eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DzierżoniówRozbudowa budynku biurowego bedącego siedzibą zamawiającego



Ogłoszenie z dnia 2009-06-24

Dzierżoniów: Rozbudowa budynku biurowego bedącego siedzibą zamawiającego
Numer ogłoszenia: 205886 - 2009; data zamieszczenia: 24.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dzierżoniowski Zarząd Budynków Mieszkalnych sp. z o.o. , ul. Bielawska 15, 58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie, tel. 074 646 46 00, faks 074 646 46 10.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzbm.info

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa budynku biurowego bedącego siedzibą zamawiającego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Wykonanie nowych fundamentów pod konstrukcje dobudówki 2) roboty betonowe-słupy , rygle 3) wykonanie prac rozbiórkowych ścian 4) wykonanie nowych ścian nosnych i działowych 5)wykonanie nowych stropów i stropodachu,pokrycie dachu papa termozgrzewalna 6) wstawienie nowej stolarki drzwiowej i okiennej 7) prace wykonczeniowe 8) docieplenie ścian zewnętrznych nowego obiektu 8) wykonanie nowej instalacji elektrycznej 9) wykonanie nowej instalacji centralnego ogrzewania 10) wykonanie przyłacza energetycznego 11) wykonaie przyąłcza kanalizacyjnego i deszczowego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.01.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 20 000 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.warunek: posiada uprawnienia do prowadzenia działalności uprawniającej do wykonywania przedmiotu zamówienia dokument: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.warunek: posiada doświadczenie w zakresie budowy lub remontów budynków mieszkalnych wielorodzinnych lub użtecznosci publicznej, wykazanie min. 1 roboty wykonanej w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, o wartości nie mniejszej niż 1 robota za 800 000,00 zł brutto, dokument: zestawienie wykonanych robót z uwzględnieniem wyżej opisanej 1 roboty z podaniem nazwy Zamawiającego, lokalizacji, wartości oraz daty rozpoczęcia i zakończenia robót budowlanych wraz z potwierdzeniem, że zostały należycie wykonane lub załączyć protokół odbioru robót lub referencje - wg załącznika B. 3.warunek: Wykonawca dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami w branży konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub innej umożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia. . dokument: dokument potwierdzający posiadanie przez wymienione osoby uprawnień do kierowania robotami - wg załącznika A; należy również dołączyć zaświadczenie o wpisie do izby samorządu zawodowego; zaświadczenie to powinno być ważne na dzień otwarcia ofert. 4. warunek: Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust.1 i 2 że nie podlega wykluczeniu ( podpis na formularzu -Oferta Wykonawcy).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenia wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2 aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3 aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. warunek: Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5 polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 500 000 zł. Ubezpieczenie powinno być ważne do 31.12.2009 roku. Zamawiający dopuszcza możliwość dołączenia do oferty polisy ważnej na dzień otwarcia ofert wraz z oświadczeniem, że w przypadku wygrania przetargu polisa zostanie przedłużona do dnia zakończenia robót. 6 pisemna informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej , w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Posiadanie środków finansowych lub możliwość zaciągnięcia kredytu na kwotę minimum 500 000 zł. Dokument ma określać konkretną kwotę, Zamawiający nie przyjmuje potwierdzenia z banku z określeniem: (możliwość kredytowania poprzez podanie np.: kwota sześciocyfrowa),.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.dzbm.info/przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Bielawska 15 58-200 Dzierżoniów pok. nr 12.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2009 godzina 12:00, miejsce: Dzierżoniów ul.Bielawska 15 pok nr 9 - Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.