Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-12
Leszno: Renowacja zbiornika małej retencji Kąty
Miejscowość: Wojnowice, gmina Osieczna, powiat leszczyński, woj. wielkopolskie
Numer ogłoszenia: 205887 - 2009; data zamieszczenia: 12.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu Rejonowy Oddział w Lesznie , ul. Śniadeckich 5, 64-100 Leszno, woj. wielkopolskie, tel. 065 5295640, faks 065 5295671.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzmiuw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Renowacja zbiornika małej retencji Kąty Miejscowość: Wojnowice, gmina Osieczna, powiat leszczyński, woj. wielkopolskie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z renowacją zbiornika małej retencji Kąty o powierzchni 0,41 ha. Zakres zamówienia obejmuje: Roboty obejmują: - wydobycie namułu z dna zbiornika - 1 212,30 m3, - wykop urobku - 4 744,99 m3, - wyrównanie dna, skarp zbiornika i obsiew mieszanką traw, - umocnienie stopy skarpy kiszką faszynową O 20 cm - 295 m, - wykonanie umocnienia skarpy z narzutu kamiennego - 132,75 m3, - rozbiórka i wykonanie nowego wylotu betonowego rurociągu O 0,60 m. Szczegółowy opis robót i ich wykonania znajduje się w: - dokumentacji projektowej, - przedmiarze robót, - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 4 000,00 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy spełniający następujące warunki: 1. posiadają prawo do występowania w obrocie prawnym, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w robotach, odpowiadających przedmiotowi zamówienia, 3. dysponują lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia im do dysponowania nie-zbędnym potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym osobą proponowaną na kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej (lub równoważnej), przynależną do Izby Inżynierów Budownictwa, 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5. zapewnią 5-letni okres gwarancji na wykonane zadanie i maks. 7 dni na podjęcie napraw gwarancyjnych, 6. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 7. nie podlegają wykluczeniu z powodów wymienionych w art. 24 ustawy Pzp. Uwaga: W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiegają się podmioty występujące wspólnie (konsorcjum) warunki określone w pkt. 1 i 7 musi spełniać każdy podmiot z osobna, pozostałe warunki sumarycznie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnienie warunków udziału wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego polegać będzie na ocenie i badaniu treści oferty i wymaganych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału zgodnie z formułą: spełniony lub niespełniony.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków wykonawcy obowiązani są złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Ofertę wraz z oświadczeniami - wypełnioną i podpisaną wg wzoru formularza ofertowego. 2. Oświadczenie wykonawcy, że ma prawo do występowania w obrocie prawnym, potwierdzone aktualnym dokumentem stanowiącym podstawę prawną do prowadzenia przez wykonawcę działalności gospodarczej (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej), wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w robotach odpowiadających przedmiotowi zamówienia. 4. Oświadczenie, że wykonawca dysponuje lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia im do dysponowania niezbędnym do wykonania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym osobą proponowaną na kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej (lub równoważnej) z przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa wraz z załączeniem kopii tych dokumentów. 5. Oświadczenie, że znajduje, się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie. 6. Oświadczenie, że wykonawca zapewni 5 letni okres gwarancji na wykonane zadanie i max. 7 dni na podjęcie na-praw gwarancyjnych. 7. Oświadczenie, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, potwierdzone aktualną polisą. 8. Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z powodów wymienionych w art. 24. Uwaga: W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiegają się podmioty występujące wspólnie (np. konsorcjum, spółka cywilna) wymaga się, aby dokumenty wymagane w pkt. 2 i 8 przedstawiono osobno dla każdego partnera, pozostałe - sumarycznie. W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Polski składa wymagane dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, a jeżeli takich dokumentów w tym kraju nie wydaje się dostarcza dokument, zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo samorządu zawodowego lub gospodarczego. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzmiuw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejonowy Oddział Wielkopolskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Lesznie, ul. Śniadeckich 5 - pok. nr 7.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Rejonowy Oddział Wielkopolskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Lesznie, ul. Śniadeckich 5. - pok. nr 7.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 28 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie będzie finansowane ze środków Funduszu Ochrony Gruntów Rolnych..
INNE PRZETARGI Z LESZNA
- WYMIANA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ W BUDYNKACH BĘDĄCYCH W ADMINISTRACJI MZBK W LESZNIE PRZY UL. NARUTOWICZA 2-4
- "USŁUGA ZORGANIZOWANIA GRUPOWEGO WYJAZDU DLA USAMODZIELNIANYCH WYCHOWANKÓW PIECZY ZASTĘPCZEJ"
- Wymiana źródeł ciepła w budynkach administrowanych przez Nadleśnictwo Karczma Borowa - uchwała antysmogowa
- Przedmiotem zamówienia jest obsługa systemu wizyjnego (CCTV) wraz z serwerem rejestrującym oraz systemu alarmu przeciwpożarowego (SSWiN)
- Przedsięwzięcie remontowe wybranych kamienic będących w administracji MZBK, realizowane w trybie ustawy o wsparciu termomodernizacji i remontów oraz o centralnej ewidencji emisyjności budynków.
- Budowa drogi łączącej ul. Przejezdną z ul. Wolińską etap II
więcej: przetargi w Lesznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Adaptacja dwóch pracowni do nauki zawodów wraz z wykonaniem dostosowania wejścia głównego do budynku, z podjazdem dla osób niepełnosprawnych i schodami w ramach projektu 10.23
- Prace fumigacyjne cerkwi pw. św. Paraskewy w Zespole Cerkiewnym w Nowym Bruśnie - Oddziale Muzeum Kresów w Lubaczowie
- Modernizacja Dworu Dzieduszyckich w Radziszowie
- Renowacja głównych schodów granitowych do budynku, przebudowa i remont schodów terenowych wraz z budową pochylni oraz renowacji bramy wejściowej z murem i przyporami
- Remont północnej i zachodniej elewacji budynku Muzeum Okręgowego w Suwałkach, przy ul. T. Kościuszki 81
- ODBUDOWA MURU CEGLANEGO NA TERENIE LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO NR 1 W OŁAWIE
więcej: Roboty renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.