eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GryficeKompleksowe utrzymanie czystości w budynkach Sądu Rejonowego w Gryficach przy ul. Wysoka Brama 2 oraz w Łobzie przy ul. Niepodległości 15



Ogłoszenie z dnia 2014-06-18

Gryfice: Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach Sądu Rejonowego w Gryficach przy ul. Wysoka Brama 2 oraz w Łobzie przy ul. Niepodległości 15
Numer ogłoszenia: 205788 - 2014; data zamieszczenia: 18.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Gryficach, ul. Wysoka Brama 2, 72-300 Gryfice, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 384 32 36, faks 091 384 85 61.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach Sądu Rejonowego w Gryficach przy ul. Wysoka Brama 2 oraz w Łobzie przy ul. Niepodległości 15.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje: Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach Sądu Rejonowego w Gryficach przy ul. Wysoka Brama 2 oraz w Łobzie przy ul. Niepodległości 15; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty przewidującej odmienny niż określony przez niego sposób wykonania zamówienia (oferty wariantowej).Termin zapłaty do 21 dni od dnia złożenia faktury u Zamawiającego. Zamawiający informuje, iż nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67. Zamawiający udostępni nieodpłatnie ciepłą i zimną wodę oraz energię elektryczną potrzebną do wykonywania prac objętych przedmiotem zamówienia. Zamawiający udostępni nieodpłatnie pomieszczenia zamykane na klucz do przechowywania materiałów, maszyn i urządzeń, a także do przebierania się pracowników Wykonawcy. Wykonawca na własny koszt zapewni niezbędne materiały i środki oraz sprzęt i urządzenia potrzebne do prawidłowego realizowania przedmiotu zamówienia. Wykonawca zakupuje na własny koszt: ręczniki papierowe zz, papier toaletowy, mydło, środki czyszczące, dezynfekujące, zapachowe oraz worki na śmieci oraz udostępni na żądanie Zamawiającego atesty i certyfikaty na ww. środki. W przypadku usług takich jak np. mycie okien, akrylizacja podłóg Wykonawca zobowiązany będzie do uzgadniania z Zamawiającym terminów ich realizacji, z odpowiednim wyprzedzeniem czasowym. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania stałego kontaktu z osobą upoważnioną przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do zgłaszania uprawnionemu pracownikowi Sądu Rejonowego w Gryficach wszelkich uwag o usterkach wymagających napraw, których nie jest w stanie usunąć, np. przepalone żarówki, wyrwane kontakty, zepsute zamki drzwiowe, niedrożne umywalki i sedesy. Czas wykonywania prac porządkowych - dni robocze w godz. 15.00 - 19.00. Zamawiający dopuszcza wykonywanie zadań okresowych np. takich jak mycie okien po godz.19.00 i w dni wolne od pracy, po wcześniejszym każdorazowym uzgodnieniu terminu z pracownikiem Sądu Rejonowego w Gryficach a następnie ze służbami ochrony budynku. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji zadania. Zamawiający wymaga, aby na każdorazowe wezwanie Zamawiającego przedstawiciel Wykonawcy wraz z przedstawicielem Zamawiającego dokonali weryfikacji jakości wykonania usługi (konkretny termin uzgadniany będzie na bieżąco). Wykonawca dostarcza wraz z podpisaniem umowy Zamawiającemu listę swoich pracowników, wykonujących usługę na terenie Zamawiającego. Do listy dołączone muszą zostać oświadczenia pracowników realizujących umowę o niekaralności oraz o nie toczącym się aktualnie postępowaniu sądowym przeciwko danej osobie. Listę Wykonawca na bieżąco aktualizuje. Zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy wpuszczenia na własny teren pracownika nie wymienionego na liście przez Wykonawcę. Zamawiający dopuszcza zlecenia części zamówienia podwykonawcom [stosowne oświadczenie zawarte jest na formularzu ofertowym]- dotyczy wyłącznie czynności mycia okien..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WISAG POLSKA Sp. z o.o., ul. Podgórna 67, 70-205 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 143679,12 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8634,60

  • Oferta z najniższą ceną: 8634,60 / Oferta z najwyższą ceną: 15596,40

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zgodnie z art. 70 ustawy Pzp procedura zapytania o cenę moze być stosowana, gdy spełnione są następujące przesłanki: 1. przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych - do takich usług należy usługa sprzątania pomieszczeń; 2. istnieje możliwość zaproszenia do udziału w postępowaniu co najmniej 5 wykonawców - z uwagi na powszechność usługi liczba podmiotów świadczących tego typu usługi jest znaczna i konkurencja na rynku jest duża, więc istnieje mozliwość skierowania zaproszenia do co najmniej 5 wykonawców; 3. wartość przedmiotu zamówienia nie przekracza progów, o których mowa w art. 11 ust.8 ustawy Pzp; 4. jedynym kryterium wyboru wykonawcy jest cena. Warunki te zostały spełnione.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.