Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-28
Kraków: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń wielodniowych na temat ewaluacji działań w obszarze pomocy i integracji społecznej w ramach projektu Małopolskie Obserwatorium Polityki Społecznej - Etap I
Numer ogłoszenia: 205828 - 2013; data zamieszczenia: 28.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie , ul. Piastowska 32, 30-070 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 422 06 36, faks 12 422 06 36 w. 44.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rops.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń wielodniowych na temat ewaluacji działań w obszarze pomocy i integracji społecznej w ramach projektu Małopolskie Obserwatorium Polityki Społecznej - Etap I.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia pn. Ewaluacja działań w obszarze pomocy i integracji społecznej - dla 10 grup, w każdej maksymalnie 17 uczestników, w wymiarze 24 godziny dydaktyczne dla każdej z grup, opracowanie kompletu materiałów szkoleniowych dla uczestników oraz zapewnienie sal szkoleniowych, wyżywienia i zakwaterowania dla uczestników szkolenia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, iż w okresie 3 lat przed dniem składania ofert w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - również wykonuje) usługi polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu co najmniej 2 szkoleń wielodniowych (co najmniej 2-dniowych), obejmujących także zapewnienie noclegów i wyżywienia dla uczestników szkolenia, dla co najmniej 15 osób każde.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, iż w okresie realizacji usługi będzie dysponował: 1) obiektem spełniającym wymogi określone w pkt. 3.2.3. Części I SIWZ (tj.: Obiekt musi znajdować się na terenie Krakowa, i spełniać wymogi:standard obiektu nie niższy niż dla hoteli zaszeregowanych do kategorii |3 gwiazdki| (***), zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r., Nr 22, poz. 169), zwanym dalej rozporządzeniem; każdy z pokoi powinien być wyposażony w łazienkę z pełnym węzłem sanitarnym, TV, Internet, telefon; obiekt powinien spełniać wymogi określone w załączniku nr 8 do rozporządzenia, z zastrzeżeniem, iż niezależenie od ilości jednostek mieszkalnych, co najmniej jedna musi być dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych w sposób określony w tym załączniku (Zamawiający podczas zgłoszenia ostatecznej liczby uczestników, poda również informację, czy powyżej określony pokój należy zarezerwować dla uczestnika szkolenia); obiekt powinien być wyposażony w dźwig osobowy lub platformę schodową w części przeznaczonej dla gości niezależnie od ilości kondygnacji (wymóg ten nie będzie obowiązywał w przypadku, gdy zarówno sala szkoleniowa, jak i jednostka mieszkalna dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych znajdować się będzie na parterze); wszystkie usługi objęte zamówieniem powinny być realizowane w jednym obiekcie; Wykonawca zagwarantuje zakwaterowanie dla uczestników , w pokojach jedno- lub dwuosobowych (przy czym co najmniej 4 pokoje powinny być jednoosobowe), wraz ze: śniadaniem (1 danie gorące oraz bufet zimny - wędliny, sery białe i żółte, jajka, dżem, jogurty naturalne, owocowe, mleko, musli, masło, pieczywo mieszane, pomidory, ogórki, napoje: kawa mleko do kawy, herbata cytryna do herbaty, cukier do kawy i herbaty, sok owocowy, woda mineralna podane w dzbankach), i kolacją (ciepłe danie główne - 130-150g, bufet - wędliny, sery żółte, jajka, masło, sałatka wielowarzywna, pomidory, ogórki, pieczywo mieszane, kawa, mleko do kawy, herbata, cytryna do herbaty, cukier do kawy i herbaty, woda mineralna - podana w dzbankach), 2) co najmniej 2 salami szkoleniowymi spełniającymi wymogi określone w pkt. 3.2.4. Części I SIWZ (tj.: co najmniej dwie sale szkoleniowe w obiekcie, w którym będą zakwaterowani uczestnicy, dostępne przez 8 godzin dziennie, utrzymane w czystości, z dostępem do zaplecza sanitarnego, o powierzchni co najmniej 50 m2, pozbawione przedmiotów nie związanych ze szkoleniem, z dostępem do światła dziennego oraz możliwością zasłonięcia okien, wyposażone w sprawną klimatyzację oraz sprawne ogrzewanie, sprzęt do przeprowadzenia szkoleń: nagłośnienie, rzutnik, laptop, ekran do wyświetlania multimediów, flipcharty z kartkami papieru oraz kompletem markerów, dostęp do internetu, stoliki, z liczbą miejsc siedzących odpowiadających liczbie uczestników szkolenia, z możliwością ułożenia miejsc siedzących w układzie szkolnym oraz w formie podkowy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, iż w okresie realizacji usługi będzie dysponował: 1) odpowiednim personelem, tj. co najmniej dwiema osobami (trenerami), z których każda posiada: a) wyższe wykształcenie b) doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/zajęć w Polsce o tematyce związanej z ewaluacją działań w obszarze społecznym w Polsce, w postaci przeprowadzonych co najmniej 3 szkoleń/zajęć grupowych z tego zakresu, dla co najmniej 10 osób każde, c) doświadczenie w realizacji w Polsce badań ewaluacyjnych w obszarze społecznym w Polsce, polegającym na opracowaniu dwóch koncepcji badań ewaluacyjnych oraz uczestnictwie w realizacji jednej ewaluacji;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Dowód dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia-jeżeli dotyczy. 2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz Oferty według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz Cenowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze. 5. odpowiednie oświadczenie- jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. III.4.3.1) ogłoszenia , zastępuje się je dokumentem w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Doświadczenie kadry trenerskiej - 40
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Poza przypadkami wskazanymi w umowie oraz w art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zmiana postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jest dopuszczalna w odniesieniu do: 1) zmiany jednostkowej ceny brutto oraz całkowitego wynagrodzenia brutto przewidzianego dla Wykonawcy, w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT, 2) zmiany jednostkowej ceny brutto oraz całkowitego wynagrodzenia brutto przewidzianego dla Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczności uzasadniających wskazaną zmianę, gdy będzie ona korzystna dla Zamawiającego, 3) polega na zmianie końcowego terminu realizacji usług w przypadku zaistnienia ważnych przyczyn (w szczególności z uwagi na znaczne trudności w zrealizowaniu usługi w wyznaczonym terminie spowodowane przyczynami obiektywnymi, z uwagi na brak wystarczającej liczby zgłoszonych uczestników szkolenia, lub w przypadku opóźnień w podpisaniu niniejszej umowy, powodujących, iż dochowanie określonych terminów jest niemożliwe lub znacznie utrudnione); 4) polega na zmianie terminów realizacji poszczególnych usług szkoleniowych, w przypadku zaistnienia ważnych przyczyn (w szczególności z uwagi na znaczne trudności w zrealizowaniu usługi w wyznaczonym terminie spowodowane przyczynami obiektywnymi lub z uwagi na brak wystarczającej liczby zgłoszonych uczestników szkolenia), z zastrzeżeniem zapisów § 3 ust 4 i 5 umowy 5) zmiany jednostkowej ceny brutto oraz całkowitego wynagrodzenia brutto przewidzianego dla Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczności uzasadniających wskazaną zmianę, gdy będzie ona korzystna dla Zamawiającego; 6) zmiany istotnej treści umowy, w przypadku zmiany przepisów prawa obowiązujących w dniu zawarcia umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rops.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: REGIONALNY OŚRODEK POLITYKI SPOŁECZNEJ W KRAKOWIE, ul. Piastowska 32, 30-070 Kraków.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2013 godzina 10:30, miejsce: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie, ul. Piastowska 32, 30-070 Kraków, w Kancelarii (pok. nr 7, I piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest realizowane w ramach i na potrzeby Projektu: Małopolskie Obserwatorium Polityki Społecznej - Etap I w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu VII Promocja integracji społecznej, Działania 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałania 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym. Współfinansowanie: Środki Europejskiego Funduszu Społecznego stanowią 85% ogólnych środków przeznaczonych na realizację zamówienia..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Remont pomieszczeń dla Instytutu L-15 w budynku W-13 (10-29) WIL Politechniki Krakowskiej przy ul. Warszawskiej 24 w Krakowie
- Sukcesywna dostawa gazów technicznych sprężonych i gazów technicznych w stanie skroplonym wraz z dzierżawą butli i zbiorników na gazy skroplone dla wybranych Instytutów Sieci Badawczej Łukasiewicz
- Dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych
- Prace remontowe pomieszczeń, w tym zaplecza kuchni, w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 1 w Krakowie
- " Dostawa sprzętu oraz oprogramowania do nagrań muzycznych dla Studia Nagrań Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie"
- "Wykonanie systemu sygnalizacji pożaru w budynku bazy magazynowej i stolarni ZKnW przy ul. Lindego 5 w Krakowie"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie szkolenia pn.: "Prawo jazdy kat. C wraz z kwalifikacją wstępną przyspieszoną lub kwalifikacją wstępną uzupełniającą przyspieszoną w zakresie bloku programowego kat. C, C+E, C1, C1+E"
- Obsługa spotkań i wydarzeń organizowanych przez Kancelarię Marszałka Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego w 2025r.
- "Hotelarska usługa noclegowa - polsko-ukraińska współpraca instytucji przedstawicielskich reprezentujących rektorów"
- Zapewnienie sali szkoleniowej i wyżywienia podczas 5 spotkań Interesariuszy programu RENEWAT
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla osób bezrobotnych i ustalenie oraz opłacenie egzaminów do uzyskania uprawnień w zakresie prawa jazdy (PUP.2500.6.2025)
- "Świadczenie usług noclegowych"
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.