Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-19
Warszawa: Sukcesywne dostawy odczynników firmy Sigma - Aldrich
znak sprawy: AEZ/S-172/2011
Numer ogłoszenia: 205936 - 2011; data zamieszczenia: 19.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Warszawski Uniwersytet Medyczny , ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5720366, faks 022 5720377.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wum.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy odczynników firmy Sigma - Aldrich znak sprawy: AEZ/S-172/2011.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy odczynników firmy Sigma - Aldrich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2 Formularz cenowy, o którym mowa w części II SIWZ. Przedmiot zamówienia, określony w Załączniku nr 2, został sporządzony na podstawie analizy dostaw wykonanych w okresie ostatnich 24 miesięcy, w ramach prowadzonych kilkudziesięciu programów badawczych, których kontynuacja wymaga bezwzględnego stosowania odczynników tych samych producentów. Z analizy dostaw realizowanych w latach ubiegłych wynika, że przewidywalność (powtarzalność ilościowo-asortymentowa) kształtuje się na poziomie ok. 50%. Często dochodzi bowiem do konieczności zmiany odczynników w trakcie prowadzonych badań i konieczności zastąpienia ich produktami nowymi lub innymi należącymi do tej samej kategorii. Mając na uwadze powyższe, Zamawiający zastrzega sobie prawo: a) dokonania zmiany ilości odczynników wyszczególnionych w Załączniku 2, b)ograniczenia przedmiotu zamówienia (asortymentu) ze względu na potrzeby, których Zamawiający nie jest w stanie ściśle przewidzieć na etapie prowadzonego postępowania, c) nabycia innych odczynników niż określone w Załączniku 2, o ile Wykonawca do oferty załączy katalog asortymentowo-cenowy, wykraczający poza asortyment określony w ww. Załączniku 2. -z zastrzeżeniem, że łączna wartość zamawianych odczynników nie przekroczy kwoty umowy, ustalonej na podstawie przyjętej oferty najkorzystniejszej. Podstawą ustalenia ceny odczynników, o których mowa w ust. 3 lit c), będą ceny odczynników wyszczególnione w katalogu asortymentowo - cenowym, do których będzie miał zastosowanie rabat (opust) zaoferowany przez Wykonawcę w postępowaniu. W przypadku złożenia katalogu asortymentowo - cenowego obejmującego wyłącznie odczynniki wyszczególnione w Załączniku nr 2 Formularz cenowy, do realizacji umowy będą miały zastosowanie postanowienia ust. 3 lit. a) i b). Zgodnie z pkt 1 ust. 7 części IX SIWZ, Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia katalogu w wersji elektronicznej na nośniku danych, w formacie edytowalnym (preferowane .xls), a także w przypadku, gdy Wykonawca prowadzi sprzedaż za pośrednictwem strony internetowej dopuszcza się możliwość wskazania adresu strony, na której katalog jest dostępny. Katalog, , powinien zawierać co najmniej: nr identyfikacyjny (nr katalogowy), krótki opis produktu, ceny jednostkowe netto określone w PLN, właściwą stawkę podatku VAT lub ceny jednostkowe brutto. Wykonawca, który powołuje się na produkty równoważne wyszczególnionym w Formularzu cenowym ( Załącznik nr 2), zobowiązany jest: 1)wykazać, że oferowane przez niego odczynniki (każdy z osobna) spełniają wymagania pozwalające na kontynuację badań naukowych Zamawiającego bez konieczności wykonywania dodatkowych czynności (procedur), w tym np. kalibracji urządzeń. 2)wykazać, że nie spowodują zwiększenia kosztów z tytułu konieczności nabycia dodatkowych odczynników i innych materiałów zużywalnych. 3)przyjąć na siebie odpowiedzialność za uszkodzenia sprzętu powstałe w wyniku używania zaoferowanych i dostarczonych odczynników równoważnych, na podstawie opinii wydanej przez autoryzowany serwis producenta sprzętu. Do obowiązków Wykonawcy należeć będą sukcesywne (partiami w zależności od potrzeb) dostawy odczynników do: Działu Logistyki WUM, ul. Pawińskiego 3, 02-106 Warszawa lub innych jednostek organizacyjnych WUM określonych w poszczególnych zamówieniach oraz innych miejsc, przy czym liczba przesyłek kierowanych na inny adres niż jednostki WUM nie przekroczy 3% liczby wszystkich dostaw. Zamawiający ze względu na system wewnętrznej dystrybucji przedmiotu zamówienia wymaga spełnienia przez Wykonawcę następujących warunków: 1)Dołączania karty charakterystyki substancji niebezpiecznej w rozumieniu obowiązującego prawa wraz z każdorazową dostawą odczynników nie później niż w dniu dostawy odczynnika. 2)Dostarczenia deklaracji zgodności WE lub Certyfikatów CE - zgodnie z dyrektywami 93/42/EWG oraz 98/79/EWG, atestów lub świadectw jakości wystawionych przez producenta, jeśli wymagają tego odpowiednie przepisy prawa polskiego lub zażąda tego użytkownik do dostawy, której dotyczą. 3)Oznakowania każdego opakowania zawierającego odczynnik informacją o temperaturze transportu i magazynowania. -zgodnie z treścią Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1. Zamawiający zaleca, aby każdy z Wykonawców dostarczył razem z ofertą elektroniczną wersję Załącznika nr 2, nagraną na płycie CD/DVD w formacie.xls, wypełnionego w sposób określony w części XIII ust. 1 SIWZ, co pozwoli na wyeliminowanie omyłek lub błędów rachunkowych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00 - Odczynniki i środki kontrastowe 33.69.63.00 - Odczynniki chemiczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa: Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia wykazu wykonanych dostaw odczynników, o łącznej wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł w okresie 1 roku na rzecz nie więcej niż trzech podmiotów. Dokumenty, o których mowa w pkt 1, potwierdzające, że dostawy ujęte w ww. wykazie zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Przedkładane dokumenty (referencje) muszą zawierać co najmniej: a)wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował, a w przypadku świadczeń okresowych realizuje dostawy stanowiące przedmiot zamówienia; b)wskazanie podmiotu, na rzecz którego były lub są realizowane dostawy; c)opinię podmiotu wskazanego stwierdzającą, że dostawy zostały wykonane należycie. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1) katalog asortymentowo-cenowy, obejmujący co najmniej pozycje wyszczególnione w Załączniku nr 2, których oferta dotyczy. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia katalogu w wersji elektronicznej na nośniku danych, w formacie edytowalnym (preferowane .xls), a także w przypadku, gdy Wykonawca prowadzi sprzedaż za pośrednictwem strony internetowej dopuszcza się możliwość wskazania adresu strony, na której katalog jest dostępny. Katalog, , powinien zawierać co najmniej: nr identyfikacyjny (nr katalogowy), krótki opis produktu, ceny jednostkowe netto określone w PLN, właściwą stawkę podatku VAT lub ceny jednostkowe brutto.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Mając na uwadze postanowienia art. 144 ust. 1 ustawy, zakazujące istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, z zastrzeżeniem przewidywanych okoliczności określonych przez Zamawiającego w treści ogłoszenia o zamówieniu lub SIWZ, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie: wycofania z dystrybucji odczynnika wymienionego w załączniku nr 2 i zastąpienia go produktem zastępczym (równoważnym) za cenę nie wyższą od ceny odczynnika ustalonej w niniejszym postępowaniu
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wum.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawski Uniwersytet Medyczny
Dział Zamówień Publicznych, pok. 312
ul. Żwirki i Wigury 61
02-091 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Warszawski Uniwersytet Medyczny Dział Zamówień Publicznych, pok. 312 ul. Żwirki i Wigury 61 02-091 Warszawa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie może być częściowo realizowane w ramach projektów współfinansowanych ze środków Funduszy Europejskich..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa artykułów spożywczych, nabiału i przetworów mlecznych oraz warzyw i owoców do jednostek obsługiwanych przez Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych Nr 3 w Warszawie na rok 2025.
- Roboty remontowo-budowlane, konserwacyjne w obiektach ZDM
- 964/2024 Świadczenie usług w zakresie opróżniania wskazanych koszy ulicznych i usuwania padliny z ulic i poboczy na terenie dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Wsparcie techniczne dla oprogramowania IBM SPSS - PS IMAGO PRO
- Dostawa i montaż verticali
- Świadczenie usług monitoringu wizyjnego wraz z serwisem w budynku internatowym w Pruszczu Gdańskim.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów do procesu sterylizacji
- TP.D.OAiIT-SOR.69.24 Zakup wraz z dostawą odczynników i materiałów zużywalnych oraz dzierżawa analizatora parametrów krytycznych
- Dostawa zestawów do badań analitycznych z zastosowaniem technik spektrometrycznych i metody wytrawiania próbki zbiorczej z zastosowaniem metody magnetycznego mieszania dla WIW w Gdańsku - 2 części.
- Sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych i chemicznych stosowanych w pracach naukowo-badawczych
- Dostawa kontrastu dla Rezonansu Magnetycznego.
- Dostawa podłoży do hodowli drobnoustrojów z krwi i płynów ustrojowych oraz dzierżawa automatycznego systemu do hodowli drobnoustrojów z krwi i płynów ustrojowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.