Ogłoszenie z dnia 2013-10-05
Stargard Szczeciński: USŁUGA SERWISOWA KSEROKOPIAREK, DRUKAREK I URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH BĘDĄCYCH NA WYPOSAŻENIU SĄDU REJONOWEGO W STARGARDZIE SZCZECIŃSKIM
Numer ogłoszenia: 205789 - 2013; data zamieszczenia: 05.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Stargardzie Szczecińskim, ul. Wojska Polskiego 19, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 5787431, faks 091 5787478.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA SERWISOWA KSEROKOPIAREK, DRUKAREK I URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH BĘDĄCYCH NA WYPOSAŻENIU SĄDU REJONOWEGO W STARGARDZIE SZCZECIŃSKIM.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest - Stała usługa serwisowa obejmująca przeglądy, naprawy i konserwacje pogwarancyjne kserokopiarek, drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych będących na wyposażeniu Sądu Rejonowego w Stargardzie Szczecińskim oraz obejmująca dostawę materiałów eksploatacyjnych (bez papieru). Serwis techniczny i naprawy muszą być świadczone w zakresie zapewniającym stałe (ciągłe) utrzymanie kserokopiarek, drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych w pełnej sprawności technicznej i użytkowej przez okres obowiązywania umowy (24 miesiące), szczegółowo wyspecyfikowanych w załączniku nr 2 do SIWZ .Koszty usługi serwisowania muszą obejmować: koszt robocizny konserwacji bieżącej, regulacji i przeglądów okresowych w zakresie oraz terminach określonych przez producentów poszczególnych urządzeń drukujących; koszt robocizny bieżących napraw urządzeń drukujących; koszt dojazdu do siedziby Zamawiającego; koszt zakupu, dostawy i wymiany oryginalnych części i podzespołów urządzeń drukujących; koszt zakupu, dostawy i wymiany oryginalnych (lub równoważnych) materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących w ilości wynikającej z liczby wykonywanych kopii (z wyjątkiem papieru); serwis z czasem reakcji -24 godziny od momentu zgłoszenia; dostarczenie urządzenia zastępczego w terminie do 72 godzin w przypadku usterki niemożliwej do usunięcia; koszt wykonania niezbędnych regulacji w celu wykonania kopii należytej (dobrej jakości).Sumaryczny koszt serwisu w okresie w okresie obowiązywania umowy powinien obejmować: całkowity koszt wykonania 1 kopii/wydruku monochromatycznego i kolorowego A4.Serwis musi gwarantować Zamawiającemu ciągłą i niezawodną pracę urządzeń będących na wyposażeniu Sądu Rejonowego w Stargardzie Szczecińskim..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.31.00 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SYSTEMY BIUROWE - INTEGRACJA MARCOLA I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
SYSTEMY BIUROWE - INTEGRACJA MARCOLA I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
- Systemy Biurowe-Integracja Marcola i Wspólnicy Spółka Jawna ul. Rosponda 30/3, ul. Rosponda 30/3, 71-793 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 149593,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 183747,12
Oferta z najniższą ceną: 183747,12 / Oferta z najwyższą ceną: 228632,40
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późniejszymi zmianami). Przedmiot zamówienia stanowi usługę powszechnie dostępną, o ustalonych standardach jakościowych. Możliwość wyboru przez Zamawiającego Wykonawców do których zostanie skierowane zaproszenie do udziału w postępowaniu gwarantuje uzyskanie przedmiotu zamówqienia należytej jakości.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.