To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-05-28
Rzeszów: 1.Dostawa materiałów biurowych. 2. Dostawa sprzętu biurowego. 3. Dostawa tonerów
Numer ogłoszenia: 205868 - 2013; data zamieszczenia: 28.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 150358 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Transportu Miejskiego w Rzeszowie, ul. Trembeckiego 3, 35-234 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. (017) 86 60 349, faks (017) 86 60 349.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1.Dostawa materiałów biurowych. 2. Dostawa sprzętu biurowego. 3. Dostawa tonerów.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia, który został podzielony na trzy części jest dostawa nowych: Część 1: materiałów biurowych Część 2: sprzętu biurowego Część 3: tonerów. Opis przedmiotu zamówienia: Dla części 1: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie, jednak nie częściej niż raz w miesiącu, na podstawie zgłaszanych z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem zamówień, określających rodzaj i ilość zamawianego asortymentu (składanych faksem, emailem lub pisemnie), z zastrzeżeniem, że pierwsza dostawa określonych materiałów biurowych odbędzie się następnego dnia od dnia podpisania umowy. Dostawy odbywać się będą transportem Wykonawcy i na jego koszt, wraz z wyładunkiem oraz wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. Szczegółowy wykaz materiałów biurowych zawiera Formularz cenowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości zamawianych w trakcie realizacji umowy towarów jednego asortymentu oraz do zmniejszenia ilości innego asortymentu. Powyższe zmiany nie mogą spowodować zmian cen jednostkowych oraz przekroczenia wartości umowy (brutto). Dla części 2: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu biurowego. Szczegółowy wykaz zamawianego asortymentu zawiera Formularz cenowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. Dostawa odbędzie się jednorazowo w terminie do 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy, transportem Wykonawcy i na jego koszt wraz z wyładunkiem oraz wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. Dla części 3: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek Hewlett Packard i kserokopiarek RICOH w Zarządzie Transportu Miejskiego w Rzeszowie. Szczegółowy wykaz zamawianego asortymentu zawiera załącznik nr 6 do SIWZ oraz opis zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ pn. Specyfikacja Techniczna oraz ilościowa materiałów eksploatacyjnych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości zamawianych w trakcie realizacji umowy towarów jednego asortymentu oraz do zmniejszenia ilości innego asortymentu. Powyższe zmiany nie mogą spowodować zmian cen jednostkowych oraz przekroczenia wartości umowy (brutto), Wykonawca zobowiązuje się do: a) sukcesywnego dostarczania Zamawiającemu materiałów eksploatacyjnych w asortymencie i ilości zgodnej z zapotrzebowaniem złożonym faksem, emailem lub na piśmie, b) dostarczania materiałów eksploatacyjnych do siedziby Zamawiającego własnym transportem, na własny koszt i ryzyko, w terminie 3 dni, licząc od dnia zgłoszenia zapotrzebowania, oraz zapewnienia rozładunku i wniesienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, c) ponoszenia odpowiedzialności za utratę oraz braki ilościowe przedmiotu umowy do czasu odbioru przez Zamawiającego, d) zapewnienia takiego opakowania, jakie jest wymagane, by nie dopuścić do uszkodzenia przedmiotu umowy lub pogorszenie jego jakości w trakcie transportu do siedziby Zamawiającego, e) w przypadku wycofania z rynku asortymentu określonego w ofercie, Zamawiający dopuszcza możliwość dostawy materiałów równoważnych o parametrach nie gorszych od parametrów materiałów podanych w Specyfikacji technicznej oraz ilościowej. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest uzyskać pisemną akceptację Zamawiającego planowej zmiany asortymentu, f) odebrania oraz utylizacji zwróconych, zużytych materiałów eksploatacyjnych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie. Zamawiający nie będzie ponosił związanych z tym żadnych kosztów ani odpowiedzialności, Wykonawca dostarczy kartę przekazania odpadów odebranych od Zamawiającego w terminie do 2 tygodni od dnia przekazania zużytego materiału.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.93.30 - Papier ciągły do drukarek komputerowych 30.19.76.20 - Papier do pisania 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 22.85.00.00 - Skoroszyty i podobne wyroby 30.19.92.30 - Koperty 39.29.24.00 - Przybory do pisania 30.19.14.00 - Niszczarki 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli 32.55.21.10 - Telefony bezprzewodowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa tonerów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Resgraph Sp. z o.o., ul. Boya- Żeleńskiego 19, 35-105 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22405,96 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9939,25
Oferta z najniższą ceną: 9939,25 / Oferta z najwyższą ceną: 23521,17
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Modernizacja windy szpitalnej w budynku ,,I" w ramach zadania Modernizacja Kliniki Ortopedii w Klinicznym Szpitalu Wojewódzkim Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie
- Dostawa sprzętu sieciowego - II Postępowanie
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu obiektów mostowych w ciągu DW 897: Zad. Nr 1 - remont mostu w m. Wola Niżna w km 11+713; Zad. Nr 2 - remont mostu w m. Osławica w km 42+596
- Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Rzeszowie do posiadanych pojazdów oraz sprzętu na okres 36 miesięcy
- Wykonanie prac geodezyjnych cześć 2
- Wymiana drzwi wewnętrznych w jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kopiująco-drukujących.
- Dostawa i montaż wyposażenia Centrum Produktu Lokalnego w Leśnej w ramach projektu Centrum usług turystycznych i promocji produktów regionalnych Kowary - Gmina Leśna
- Dostawa rolek termicznych do biletomatów oraz drukarek biletowych z nadrukiem LOGO Kolei linowej "Elka" w kolorze zielonym
- Dostawa wyposażenia dla jeleniogórskich przedszkoli publicznych w ramach projektu ,,Akademia przedszkolaka"
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych, wyrobów papierniczych oraz artykułów gospodarczych na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli
- Dostawa tonerów, tuszy do drukarek komputerowych laserowych i atramentowych oraz tonerów do kopiarek dla Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu
więcej: Skoroszyty i podobne wyroby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.