eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała Podlaska › dostawę 30 szt. kopiarko-drukarek cyfrowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-26

Biała Podlaska: dostawę 30 szt. kopiarko-drukarek cyfrowych
Numer ogłoszenia: 205742 - 2007; data zamieszczenia: 26.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Białej Podlaskiej, ul. Północna 19, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 083 3443223, 3449853, fax 083 3443397.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialapodlaska.uc.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawę 30 szt. kopiarko-drukarek cyfrowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do komórek organizacyjnych podległych Izbie Celnej w Białej Podlaskiej, 30 szt. kopiarko-drukarek cyfrowych określonych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwanej dalej specyfikacją: 25 sztuk kopiarko-drukarek cyfrowych - szybkość kopiowania min. 16 kopii/min. formatu papieru A4, - szybkość drukowania min. 12 wydruków/min. formatu papieru A4, - obsługiwany format papieru A3-A6R, - zoom 25-400%, - kopiowanie ciągłe 999 kopii, - kaseta na 250 arkuszy papieru, - możliwość rozbudowy o dodatkowe kasety, - podajnik boczny na 100 arkuszy papieru, - obsługa papieru o gramaturze 56-200 g/m2 - interfejsy drukarki: USB i równoległy, - możliwość rozbudowy o sorter elektroniczny. 5 sztuk kopiarko-drukarek cyfrowych - szybkość kopiowania/drukowania min. 16 kopii/min. formatu papieru A4, - obsługiwany format papieru A3-A6R, - zoom 25-400%, - kopiowanie ciągłe 999 kopii, - kaseta na 250 arkuszy papieru, - podajnik boczny na 100 arkuszy papieru, - możliwość rozbudowy o automatyczny podajnik dokumentów z odwracaniem, - obsługa papieru o gramaturze 56-200 g/m2 - porty USB i równoległy, - dupleks, - skaner kolorowy, - podłączenie do min.3 komputerów, - funkcja przesuwania offsetowego, - pamięć min. 48 MB. Warunki wymagane dotyczące sposobu wykonania przedmiotu zamówienia, jakie winien spełnić wykonawca: a) udzielenie 36 miesięcznej gwarancji przez autoryzowany serwis we wskazanym okresie, gdzie koszty związane ze świadczeniem zobowiązań gwarancyjnych ponosi wykonawca. b) w ramach udzielonej gwarancji, dokonywanie nieodpłatnych przeglądów konserwacyjnych i napraw gwarancyjnych dostarczonych urządzeń. c) bezpłatne dostarczenie urządzeń gotowych do eksploatacji w miejsce wskazane przez Zamawiającego (Izba Celna w Białej Podlaskiej, ul. Północna 19; Urząd Celny w Białej Podlaskiej ul. Brzeska 81; Urząd Celny w Lublinie ul. Energetyków 20; Urząd Celny w Zamościu ul. Kilińskiego 86) d) bezpłatne przeszkolenie min. 2 osób z zakresu obsługi urządzenia w każdej z w/w komórek organizacyjnych. e) bezpłatne dostarczenie do każdego z urządzeń książki serwisowej oraz instrukcji obsługi w języku polskim. f) oferowane urządzenia muszą być zgodne ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i części zamienne, z wyjątkiem komputerów Kod CPV wg słownika 2008: 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają łącznie następujące warunki: a) nie zostali wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy , b) spełniają warunki określone w art. 22 ustawy, c) spełniają wszystkie pozostałe warunki i wymagania, które zostały określone w specyfikacji. d) cena jednostkowa oferowanego przedmiotu zamówienia nie może być równa/wyższa od kwoty 3500,00 zł brutto ze względu na zabezpieczone środki finansowe które nie są środkami na zakupy przedmiotów stanowiących środek trwały zgodnie z Ustawą o Podatku dochodowym od osób prawnych (Dz.U. nr 54/2000 poz. 654). e) posiadają certyfikat autoryzacji sprzedaży i serwisu wystawiony przez producenta urządzeń/nia. Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się Wykonawców, który: a) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy, b) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust.1 i 2 ustawy c) nie spełniają warunków i wymagań, które zostały określone w specyfikacji
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne Wykonawca składa następujące dokumenty oraz oświadczenia: DOKUMENTY : Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert), potwierdzające, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia. Zamawiający dopuszcza złożenie kserokopii dokumentu opatrzonego klauzulą za zgodność z oryginałem, datą i podpisem osoby uprawnionej. OŚWIADCZENIA Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 ustawy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 3. A.2.2.Oświadczenie o akceptacji istotnych dla stron postanowień, które zostaną wprowadzone do treści umowy (treść oświadczenia zamieszczono w załączniku nr 1 do specyfikacji). Oświadczenie o zobowiązaniu się do wykonania przedmiotu zamówienia w terminie do 10 grudnia 2007r.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialapodlaska.uc.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Celna w Białej Podlaskiej, ul. Pólnocna 19, Wydział Logistyki pok. nr. 13, tel. 083 3449853.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2007 godzina 11:00, miejsce: siedziba Izby Celnej w Białej Podlaskiej ul. Północna 19, pokój nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.