Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-24
Warszawa: Remont budynku Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ
Numer ogłoszenia: 205742 - 2009; data zamieszczenia: 24.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przychodnia Lekarska Wojskowej Akademii Technicznej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Kartezjusza 2, 01-480 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6838281, 6838283, faks 022 6838224.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.plwat.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Remont budynku Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ. ZADANIE NR 1 Remont pokrycia dachowego na SEGMENCIE A i B; Rozbiórka pokrycia z papy na dachu betonowym płaskim. Pokrycie jednowarstwowe membraną EPDM Resitrix lub równoważną. ZADANIE NR 2 Wymiana stolarki aluminiowej; Wymiana całych paneli z otworami drzwiowymi stolarki aluminiowej montowanej w 1993r. na drodze ewakuacyjnej budynku Przychodni Lekarskiej. ZADANIE NR 3 Remont pomieszczeń w budynku Przychodni Lekarskiej WAT; Roboty instalacyjne elektryczne, wodno-kanalizacyjne, instalowanie drzwi i okien, kładzenie i wykładanie bezspoinowe podłóg, ścian wykładziną GAMRAT, nakładanie powierzchni kryjących w pomieszczeniach administracyjnych, gabinetach lekarskich i gabinetach diagnostyczno - zabiegowych Przychodni Lekarskiej. - oraz roboty towarzyszące określone szczegółowo w przedmiarze robót. Dla zadań Nr 1, 2, 3 przedmiot zamówienia opisano w załącznikach Nr 6, 7, 8 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwości złożenia oferty częściowej na wybrane ZADANIA 1, 2 i 3, na dwa zadania lub łącznie na wszystkie trzy zadania. Przedmiar robót wraz z podaniem wymaganych ilości został określony w Zał. Nr 7. SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT (ST) przedmiotu zamówienia została przedstawiona w Zał. Nr 6 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.12.00 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.43.20.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian 45.44.20.00 - Nakładanie powierzchni kryjących .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Sposób dokonywania oceny ww. warunków będzie odbywał się wg zasady spełnia/nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów., których wykaz został określony w pkt 3.7 i 5 SIWZ, składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 1.1.Na podstawie ww.warunków Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu, ocena spełniania tych warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i zaświadczeń (wymienionych niżej w pkt. 2): 1)W zakresie warunków wskazanych w pkt 1 ppkt: 1) ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i zaświadczeń, o których mowa w pkt 2 w ppkt: 2.2, 2.3, 2.4, 2.5 i 2.6. 2)W zakresie warunku wskazanego w pkt 1 ppkt 2) wymagane jest posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie realizacji, co najmniej jednej roboty budowlanej o podobnym charakterze, o wartości nie mniejszej niż połowa wartości złożonej oferty, oraz wykazanie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt 2 ppkt: 2.7 i 2.8 i załączonych referencji potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 3)W zakresie warunku wskazanego w pkt 1 ppkt 3) wymagane jest posiadanie środków własnych lub zdolności kredytowej na kwotę odpowiadającej cenie brutto złożonej oferty oraz posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 20.000 zł wskazaną w dokumencie ubezpieczenia. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt 2 ppkt: 2.9 i 2.10. 1.2.Nie spełnienie chociażby jednego z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki zawarte w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.WYMAGANE OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY NA POTWIERDZENIE WW. WARUNKÓW SKŁADANE PRZEZ WYKONAWCĘ: 2.1.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiące Zał. Nr 2 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez konsorcjum, powyższe oświadczenie składa lider konsorcjum oraz podpisuje każdy z podmiotów występujących wspólnie, łącznie z liderem konsorcjum. 2.2.Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem. 2.3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.4.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.5.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.6.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Podmioty zbiorowe wyszczególnione zostały w art. 2 ustawy z dnia 28 października 2002r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. z 2002 r. Nr 197, poz. 1661 z późn. zm.). Do podmiotu zbiorowego zalicza się również osobowe spółki handlowe, w tym spółki jawne. 2.7.Wykaz osób, które będą kierowały realizacją zamówienia stanowiący Zał. Nr 3 do SIWZ wraz z kopiami: uprawnień budowlanych do kierowania pracami budowlanymi w poszczególnych branżach, aktualnych zaświadczeń o przynależności do Państwowej Izby Inżynierów Budownictwa (PIIB). 2.8.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości z podatkiem VAT, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - Zał. Nr 4 do SIWZ. 2.9.Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.10.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.11.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2.3, 2.4 i 2.6 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2.12.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2.5 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2.13.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2.11 i 2.12 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wyżej wymienione dokumenty dostarcza się w oryginale lub Kserokopie (każda zapisana strona) muszą być poświadczone wpisem za zgodność z oryginałem oraz podpisane przez osobę(by) podpisującą(ce) ofertę (pieczątka imienna oraz podpis lub pieczątka firmowa i czytelny podpis).Wszystkie dokumenty dotyczące oferty winny być napisane w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub ręcznie długopisem, bądź nieścieralnym atramentem. Oferta winna być czytelna oraz sporządzona w sposób zapobiegający możliwości zmiany jej zawartości. Formularz ofertowy wraz ze stanowiącymi jego integralną część załącznikami, Kosztorys ofertowy oraz Oświadczenie winny być sporządzone przez Wykonawcę ściśle według postanowień SIWZ i winny być podpisane przez upoważnioną(ne) osobę(by) w miejscach wskazanych we wzorach (pieczątka imienna oraz podpis lub pieczątka firmowa i czytelny podpis)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plwat.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przychodnia Lekarska
Wojskowej Akademii Technicznej
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki
Zdrowotnej ul. Kartezjusza 2
01-480 Warszawa, pok.411.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2009 godzina 09:00, miejsce: Przychodnia Lekarska Wojskowej Akademii Technicznej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Kartezjusza 2, 01-480 Warszawa, Kancelaria pok. 109.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE NR 1 Remont pokrycia dachowego na SEGMENCIE A i B;.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rozbiórka pokrycia z papy na dachu betonowym płaskim. Pokrycie jednowarstwowe membraną EPDM Resitrix lub równoważną. Przedmiot zamówienia opisano w załącznikach do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.12.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wymiana stolarki aluminiowej;.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana całych paneli z otworami drzwiowymi stolarki aluminiowej montowanej w 1993r. na drodze ewakuacyjnej budynku Przychodni Lekarskiej. Przedmiot zamówienia opisany w załącznikach do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont pomieszczeń w budynku Przychodni Lekarskiej WAT;.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty instalacyjne elektryczne, wodno-kanalizacyjne, instalowanie drzwi i okien, kładzenie i wykładanie bezspoinowe podłóg, ścian wykładziną GAMRAT, nakładanie powierzchni kryjących w pomieszczeniach administracyjnych, gabinetach lekarskich i gabinetach diagnostyczno - zabiegowych Przychodni Lekarskiej. - oraz roboty towarzyszące określone szczegółowo w przedmiarze robót. Przedmiot zamówienia opisany w załącznikach do SIWZ. Przedmiot zamówienia opisany w załącznikach do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00-3, 45.33.24.00-7, 45.43.20.00-4, 45.44.20.00-7, 45.42.11.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja suwnicy o udźwigu Q=4,5 T
- Prowadzenie ochrony mostu na rz. Wisła w m. Warszawa w ciągu drogi ekspresowej S2
- "Rozbudowa DW 805 polegająca na rozbiórce istniejącego przepustu w miejscowości Pogorzel w km 8+641 i budowie nowego obiektu przepustu wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie" - nr postępowania 279/24
- Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeń (...)
- Usługa prania bielizny pościelowej, ręczników, ścierek, obrusów, narzut, koców, kołder, poduszek, dywaników, pokrowców w Domu Studenta Nr 7 Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Sulimy 4 w Warszawie
- Usługa dzierżawy dystrybutorów wody dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie przez okres 24-ch miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Wykonanie dok. projektowej oraz robót bud. zw. z wykończeniem i wyposaż. stref komercyjnych stadionu miejskiego w zakr. hotelowym, gastron. i handlowym w ramach zad. inw. Budowa St. Miej. w Katowicach
- "Wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego w Pawilonie "B", "C", "E" na terenie kampusu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie przy ul. Rakowickiej 27"
- Remont i przebudowa budynku warsztatów szkolnych w ramach projektu pn. Zwiększenie potencjału zawodowego Zespołu Szkół nr 1 w Kłobucku.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.