eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Sukcesywna dostawa (sprzedaż wraz z transportem) elementów do kanalizacji w drogownictwi.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-12

Sosnowiec: Sukcesywna dostawa (sprzedaż wraz z transportem) elementów do kanalizacji w drogownictwi.
Numer ogłoszenia: 205877 - 2009; data zamieszczenia: 12.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Ulic i Mostów , ul. Plonów 22/I, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2917928, 2917922, 2917562, faks 032 2917960.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuim.sosnowiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa (sprzedaż wraz z transportem) elementów do kanalizacji w drogownictwi..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż wraz z dostawą (transportem) elementów dla kanalizacji w drogownictwie: ELEMENTÓW BETONOWYCH I ŻELBETOWYCH do 71 000,00 zł netto zgodnie z obowiązującymi normami i według wyszczególnionego w formularzu cen jednostkowych asortymentu - Załącznik nr 4/I ZP 42/2009 Dostawca zobowiąże się każdorazowo dostarczać przedmiot zamówienia na własny koszt . Zamówienia będą odbywać się partiami wg uzgodnień z oferentem, którego oferta zostanie wybrana do realizacji. Dostawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia w czasie nie dłuższym niż 14 dni od zgłoszenia zapotrzebowania faxem przez zamawiającego ELEMENTÓW ŻELIWNYCH: do 57 000,00 zł netto bez systemu zabezpieczenia Załącznik nr 4/II ZP 42/2009 z system zabezpieczającym przed kradzieżą Załącznik nr 4/III ZP 42/2009 zgodnie z obowiązującymi normami i według wyszczególnionego w formularzu cen jednostkowych asortymentu Dostawca zobowiąże się każdorazowo dostarczać przedmiot zamówienia na własny koszt . Zamówienia będą odbywać się partiami wg uzgodnień z oferentem, którego oferta zostanie wybrana do realizacji. Dostawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia w czasie nie dłuższym niż 5 dni od zgłoszenia zapotrzebowania faxem przez zamawiającego POLIBETONOWYCH POKRYW WPUSTU ULICZNEGO: do 38 000,00 zł netto zgodnie z obowiązującymi normami i według wyszczególnionego w formularzu cen jednostkowych asortymentu Załącznik nr 4/IV ZP 42/2009 Dostawca zobowiąże się każdorazowo dostarczać przedmiot zamówienia na własny koszt . Zamówienia będą odbywać się partiami wg uzgodnień z oferentem, którego oferta zostanie wybrana do realizacji. Dostawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia w czasie nie dłuższym niż 5 dni od zgłoszenia zapotrzebowania faxem przez zamawiającego TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA 12 m-cy od dnia podpisania umowy INNE WYMAGANIA: Warunkiem złożenia oferty jest możliwość realizacji wszystkich artykułów wyszczególnionych w w/w załącznikach ( dla CZĘŚCI od I do IV ), na które Wykonawca zamierza złożyć ofertę. Brak jakiegokolwiek artykułu z danej części spowoduje odrzucenie tej części oferty. W postępowaniu zostanie wyłoniony dostawca dla każdej część dlatego dopuszcza się możliwość złożenia oferty dotyczącej tylko jednej części..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.47.00.00 - Wyroby z żeliwa 44.11.42.20 - Rury i osprzęt betonowy 44.16.00.00 - Rurociągi, instalacje rurowe, rury, okładziny rurowe, rury i podobne elementy 44.11.42.00 - Produkty betonowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Upzp. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunki udziału w postępowaniu na podstawie złożonego w ofercie oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz dokumentów. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie na zasadzie spełnia-nie spełnia, poprzez szczegółową analizę treści oferty, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 17 niniejszej SIWZ, które Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 lub 2 ustawy oraz odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy. Każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną musi spełniać powyższe warunki. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. jako konsorcjum, spółka cywilna). W takim przypadku ich oferta musi spełnić następujące wymagania: Wykonawcy przedłożą wraz z ofertą pełnomocnictwo wszystkich stron, cel działania, sposób ich współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania przez każdego z nich, sposób odpowiedzialności (wymaga się solidarnej odpowiedzialności wykonawców); w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-8, zaś podmioty zbiorowe dodatkowo pkt 9 Upzp; oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie; Wykonawcy występujący wspólnie (konsorcja) muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa; wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem konsorcjum). Wykonawca w ofercie wskaże, które zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom. Podwykonawca wskazany w ofercie zostanie wpisany do umowy zawartej z Wykonawcą. Zmiana podwykonawcy w trakcie realizacji zamówienia będzie wymagała pisemnej zgody Zamawiającego. Zamawiający dokona wypłaty wynagrodzenia Wykonawcy dopiero po uzyskaniu od niego pisemnego oświadczenia podwykonawcy o zrealizowaniu względem niego płatności przez Wykonawcę..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty ustawowe oraz dodatkowe zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 2006 r., Nr 87, poz. 605): Oświadczenie - Załącznik nr 2, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełnia warunki art. 22 ust. 1 Upzp zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem j-w należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzuim.sosnowiec.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zakład Ulic i Mostów, ul. Plonów 22, 41-200 Sosnowiec.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2009 godzina 12:45, miejsce: Miejski Zakład Ulic i Mostów, ul. Plonów 22-I, 41-200 Sosnowiec pokój 23 ( sekretariat ) I piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.