eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaZaprojektowanie i wykonanie prac remontowych oraz adaptacyjno-modernizacyjnych w BP ARiMR w Będzinie, BP ARiMR w Zawierciu i OR ARiMR w Częstochowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-03

Częstochowa: Zaprojektowanie i wykonanie prac remontowych oraz adaptacyjno-modernizacyjnych w BP ARiMR w Będzinie, BP ARiMR w Zawierciu i OR ARiMR w Częstochowie.
Numer ogłoszenia: 205761 - 2008; data zamieszczenia: 03.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Śląski Oddział Regionalny w Częstochowie , ul. Sobieskiego 7, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3782800, fax. 034 3249428.

  • Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.arimr.gov.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie prac remontowych oraz adaptacyjno-modernizacyjnych w BP ARiMR w Będzinie, BP ARiMR w Zawierciu i OR ARiMR w Częstochowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie następujących prac: Zadanie nr 1 - Remont dwóch pomieszczeń biurowych w BP ARiMR w Zawierciu Zadanie nr 2 - Remont trzech pomieszczeń biurowych w Śląskim OR w Częstochowie oraz wykonanie prac: Zadanie nr 3 - Malowanie pomieszczeń biurowych w BP ARiMR w Zawierciu Zadanie nr 4 - Malowanie pomieszczeń biurowych w Śląskim OR w Częstochowie Zadanie nr 5 - Wymiana wykładziny w Śląskim OR w Częstochowie Zadanie nr 6 -Wydzielenie strefy - zamontowanie ścianki ALU i drzwi z kontrolą dostępu w Śląskim OR w Częstochowie Zadanie nr 7 - Wymiana wykładziny na gres i położenie płytek w BP ARiMR w Będzinie Zadanie nr 8 - Malowanie pomieszczeń biurowych w BP ARiMR w Będzinie Zadanie nr 9 - Wydzielenie strefy - zamontowanie ścianki ALU i drzwi z kontrolą dostępu w BP ARiMR w Będzinie Szczegółowy zakres robót zawiera załącznik nr 1 do SIWZ, na który składa się Program funkcjonalno-użytkowy oraz opis przedmiotu zamówienia. Zamówienie poniżej 133 000 euro..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wykonawcy składający ofertę na zadania nr 1 i/lub nr 2 posiadają doświadczenie w zakresie prac ogólnobudowlanych tj. wykażą się wykonaniem, w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum trzech zamówień, o wartości nie niższej niż 50 000,00 zł brutto każde. 4. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków przez Wykonawców według reguły spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca przedstawi następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Oświadczenie, zgodne z art. 22 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych - Dz. U. z 2004r. Nr 19 poz. 177 - Załącznik nr 4 do SIWZ; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku składania oferty na zadania nr 1 i/lub nr 2 wykaz (Załącznik nr 5 do SIWZ) potwierdzający realizację w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum trzech zamówień w zakresie robót ogólnobudowlanych, o wartości nie niższej niż 50 000,00 zł brutto każde; 5. Polisę, a w jej przypadku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 42-200 Częstochowa, ul. Sobieskiego 7, siedziba ARiMR, pokój 347.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2008 godzina 12:00, miejsce: 42-200 Częstochowa, ul. Sobieskiego 7, siedziba ARiMR, pokój 143.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zaprojektowanie i wykonanie następujących prac: Remont dwóch pomieszczeń biurowych w BP ARiMR w Zawierciu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zaprojektowanie i wykonanie następujących prac: Remont dwóch pomieszczeń biurowych w BP ARiMR w Zawierciu. Zamowienie ponizej 133 000 euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.40.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zaprojektowanie i wykonanie następujących prac: Remont trzech pomieszczeń biurowych w Śląskim OR w Częstochowie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zaprojektowanie i wykonanie następujących prac: Remont trzech pomieszczeń biurowych w Śląskim OR w Częstochowie. Zamówienie poniżej 133 000 euro..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.40.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Malowanie pomieszczeń biurowych w BP ARiMR w Zawierciu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Malowanie pomieszczeń biurowych w BP ARiMR w Zawierciu. Zamowienie poniżej 133 000 euro..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.40.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Malowanie pomieszczeń biurowych w Śląskim OR w Częstochowie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Malowanie pomieszczeń biurowych w Śląskim OR w Częstochowie. Zamówienie poniżej 133 000 euro..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.40.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wymiana wykładziny w Śląskim OR w Częstochowie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana wykładziny w Śląskim OR w Częstochowie. Zamowienie ponizej 133 000 euro..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.40.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wydzielenie strefy - zamontowanie ścianki ALU i drzwi z kontrolą dostępu w Śląskim OR w Częstochowie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wydzielenie strefy - zamontowanie ścianki ALU i drzwi z kontrolą dostępu w Śląskim OR w Częstochowie..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.45.30.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wymiana wykładziny na gres i położenie płytek w BP ARiMR w Będzinie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana wykładziny na gres i położenie płytek w BP ARiMR w Będzinie. Zamówienie poniżej 133 000 euro..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.40.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Malowanie pomieszczeń biurowych w BP ARiMR w Będzinie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Malowanie pomieszczeń biurowych w BP ARiMR w Będzinie. Zamówienie poniżej 133 000 euro..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.40.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Wydzielenie strefy - zamontowanie ścianki ALU i drzwi z kontrolą dostępu w BP ARiMR w Będzinie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wydzielenie strefy - zamontowanie ścianki ALU i drzwi z kontrolą dostępu w BP ARiMR w Będzinie. Zamówienie poniżej 133 000 euro..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.45.30.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.