Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-26
Borne Sulinowo: Zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta i gminy Borne Sulinowo w sezonie zimowym 2007-2008
Numer ogłoszenia: 205939 - 2007; data zamieszczenia: 26.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Borne Sulinowo, Al. Niepodległości 6, 78-449 Borne Sulinowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3734125, fax 094 3734133.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bornesulinowo.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta i gminy Borne Sulinowo w sezonie zimowym 2007-2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: I.Zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta Borne Sulinowo (standard IV): a)Odśnieżanie pługiem lemieszowym lekkim jezdni i chodników w pasach dróg gminnych powiatowych w zarządzie gminy w granicach administracyjnych miasta - zadanie rozliczane wg stawki godzinowej. W miejscach niedostępnych dla odśnieżenia pługiem należy przewidzieć ręczne usunięcie śniegu i oblodzeń, a w szczególności przejść dla pieszych, chodników oraz skwerów utwardzonych. b)Uszorstnienie nawierzchni jezdni za pomocą piasku i mieszanki piaskowo- solnej 3:1 ulic Al. Niepodległości, Orła Białego, Wojska Polskiego oraz Bolesława Chrobrego o łącznej długości 7km i szerokości 6m - zadanie rozliczane wg stawki za kilometr. W przypadku wystąpienia bardzo trudnych warunków pogodowych związanych z występowaniem gołoledzi, śliskości pośniegowej oraz lodowicy należy również uszorstnić jezdnie i chodniki dróg gminnych na terenie miasta utrzymywane w drugiej kolejności odśnieżania. Uszorstnienie nawierzchni chodników za pomocą piasku i mieszanki piaskowo- solnej 3:1 o łącznej długości szacunkowej 20km i uśrednionej szerokości 1,5m - zadanie rozliczane wg stawki za kilometr. c)W wyjątkowych sytuacjach na żądanie Zamawiającego, może zajść konieczność uszorstnienia innych dróg gminnych położonych na terenie Gminy Borne Sulinowo - zadanie rozliczane wg stawek ofertowych. Zamówienie winno być realizowane zgodnie ze Specyfikacją Techniczną wykonania prac stanowiącą załącznik nr 7 do SIWZ. II.Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Borne Sulinowo (standard VI): a)Odśnieżanie pługiem lemieszowym lekkim dróg gminnych w granicach administracyjnych Gminy Borne Sulinowo o łącznej długości oszacowanej na 70km i średniej szerokości 4m o zróżnicowanej nawierzchni (gruntowa, żużlowa, brukowa i asfaltowa - zadanie rozliczane wg stawki za kilometr ( mapa z zaznaczonymi drogami gminnymi do wglądu w siedzibie Zamawiającego pokój 29) b)Dostarczenie piasku w ilości około 100 ton wraz z usypaniem piasku w miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego w ilości 1 - 2 tony do indywidualnego posypywania odcinków dróg - zadanie rozliczane wg stawki za tonę dostarczonego piasku. Zamówienie winno być realizowane zgodnie ze Specyfikacją Techniczną wykonania prac stanowiącą załącznik nr 7 do SIWZ. Na żądanie Zamawiającego w wyjątkowych sytuacjach może być niezbędne użycie sprzętu pomocniczego - zadanie rozliczane wg stawki godzinowej. Z uwagi na to, że większość dróg ma nawierzchnię żużlową należy zwrócić szczególną uwagę, aby podczas odśnieżania nie zgarniać żużla na pobocze.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.10.00 - Usługi zamiatania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)Spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych: a.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 2)Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych. 2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby Wykonawcy wspólnie spełniali w/w warunki udziału w postępowaniu. W przypadku konsorcjum żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie (spełnia/nie spełnia). W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE ORAZ SPOSÓB OCENY OFERT 1.Oferty Wykonawców niewykluczonych oraz nieodrzucone będą oceniane według następujących kryteriów i wag: cena 100% 2.Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów w wyniku oceny ofert na podstawie kryteriów oceny określonych w ust. 1 niniejszego rozdziału.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1)Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2)Oświadczenie o niewykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3)Oświadczenie o zgodności z warunkami przetargu, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 4)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 5)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w ust. 1 pkt 2), 3), 5) składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Oświadczenia, o których mowa w ust. 1 pkt 1), 4) składane jest wspólnie przez Wykonawców. 3.Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 5) należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę-osoby uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. 4.W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bornesulinowo.pl/zp/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Borne Sulinowo , Al Niepodległosci 6 , 78-449 Borne Sulinowo , pokój nr 30.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2007 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Borne Sulinowo , Al Niepodległosci 6 , 78-449 Borne Sulinowo , pokój nr 20 - Sekretariat Burmistrza.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: I.Zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta Borne Sulinowo..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I a)Odśnieżanie pługiem lemieszowym lekkim jezdni i chodników w pasach dróg gminnych powiatowych w zarządzie gminy w granicach administracyjnych miasta - zadanie rozliczane wg stawki godzinowej. W miejscach niedostępnych dla odśnieżenia pługiem należy przewidzieć ręczne usunięcie śniegu i oblodzeń, a w szczególności przejść dla pieszych, chodników oraz skwerów utwardzonych. b)Uszorstnienie nawierzchni jezdni za pomocą piasku i mieszanki piaskowo- solnej 3:1 ulic Al. Niepodległości, Orła Białego, Wojska Polskiego oraz Bolesława Chrobrego o łącznej długości 7km i szerokości 6m - zadanie rozliczane wg stawki za kilometr. W przypadku wystąpienia bardzo trudnych warunków pogodowych związanych z występowaniem gołoledzi, śliskości pośniegowej oraz lodowicy należy również uszorstnić jezdnie i chodniki dróg gminnych na terenie miasta utrzymywane w drugiej kolejności odśnieżania. Uszorstnienie nawierzchni chodników za pomocą piasku i mieszanki piaskowo- solnej 3:1 o łącznej długości szacunkowej 20km i uśrednionej szerokości 1,5m - zadanie rozliczane wg stawki za kilometr. c)W wyjątkowych sytuacjach na żądanie Zamawiającego, może zajść konieczność uszorstnienia innych dróg gminnych położonych na terenie Gminy Borne Sulinowo - zadanie rozliczane wg stawek ofertowych. Zamówienie winno być realizowane zgodnie ze Specyfikacją Techniczną wykonania prac stanowiącą załącznik nr 7 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.00.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: II. Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Borne Sulinowo.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ II a)Odśnieżanie pługiem lemieszowym lekkim dróg gminnych w granicach administracyjnych Gminy Borne Sulinowo o łącznej długości oszacowanej na 70km i średniej szerokości 4m o zróżnicowanej nawierzchni (gruntowa, żużlowa, brukowa i asfaltowa - zadanie rozliczane wg stawki za kilometr ( mapa z zaznaczonymi drogami gminnymi do wglądu w siedzibie Zamawiającego pokój 29) b)Dostarczenie piasku w ilości około 100 ton wraz z usypaniem piasku w miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego w ilości 1 - 2 tony do indywidualnego posypywania odcinków dróg - zadanie rozliczane wg stawki za tonę dostarczonego piasku. Zamówienie winno być realizowane zgodnie ze Specyfikacją Techniczną wykonania prac stanowiącą załącznik nr 7 do SIWZ. Na żądanie Zamawiającego w wyjątkowych sytuacjach może być niezbędne użycie sprzętu pomocniczego - zadanie rozliczane wg stawki godzinowej. Z uwagi na to, że większość dróg ma nawierzchnię żużlową należy zwrócić szczególną uwagę, aby podczas odśnieżania nie zgarniać żużla na pobocze..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-0, 90.21.30.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zimowe utrzymanie jezdni w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Piotrkowie Trybunalskim.
- Usługa sprzątania w budynkach Urzędu Marszałkowskiego w Warszawie w latach 2025-2026
- Sprzątanie ulic i chodników na terenie miasta Resko w latach 2025-2029
- Świadczenie usług kompleksowego utrzymania czystości i bieżącej konserwacji nieruchomości zajmowanych przez Agencję Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w województwie opolskim
- Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu nowotarskiego oraz świadczenie usług sprzętowych związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonach 2006r do 2009r.
- Zimowe utrzymanie ulic, chodników i alejek w parkach.
więcej: Usługi zamiatania ulic »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.