To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-01-31
Warszawa: Modernizacja i wsparcie techniczne narzędzia wspomagającego obsługę procedur ITIL
Numer ogłoszenia: 20589 - 2014; data zamieszczenia: 31.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 272075 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala, Al. Niepodległości 190, 00-608 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5926420, 5926590, faks 022 5926663.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja i wsparcie techniczne narzędzia wspomagającego obsługę procedur ITIL.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są:usługi modernizacji (kastomizacji) narzędzia wspomagającego obsługę procedur ITIL (oprogramowania BMC Remedy): całkowity, maksymalny wymiar usługi w tym zakresie to 400 roboczogodzin pracy Wykonawcy, usługi wsparcia technicznego narzędzia wspomagającego obsługę procedur ITIL (oprogramowania BMC Remedy) polegające na:dodatkowej asyście technicznej: usługi ciagłe, nielimitowane czasowo,konsultacjach eksperckich: całkowity, maksymalny wymiar usługi w tym zakresie to 120 roboczogodzin konsultacji. konsultacjach eksperckich realizowanych za pośrednictwem poczty elektronicznej: całkowity, maksymalny wymiar usługi w tym zakresie to 18 roboczogodzin konsultacji..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.70.00 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania 71.35.63.00 - Usługi wsparcia technicznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CompFort Meridian Polska Sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 65/79, 00-697 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 308943,09 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 373387,52
Oferta z najniższą ceną: 373387,52 / Oferta z najwyższą ceną: 373387,52
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Kompleksowa usługa organizacji i obsługi Piątego Przeglądu Artystycznego Twórczości Osób Starszych
- "Dostawa urządzeń do ogrzewania pacjenta, systemów ogrzewania pacjenta oraz maceratora na potrzeby Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH Z BUDOWĄ UL. BORKOWSKIEJ NA ODCINKU OD UL. GRANICZNEJ DO GRANICY DZIAŁKI 146/5 WRAZ BUDOWĄ OBIEKTU INŻYNIERSKIEGO NA KANALE WAWERSKIM
- Bieżąca obsługa prawna dla RZGW Wrocław
- Wybór podmiotu, który przeprowadzi szkolenie specjalizacyjne w dziedzinie chirurgicznej asysty lekarza zgodnie z obowiązującym Programem (...) dla maksymalnie 2 osób.
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach administracyjnych Urzędu m.st. Warszawy Dzielnicy Wola - numer postępowania: 37/ZP/24
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odpłatne świadczenie wsparcia serwisowego na moduły Optimed NXT
- Usługa sprawowania nadzoru autorskiego nad oprogramowaniem InfoMedica oraz AMMS firmy Asseco Poland S.A.
- "Dostawa pakietu wsparcia technicznego dla deduplikatorów"
- Świadczenie usługi opieki serwisowej i aktualizacji oprogramowania Zintegrowanego Systemu Informatycznego klasy ERP eksploatowanego przez Politechnikę Morską w Szczecinie
- Usługa wsparcia technicznego i serwisu dla sal rozpraw
- Świadczenie usług obsługi serwisowej i naprawy wad systemu Akademickiego Biura Karier (ABK) oraz świadczenie usług utrzymania systemu i dostarczenia aktualizacji systemu (maintenance)
więcej: Usługi wsparcia technicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.