eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChełmRemont Kaplicy i budynku biurowego Cmentarza Komunalnego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-07

Chełm: Remont Kaplicy i budynku biurowego Cmentarza Komunalnego
Numer ogłoszenia: 205935 - 2013; data zamieszczenia: 07.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 335560 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o., ul. Wołyńska 57, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5631461 do 63, faks 082 5630450.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Przedsiębiorstwo Komunalne.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont Kaplicy i budynku biurowego Cmentarza Komunalnego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 dla budynku Kaplicy oraz załącznik nr 1a dla budynku biurowego do SIWZ. 1.1. Zamawiający dodatkowo udostępnia przedmiar robót wraz z kosztorysem, który służy jedynie do obrazowego i szacunkowego określenia przedmiotu zamówienia - odpowiednio załącznik nr 1 b i załącznik nr 1c. 2. Oferta powinna uwzględniać wycenę następujących robót towarzyszących związanych pośrednio z wykonywanymi robotami tj.: - użycie niezbędnego sprzętu do transportu i do wykonywania robót, - kierowanie robotami i wykonywanie ich zgodnie ze sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami, a także utrzymywania stałego kontaktu z Inspektorem Nadzoru zamawiającego. 3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty towarzyszące tj.: koszty transportu, zaangażowania sprzętu, zużycia mediów, organizacji placu budowy, usuwania odpadów, wydzielenie i zabezpieczenie dojścia oraz dojazdu sąsiadujących miejsc pochówku (grobów). 4. Wykonawca jest zobowiązany do samodzielnej analizy oraz oceny zakresu i ilości robót oraz ilości użytych materiałów przed złożeniem oferty. Zamawiający nie pokrywa kosztów z tym związanych. 5. Wszelkie nazwy materiałów zawarte w dokumentacji odnoszące się do nazwy producenta należy rozumieć jako /nie gorsze niż .../. Zamawiający dopuszcza materiały równorzędne odpowiadające parametrom i standardom opisanym w załącznikach od nr 1 do 1c. 6. Cena będzie wartością ryczałtową, a przedmiar robót służy jedynie do obrazowego i szacunkowego określenia przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie wymaga od wykonawcy złożenia wraz z ofertą szczegółowego kosztorysu ofertowego, a jedynie opis prac wraz z wykazem materiałów (nazwa i producent). 7. Zamówienie należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną oraz innymi przepisami prawa. 8. Wszystkie materiały budowlane powinny być dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ust. 2 ustawy Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118, z późn. zm.). 9. Wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia obciążają wykonawcę.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • USŁUGI BUDOWLANE I HANDEL PAWELEC HALINA, Strupin Mały 76, 22-100 Chełm, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 174410,83 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 171791,31

  • Oferta z najniższą ceną: 134635,25 / Oferta z najwyższą ceną: 205646,95

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.