eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Janów LubelskiWykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków w zakresie aktualizacji użytków gruntowych gminy i założenie ewidencji budynków i lokali w gminie Dzwola w powiecie janowskim, ilość obrębów - 17, powierzchnia - 20035 ha, ilość działek - 33368, ilość lo

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-19

Janów Lubelski: Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków w zakresie aktualizacji użytków gruntowych gminy i założenie ewidencji budynków i lokali w gminie Dzwola w powiecie janowskim, ilość obrębów - 17, powierzchnia - 20035 ha, ilość działek - 33368, ilość lokali ok. 20, budynków - ok. 4500.
Numer ogłoszenia: 20579 - 2009; data zamieszczenia: 19.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Janowie Lubelskim , ul. Zamoyskiego 59, 23-300 Janów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 015 8723070, 8720309, faks 015 8723070.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatjanowski.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków w zakresie aktualizacji użytków gruntowych gminy i założenie ewidencji budynków i lokali w gminie Dzwola w powiecie janowskim, ilość obrębów - 17, powierzchnia - 20035 ha, ilość działek - 33368, ilość lokali ok. 20, budynków - ok. 4500..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących prac: Etap I 1.Pobranie materiałów i danych z Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Janowie Lubelskim oraz analiza i weryfikacja pod kątem ich wykorzystania w pracach modernizacyjnych oraz ustalenie i uzgodnienie z Zamawiającym zakresu klasyfikacji gruntów 2.Wykonanie klasyfikacji gruntów oraz utworzenie wektorowej mapy ewidencyjnej o pełnej treści. 3.Założenie ewidencji budynków i lokali 4.Weryfikacja danych katastralnych, pobranych z istniejących systemów EGiB w postaci plików SWDE i zmodernizowanych, z wykorzystaniem oprogramowania A-SWDE, SWDE-TOPO i V-SWDE. 5.Skompletowanie operatu ewidencyjnego. Etap II 1.Wyłożenie operatu klasyfikacji gruntów na okres 7 dni oraz projektu operatu opisowo-kartograficznego na okres 15 dni roboczych zgodnie z art. 24 a ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne. -Starosta informuje o terminie i miejscu wyłożenia operatu poprzez wywieszenie tej informacji na tablicy ogłoszeń w siedzibie starostwa powiatowego i właściwego urzędu gminy, na co najmniej 14 dni przed dniem wyłożenia oraz ogłoszenia jej w prasie o zasięgu krajowym; -Wyłożenia dokonuje upoważniony pracownik wykonawcy prac geodezyjnych związanych z opracowaniem projektu operatu ewidencyjnego, posiadający uprawnienia geodezyjne, o których mowa w art. 43 pkt. 2 przy udziale pracownika starostwa powiatowego, rozstrzyga o przyjęciu lub odrzuceniu uwag zgłoszonych do tego projektu, po czym informuje zgłaszającego uwagi o sposobie rozpatrzenia uwag oraz sporządza wzmiankę o treści zgłoszonych uwag i sposobie ich rozpatrzenia w protokóle. 2.Uruchomienie systemu prowadzenia zmodernizowanych baz ewidencji gruntów i budynków. 3.Baza danych ewidencyjnych powinna zabezpieczać możliwość tworzenia pomocniczych raportów, którymi są : a.zestawienie gruntów b.wykaz gruntów c.skorowidz działek d.wykazy - podmiotów ewidencyjnych - osób, jednostek organizacyjnych i organów, o których mowa w § 11 ust. l pkt l rozporządzenia podanego w punkcie II. l - dzierżawców gruntów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.43.00 - 74.27.43.00 74.27.40.00 - 74.27.40.00 74.83.16.00 - 74.83.16.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. Ocena spełnienia w/w warunków nastąpi na podstawie dokumentu, o którym mowa w pkt.8. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu dla obydwu w/w zadań: 2. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności tj. posiadają wpis właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej, ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa pkt.9. 3. nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w punkcie 10. 4. dysponują osobą kierującą pracownikami uprawnioną do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii określonych w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne, w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno - wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby z wyżej wymaganymi uprawnieniami. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie dokumentu, o którym mowa w pkt 11. 5. wykonali w okresie ostatnich trzech lat (2006-2008) min. 2 prace geodezyjne o podobnym charakterze i zakresie jak stanowi przedmiot zamówienia, tj. wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków w zakresie aktualizacji użytków gruntowych i o wartości nie mniejszej niż składana oferta (każda z wymaganych prac), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców z załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane z należytą starannością (referencje). Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie dokumentu, o którym mowa w pkt. 12. 6.Wykonawca musi dysponować osobą z uprawnieniami do wykonywania klasyfikacji gruntów na terenie województwa lubelskiego lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby z wymaganymi powyżej uprawnieniami. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie dokumentu, o którym mowa w pkt 13. Ocena spełnienia w/w warunków dokonywana będzie w następujący sposób: spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.Oświadczenie zgodne z art. 22 Ustawy podpisane przez Osoby Uprawnione, w którym Wykonawca potwierdza, że wypełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie Zamówienia, o których mowa w punkcie 1; 9.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a) w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 10.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 11.dokument potwierdzający uprawnienia osoby przewidzianej na kierownika zespołu do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii na podstawie art. 43 pkt 1 i 2 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne, w zakresie wykonania geodezyjnych pomiarów sytuacyjno - wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych lub pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osoby, wraz z wymaganymi uprawnieniami. 12.wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat 2006-2008 min. 2 prac o podobnym charakterze i zakresie jak stanowi przedmiot zamówienia, tj. wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków w zakresie aktualizacji użytków gruntowych oraz założenie ewidencji budynków i lokali, o wartości nie mniejszej niż składana oferta (każda z prac), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców, potwierdzony stosownymi dokumentami (np. referencje), że usługi te wykonane zostały z należytą stara nnością. 13.dokument potwierdzający uprawnienia do gleboznawczej klasyfikacji gruntów na terenie województwa lubelskiego lub pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osoby wraz z wymaganymi uprawnieniami. 14.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 9,10 składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio: 1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 15.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt 14, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionych w terminach określonych w pkt 14. W celu potwierdzenia spełnienie warunków wymaganych od podmiotów składających ofertę wspólną, zawartych w pkt 8,9,10. (warunki o charakterze osobistym) muszą być złożone przez każdy podmiot osobno. Natomiast warunki określone w pkt. 11,12 i 13 winny być spełnione łącznie przez składających ofertę wspólną..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatjanowski.pl/bip.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Janowie Lubelskim ul. Zamoyskiego 59, 23-300 Janów Lubelski.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Janowie Lubelskim ul. Zamoyskiego 59, 23-300 Janów Lubelski pok. Nr 46.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.