Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-26
Kielce: Prace remontowo-modernizacyjne piwnic budynku mieszczącego się w Kielcach przy ul. Karczówkowskiej 36 oraz wymiana okien w budynkach mieszczących się w Kielcach przy ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego 75 oraz Naruszewicza 16
Numer ogłoszenia: 205732 - 2007; data zamieszczenia: 26.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Stowarzyszenie Nadzieja Rodzinie, ul. Karczówkowska 36, 25-711 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 335 87 55, fax 0-41 335 87 55.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nadziejarodzinie.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie Rejestrowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace remontowo-modernizacyjne piwnic budynku mieszczącego się w Kielcach przy ul. Karczówkowskiej 36 oraz wymiana okien w budynkach mieszczących się w Kielcach przy ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego 75 oraz Naruszewicza 16.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Prace zewnętrzne: a) wykonanie drenażu odwadniającego budynek b) remont i izolacja ścian piwnicy c) wykonanie ocieplenia budynku d) utwardzenie terenu wokół budynku. 2. Prace wewnątrz: a) wymiana instalacji kanalizacyjnej c) remont ścian działowych d) wykonanie nowych instalacji: co, elektryczna, wodna, ściekowa. e) wymiana okien f) prace wykończeniowe: wyrównywanie ścian i sufitów, malowanie, glazura, terakota, panele, wykładziny, armatura.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wnioskodawca nie żąda wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu wziąć mogą udział Wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane w art. 22 ust.1 ustawy: a) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia a w szczególności dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie umożliwiającym wykonanie przedmiotu zamówienia b) w ciągu 5 ostatnich lat zrealizowały w sposób należyty co najmniej trzy kontrakty o wartości nie niższej niż 400 000 PLN, porównywalne z przedmiotem zamówienia pod względem rodzaju c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają ubezpieczenie z tytułu odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość co najmniej 200 000 PLN i będą to ubezpieczenie kontynuować przez okres realizacji zamówienia d) udzielą na przedmiot zamówienia gwarancji jakości na okres co najmniej 36 miesięcy. Ocena w/w warunków w pierwszej kolejności odbywać się będzie metodą spełnia/nie spełnia, w drugiej kolejności w oparciu o dokumenty o których mowa w pkt 3 Informacji o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2. Dokumenty stwierdzające, uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa dla kierownika budowy 3. Wykaz wykonywanych robót budowlanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (rekomendacje). 4. Polisę lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie wykonawcy na wartość co najmniej 200 000 PLN od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5. Zaświadczenie o niezaleganiu w opłacaniu składek z ZUS oraz zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach z Urzędu Skarbowego wydane nie później niż 30 dni od dnia ukazania się niniejszego ogłoszenia. 6. Oświadczenie, iż wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z uprzednim ogłoszeniem.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Okres gwarancji jakości - 20
- 3. Posiadane rekomendacje - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego, I piętro pokój nr 12..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.11.2007 godzina 09:30, miejsce: Siedziba zamawiającego, I piętro pokój nr 12..
IV.3.5) Termin związania ofertą: 31.12.2007.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Wykonanie instalacji ogrzewania w budynku strażnicy w Grotnikach Dużych
- Ekspertyza dendrologiczna i projekt prac konserwatorskich dla drzew wchodzących w skład Alei Dojazdowej, rosnących wzdłuż DW742 w m. Dobromierz gm. Kluczewsko
- Zakup i dostawa rurek tracheostomijnych dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
- Transport autokarowy studentów Instytutu Geografii ADP.2301.53.2025
- Obsługa techniczna oraz serwis urządzeń dźwigowych w obiektach Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
- Zakup i dostawa wszechstronnego aparatu ultrasonograficznego w tym Doppler z funkcjami kardio i naczyniowymi oraz z funkcją badania jamy brzusznej, z 3 sondami oraz videoprinterem dla potrzeb POZ.
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.26.113.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Budowa chodnika na ulicy Jankowskiego ( odcinek od ul. Strzeleckiej do ul. Jasnej) w Ostrowie Wielkopolskim
- Modernizacja kompleksu sportowego - Moje Boisko ORLIK 2012 wraz z zapleczem w Jodłowej
- Modernizacja POZ przy ul Mazurskiej 1 w Siedlcach oraz OZ w Kotuniu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.