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy, 6.dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, 7.oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu, 8.oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu, 9.oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowany sprzęt jest fabrycznie nowy /nieużywany/o najwyższej jakości, spełniający wymogi bezpieczeństwa i posiadający oznaczenie CE / zgodnie z ustawą z dnia 30 sierpnia 2002r o systemie zgodności Dz. U nr 204 z 2004r poz. 2087 ze zmianami i zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 15 grudnia 2005r w sprawie zasadniczych wymagań dla sprzętu elektrycznego /Dz. U. nr 259, poz. 2172/ oraz posiadać instrukcję obsługi w języku polskim. o najwyższej jakości, spełniający wymogi bezpieczeństwa i posiadający oznaczenie CE /na druku formularza oferty/, 10.dowód wniesienia wadium - kserokopia dokumentu potwierdzona (za zgodność z oryginałem), 11.zaakceptowany wzór umowy - załącznik nr 4 do SIWZ Wszystkie niezbędne oświadczenia znajdują się w załączniku nr 3 dołączonym do SIWZ.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40
    • 2. Gwarancja liczona w miesiącach - 30
    • 3. Odbiór sprzętu w wypadku reklamacji - 30

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatleczynski.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łęcznej ul. Krasnystawska 52 21-010 Łęczna godziny urzędowania : 730 -1505 Koszt 10 PLN.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łęcznej - Sekretariat ul. Krasnystawska 52 21-010 Łęczna godziny urzędowania : 730 -1505.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zestaw nr 1.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Monitor LCD- 16 szt. 17 rozdzielczość nominalna 1280 x 1024 piksele, kontrast 700:1, jasność 300 cd/m², maks. częst. odchylania pionowego 75 Hz, maks. częst. odchylania poziomego 83 kHz, wielkość plamki 0,264 mm, kąt widzenia 160 x 160, czas reakcji plamki, 5 ms, ilość wyświetlanych kolorów 16,2 mln. Drukarka 1 szt. Prędkość druku Monochromatyczna do 20 str.na min, rozdzielczość druku 2400 x 600 dpi, poziom hałasu drukowanie mniej niż 51 dB, stan gotowości mniej niż 30 dB, pamięć 16 MB, Interfejs Standardowy USB i szeregowy, pojemność papieru do 250 arkuszy, formaty papieru: A4, Letter, B5(JIS), B5(ISO), A5, B6 (ISO), A6, Executive, podajnik ręczny: szerokość 69.9-215.9mm; długość 116-406.4mm. Drukarka 1 szt. Drukarka, skaner i kopiarka; A4; Szybkość druku (mono): 20 str.na min.; pamięć: 16 MB; Emulacje: GDI; Rozdzielczość (mono): 2400 X 600 dpi; obsługiwane systemy operacyjne: Windows 98/ME/NT/2000/XP, MAC OS Xv10.2.4 lub nowsza; typ skanera: kolorowy; optyczna rozdzielczość skanowania: 600 x 2400 dpi; maks. rozdzielczość skanowania: interpolowana - 9600 dpi; głębia koloru: 24 bit; złącze zewnętrzne: USB 2.0, IEEE 1284; waga: 8,3 kg; wymiary (S x G x W): 432 x 395 x 253 mm. Drukarka 1 szt. Prędkość druku Monochromatyczna do 31 str.na min, kolorowa do 8 str.na min, czas rozgrzewania Mniej niż 45 sekund, rozdzielczość druku do 600 x 600 dpi, poziom hałasu drukowanie mniej niż 66 dB, stan gotowości Mniej niż 54 dB, procesor 300 Mhz, pamięć Standard 64 MB, Interfejs Standardowy USB 2.0 i szeregowy, Emulacja PCL5C, PCL6, BR-Script3, Epson FX-850, IBM Proprinter XL, HP-GL, pojemność papieru Standard Do 250 arkuszy, formaty papieru Kaseta - arkusze A4, B5(JIS), A5, Letter, Legal 13, Legal 14, Executive, podajnik dolny - A4, Letter, B5(ISO), B5(JIS), A5, Executive, Duplekser - A4, Letter, B5(ISO), B5(JIS), A5, Executive, Legal. Skaner - 1 szt. typ skanera stolikowy, rozdz. optyczna w pionie 4 800 dpi, rozdz. optyczna w poziomie 9 600 dpi, wewnętrzna głębia koloru 96 bit, zewnętrzna głębia koloru 96 bit, głębia szarości 256 bit, maks. szerokość skanowania 216 mm, maks. długość skanowania 311 mm, interfejs USB 2.0, oprogramowanie oprogramowanie do rozpoznawania tekstu (OCR), głębokość 508 mm, szerokość 303 mm, wysokość 108 mm. Switch - 1 szt. 24 porty kabli typu skrętka 10/100 Mb/s NWay (RJ-45), 2 porty kabli typu skrętka Combo 10/100/1000 Mb/s NWay (RJ-45) / opcjonalnie gniazdo modułu światłowodowego Mini GBIC (SFP) 1000 Mb/s, Sieci VLAN 802.1Q, sieci VLAN wykorzystujące porty, Trunking portów zgodnie ze standardem 802.3ad - maksymalnie 8 portów na łącze (trunk), maksymalnie 6 łączy (trunk) na urządzenie, gwarantowanie jakości usługi, Warstwa 2, Warstwa 4, kontrola dostępu dla wielu warstw, uwierzytelnienie Radius i TACACS+, Single IP Management, maksymalnie 32 urządzenia w wirtualnej wieży, protokół drzewa częściowego Rapid STA dla nadmiarowych połączeń sieciowych, zarządzanie SNMP v1, v2c, v3, za pomocą przeglądarki internetowej i wiersza polecenia (CLI), wbudowane porty gigabitowe łączy nadrzędnych na kable typu skrętka z opcją modułu Mini-GBIC (SFP) i sterowaniem szerokości pasma w każdym porcie. Zasilacz awaryjny UPS - 2 szt. Moc wyjściowa 1200VA, Moc wyjściowa 780W, Środowisko pracy Pomieszczenia biurowe lub przemysłowe o niskim poziomie zanieczyszczeń, Maks. długość przewodów wyjściowych do 10m, PRACA Z SIECI: Napięcie wejściowe ~184V - ~264V +/- 2%, Zakres napięcia wyjściowego ~184V - ~264V +/- 2%, Częstotliwość 50Hz +/- 1Hz, Progi przełączenia sieć - UPS ~184V - ~264V +/-2%, Kształ napięcia wyjściowego sinus, Filtracja napięcia wyjściowego filtr przeciwzakł. RFI/EMI tłumik warystorowy, Czas przełączania na UPS do 3 ms, PRACA Z AKUMULATORA: Napięcie wyjściowe ~230V +/- 5%, Kształt napięcia wyjściowego sinus, Progi przełączania ups - sieć ~189V - ~259V +/- 2%, Częstotliwość 50 Hz +/-1Hz, Filtracja napięcia wyjściowego LC, Czas podtrzymania 0.8 Pmax (min.) 5, Czas podtrzymania 0.5 Pmax (min.) 12, PARAMETRY MECHANICZNE: Obudowa typu rack, WYPOSAŻENIE: Ilość gniazd wyjściowych 2 lub więcej, Interfejs komunikacyjny RS232, Sygnalizacja Akustyczno - diodowa. Kable i listwy Patchcord skrętka kat. 5 długość 0,5 m - 16 szt. Patchcord skrętka kat. 5 długość 2 m - 16 szt. Listwa przepięciowa - 1,5 m - 8 szt. Listwa przepięciowa - 3 m - 8 szt. Ekran - 1 szt. Wymiary - 180 x 180 mm Projektor - 1 szt. Jasność - 2000 ANSI Lum Rozdzielczość - 1280 x 1024 Kontrast - 2000:1 Komputery - 16 szt. MS Windows XP Professional Polish 1pk OEM, Obudowa Mini Tower 400W (I-BOX PHOENIX 373 400W24+S ROHS), Dysk twardy 160 GB SATA, Pamięć DDR2 1024MB KVR800D2N5/1GB, PROCESOR CORE 2 DUO E6550 2.33GHz LGA775 BOX, Płyta główna LGA 775 (INTEL BLKDG33BUC G33 LGA775 (DZ/LAN/VGA) mATX), Nagrywarka DVD-RW (DVD-REC LG GSA-H62N SATA BARE OEM CZARNY z oprogramowaniem), FDD 1.44 MB BLACK, Głośniki Standard, Myszka optyczna, Klawiatura. Oprogramowanie - 9 szt MS Office 2007 Basic OEM - 8 szt MS PowerPoint 2007 Polish VUP CD - 1 szt..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
      • 1. Cena - 40
      • 2. gwarancja w miesiącach - 30
      • 3. odbiór sprzętu w wypadku reklamacji - 30

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zestaw nr 2.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oprogramowanie dla apteki systemu zamkniętego szt 1 Wymagania: przeszkolenie personelu w zakresie działania programu, prostota i łatwość w obsłudze możliwość rozliczania sie wg cen brutto lub netto możliwość wpisania w polu nr faktury min. 10 znaków system pracujący na stacjach roboczych.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.00.00.00-9.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.