Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-01-03
Łęczna: Usługa konserwacji oświetlenia ulicznego i drogowego na terenie Gminy Łeczna na sieciach PGE
Numer ogłoszenia: 2056 - 2014; data zamieszczenia: 03.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łęczna , Plac Kościuszki 5, 21-010 Łęczna, woj. lubelskie, tel. 081 7521150, 7520397, faks 081 7520242.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.leczna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa konserwacji oświetlenia ulicznego i drogowego na terenie Gminy Łeczna na sieciach PGE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa konserwacji oświetlenia drogowego na terenie Gminy Łęczna, na sieciach PGE - oprawy oświetleniowe są własnością Gminy Łęczna, zasilanych ze stacji transformatorowych: Ciechanki Krzesimowskie 1, Ciechanki Łęczyńskie,. Karolin, Leopoldów, Łuszczów Kolonia , Łęczna ST1, ST 2, ST 5, ST 6, ST 7, ST 8, ST 10, ST 12, ST 17, ST 18, ST 24, ST 26, ST 30, ST 37, ST 40, ST 43, ST 44, ST 45, ST 47, ST 48, ST 55(GS), Łęczna PGR, Łęczna ST 3 (Spółdz. Mieszk.), Łęczna Pasternik, Łęczna 7, Nowogród 2, Nowogród 5, Nowogród 6, Nowogród 9, Stara Wieś Kol. 1, Stara Wieś Kol. 2, Stara Wieś Kol. 4, Trębaczów 1, Trębaczów 2, Trębaczów 3, Trębaczów Stary Trakt 1 i 2, Zakrzów, Ciechanki Krzesimowskie 2, Ciechanki Łańcuchowskie 2, Podzamcze Kolonia, RAZEM PUNKTÓW ŚWIETLNYCH: 1 134 w tym oświetlenie wydzielone: 628 szt. i oświetlenie podwieszone: 514 szt. oprawy producent SIEMENS Przedmiot zamówienia obejmuje następujące czynności: 1. wymianę niesprawnych źródeł światła, 2. wymianę i naprawę uszkodzonych elementów opraw, 3. regulację położenia źródeł światła względem kloszy i odbłyśników stosownie do potrzeb, 4. czyszczenie opraw, mycie kloszy i odbłyśników stosownie do potrzeb, 5. wymianę uszkodzonego osprzętu elektrycznego w oprawach, 6. konserwację wysięgników 7. kontrolę sprawności oświetlenia na terenie gminy 1 raz w miesiącu, 8. przyjmowanie zgłoszeń i reklamacji dotyczących niesprawności oświetlenia drogowego. Uwagi: Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia oświadczenia o zgodzie właściciela sieci oświetleniowych PGE DYSTRYBUCJA S A na wykonywanie czynności eksploatacyjnych i konserwacyjnych przez wykonawcę. 2. Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 50.23.21.00-1 Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego. 3. Jeżeli przedmiot zamówienia został opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia należy rozumieć że zawsze w takim przypadku dopuszcza się oferty równoważne (to znaczy nie gorsze pod względem technicznym i jakościowym od wskazanych w opisie). 4. Jeżeli przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanymi..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Na potwierdzenie spełniania tego warunku należy przedłożyć wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w SIWZ oraz wymagania określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ wraz z odpowiednimi dokumentami.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: Posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie realizacji usług stanowiących przedmiot zamówienia. Zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz załączy dokumenty (np. referencje) - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę potwierdzające, że wykonywał usługę konserwacji oświetlenia o wartości min. 150 000 zł.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: Dysponują lub będą dysponować specjalistycznym sprzętem tj. posiadają podnośnik do pracy na wysokościach o wysokości roboczej min. 15m. Spełnianie ww. warunku oceniane będzie na podstawie przedłożonego w ofercie stosownego oświadczenia i wykazu sprzętu dostępnego Wykonawcy (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ) wchodzących w skład oferty.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Na potwierdzenie spełniania tego warunku należy przedłożyć wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w SIWZ oraz wymagania określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek sytuacji ekonomicznej i finansowej. Na potwierdzenie spełniania tego warunku należy przedłożyć wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w SIWZ oraz wymagania określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umleczna.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Łęcznej Plac Kościuszki 5 21-010 Łęczna pok. nr 17..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.01.2014 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Łęcznej Plac Kościuszki 5 21-010 Łęczna pok. nr 8.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁĘCZNEJ
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 2027L w msc. Białka polegająca na budowie chodnika - opracowanie dokumentacji projektowej
- "Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy kładki na rzece Świnka w miejscowości Puchaczów, droga powiatowa Nr 1716L, kilometraż 0+334"
- Modernizacja kompleksu sportowego "ORLIK" w Łęcznej wraz z budową sprawnościowego placu zabaw
- "Przebudowa wraz z rozbudową drogi powiatowej nr 2028L w msc. Ostrówek Kolonia - opracowanie dokumentacji projektowej"
więcej: przetargi w Łęcznej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie remontów oświetlenia ulicznego dróg gminnych
- Konserwacja i utrzymanie oświetlenia ulicznego stanowiącego własność Gminy Miejskiej Biała Podlaska.
- Prowadzenie czynności eksploatacyjnych urządzeń oświetlenia drogowego będącego majątkiem Gminy w zarządzie ZDiUM we Wrocławiu.
więcej: Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.