Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-03
Częstochowa: Zaprojektowanie i wykonanie prac remontowych oraz adaptacyjno-modernizacyjnych w BP ARiMR w Będzinie, BP ARiMR w Zawierciu i OR ARiMR w Częstochowie.
Numer ogłoszenia: 205761 - 2008; data zamieszczenia: 03.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Śląski Oddział Regionalny w Częstochowie , ul. Sobieskiego 7, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3782800, fax. 034 3249428.
- Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.arimr.gov.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie prac remontowych oraz adaptacyjno-modernizacyjnych w BP ARiMR w Będzinie, BP ARiMR w Zawierciu i OR ARiMR w Częstochowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie następujących prac: Zadanie nr 1 - Remont dwóch pomieszczeń biurowych w BP ARiMR w Zawierciu Zadanie nr 2 - Remont trzech pomieszczeń biurowych w Śląskim OR w Częstochowie oraz wykonanie prac: Zadanie nr 3 - Malowanie pomieszczeń biurowych w BP ARiMR w Zawierciu Zadanie nr 4 - Malowanie pomieszczeń biurowych w Śląskim OR w Częstochowie Zadanie nr 5 - Wymiana wykładziny w Śląskim OR w Częstochowie Zadanie nr 6 -Wydzielenie strefy - zamontowanie ścianki ALU i drzwi z kontrolą dostępu w Śląskim OR w Częstochowie Zadanie nr 7 - Wymiana wykładziny na gres i położenie płytek w BP ARiMR w Będzinie Zadanie nr 8 - Malowanie pomieszczeń biurowych w BP ARiMR w Będzinie Zadanie nr 9 - Wydzielenie strefy - zamontowanie ścianki ALU i drzwi z kontrolą dostępu w BP ARiMR w Będzinie Szczegółowy zakres robót zawiera załącznik nr 1 do SIWZ, na który składa się Program funkcjonalno-użytkowy oraz opis przedmiotu zamówienia. Zamówienie poniżej 133 000 euro..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wykonawcy składający ofertę na zadania nr 1 i/lub nr 2 posiadają doświadczenie w zakresie prac ogólnobudowlanych tj. wykażą się wykonaniem, w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum trzech zamówień, o wartości nie niższej niż 50 000,00 zł brutto każde. 4. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków przez Wykonawców według reguły spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca przedstawi następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Oświadczenie, zgodne z art. 22 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych - Dz. U. z 2004r. Nr 19 poz. 177 - Załącznik nr 4 do SIWZ; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku składania oferty na zadania nr 1 i/lub nr 2 wykaz (Załącznik nr 5 do SIWZ) potwierdzający realizację w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum trzech zamówień w zakresie robót ogólnobudowlanych, o wartości nie niższej niż 50 000,00 zł brutto każde; 5. Polisę, a w jej przypadku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 42-200 Częstochowa, ul. Sobieskiego 7, siedziba ARiMR, pokój 347.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2008 godzina 12:00, miejsce: 42-200 Częstochowa, ul. Sobieskiego 7, siedziba ARiMR, pokój 143.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zaprojektowanie i wykonanie następujących prac: Remont dwóch pomieszczeń biurowych w BP ARiMR w Zawierciu..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zaprojektowanie i wykonanie następujących prac: Remont dwóch pomieszczeń biurowych w BP ARiMR w Zawierciu. Zamowienie ponizej 133 000 euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.40.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zaprojektowanie i wykonanie następujących prac: Remont trzech pomieszczeń biurowych w Śląskim OR w Częstochowie..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zaprojektowanie i wykonanie następujących prac: Remont trzech pomieszczeń biurowych w Śląskim OR w Częstochowie. Zamówienie poniżej 133 000 euro..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.40.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Malowanie pomieszczeń biurowych w BP ARiMR w Zawierciu..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Malowanie pomieszczeń biurowych w BP ARiMR w Zawierciu. Zamowienie poniżej 133 000 euro..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.40.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Malowanie pomieszczeń biurowych w Śląskim OR w Częstochowie..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Malowanie pomieszczeń biurowych w Śląskim OR w Częstochowie. Zamówienie poniżej 133 000 euro..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.40.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wymiana wykładziny w Śląskim OR w Częstochowie..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana wykładziny w Śląskim OR w Częstochowie. Zamowienie ponizej 133 000 euro..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.40.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wydzielenie strefy - zamontowanie ścianki ALU i drzwi z kontrolą dostępu w Śląskim OR w Częstochowie..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wydzielenie strefy - zamontowanie ścianki ALU i drzwi z kontrolą dostępu w Śląskim OR w Częstochowie..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wymiana wykładziny na gres i położenie płytek w BP ARiMR w Będzinie..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana wykładziny na gres i położenie płytek w BP ARiMR w Będzinie. Zamówienie poniżej 133 000 euro..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.40.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Malowanie pomieszczeń biurowych w BP ARiMR w Będzinie..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Malowanie pomieszczeń biurowych w BP ARiMR w Będzinie. Zamówienie poniżej 133 000 euro..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.40.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Wydzielenie strefy - zamontowanie ścianki ALU i drzwi z kontrolą dostępu w BP ARiMR w Będzinie..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wydzielenie strefy - zamontowanie ścianki ALU i drzwi z kontrolą dostępu w BP ARiMR w Będzinie. Zamówienie poniżej 133 000 euro..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Dostawa aparatury kontrolno-badawczej -zestaw do okulografii dla Wydziału Zarządzania Politechniki Częstochowskiej
- Dostawa tablicy multimedialnej dla Wydziału Inżynierii Produkcji i Technologii Materiałów Politechniki Częstochowskiej
- Dozorowanie i ochrona obiektów Politechniki Częstochowskiej
- Dostawa siatek chirurgicznych i staplerów dla potrzeb SP ZOZ Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie
- Sukcesywne dostawy mrożonek do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie
- Demontaż i montaż dekoracji świątecznych
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie terenu przy ul. Królikarnia 13 w Gdańsku w ramach zadania: "Rewitalizacja Dolnego Miasta i Placu Wałowego wraz ze Starym Przedmieściem w Gdańsku".
- "Przebudowa WDK im. Józefa Piłsudskiego celem spełnienia parametrów technicznych warunków ewakuacji, zabezpieczenia przed zadymieniem pionowych dróg ewakuacyjnych, podziału budynku na strefy pożarowe"
- Wykonanie adaptacji pomieszczeń oraz modernizacja instalacji elektrycznych w budynku "C" MIR-PIB przy ul. Kołłątaja 1 w Gdyni w podziale na 2 zadania
- Dokumentacja proj. oraz roboty budowl. zw. z dostosowaniem bud. przy ul. Snycerskiej 8 w Łodzi - zad. pn. Dostosowanie budynków zarządzanych przez ZNWŁ do obowiązujących przepisów p.poż. i budowlanych
- Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Samorządowego (PPS) w Łuszczanowicach
- Likwidacja barier architektonicznych w Urzędzie Miasta Białogard
więcej: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.