Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-15
Jaroszowiec: Dostawa pieczywa, warzyw i owoców, jaj spożywczych
Numer ogłoszenia: 205948 - 2012; data zamieszczenia: 15.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Chorób Płuc w Jaroszowcu , ul. Kolejowa 1a, 32-312 Jaroszowiec, woj. małopolskie, tel. 032 6428090 w. 53, 6428031w.53, faks 032 6428100.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wschp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pieczywa, warzyw i owoców, jaj spożywczych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy pieczywa, warzyw i owoców, jaj spożywczych w podziale na pakiety i grupy: Pakiet 1- Pieczywo, Pakiet 2- Warzywa, Grupa 1, Grupa 2, Grupa 3 Pakiet 3- Jaja spożywcze, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. TERMIN I MIEJSCE WYKONANIA ZAMÓWIENIA 1. Termin realizacji zamówienia: od dnia obowiązywania umowy na okres 12 miesięcy: Pakiet 1- Pieczywo , Pakiet 2- Warzywa i owoce, w tym: Grupa 1, Grupa 2, Grupa 3 Pakiet 3- Jaja spożywcze , 2. Zamówienia będą składane telefonicznie przez Zamawiającego Pracownika Magazynu żywnościowego lub upoważnionego pracownika, a następnie niezwłocznie potwierdzane przez Wykonawcę faksem na nr 32/ 6428100 lub telefonicznie w celu weryfikacji poprawności zamówienia złożonego telefonicznie przez Zamawiającego. 3. Miejsce realizacji zamówienia - Magazyn Żywnościowy Zamawiającego, Kolejowa nr 1 A, Jaroszowiec. 4. Dostawy częściowe realizowane będą w ciągu: 1) Pakiet 1- Pieczywo - 1 dzień od daty złożenia zamówienia, 2) Pakiet 2- Warzywa i owoce - 2 dni od daty złożenia zamówienia, 3) Pakiet 3- Jaja spożywcze - 2 dni od daty złożenia zamówienia, OFERTY CZĘŚCIOWE, WARIANTOWE, RÓWNOWAŻNE 1. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych gdzie część nr 1 stanowi Pakiet 1, część nr 2 stanowi Pakiet 2; część nr 3 stanowi Pakiet 3, 2. Zamawiający dopuszcza również w części nr 2 stanowiącej Pakiet 2 składanie ofert na poszczególne grupy asortymentowe tj. grupę nr 1, grupę nr 2, grupę nr 3. 3. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zawartego w pakiecie nr 1i 3 zostaną odrzucone; 4. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zawartego w poszczególnej grupie asortymentowej Pakietu nr 2 tj. w grupie nr 1, w grupie nr 2, w grupie nr 3 zostaną odrzucone; 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. 7. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 8. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. ZAMÓWIENIE Z PRAWEM OPCJI Zamawiający będzie składał w okresie obowiązywania umowy zamówienia według jego rzeczywistych potrzeb oraz w zależności od możliwości finansowych. Ilość towaru zamówiona przez Zamawiającego w trakcie obowiązywania umowy może być niższa niż podana w załączniku nr 2 będącym FORMULARZem CENOWYm do umowy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.10.00 - Pieczywo 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 15.33.10.00 - Warzywa przetworzone 03.20.00.00 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy 03.14.25.00 - Jaja .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien przedłożyc oświadczenie potwierdzające , że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,zgodnie z załącznikiem nr 3a do SIWZ; Ocena tego warunku zostanie dokonana na zasadzie spełnia /nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien przedłożyć oświadczenie potwierdzające , że posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonywania przedmiotowego zamówienia ,zgodnie z załącznikiem nr 3a do SIWZ. Ocena tego warunku zostanie dokonana na zasadzie spełnia /nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien przedłożyć oświadczenie potwierdzające , że dysponuje potencjałem technicznym do wykonania przedmiotowego zamówienia ,zgodnie z załącznikiem nr 3a do SIWZ. Ocena tego warunku zostanie dokonana na zasadzie spełnia /nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien przedłożyć oświadczenie potwierdzające , że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia ,zgodnie z załącznikiem nr 3a do SIWZ. Ocena tego warunku zostanie dokonana na zasadzie spełnia /nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien przedłożyć oświadczenie potwierdzające , że znajduje sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie przedmiotowego zamówienia ,zgodnie z załącznikiem nr 3a do SIWZ. Ocena tego warunku zostanie dokonana na zasadzie spełnia /nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
oświadczenia o wdrożeniu systemu analiz zagrożeń i krytycznych punktów kontroli (HACCP) - zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 4a do SIWZ dot. Pakietu nr 1 i 3
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Zaświadczenie wydane przez organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej i-lub Państwowej Inspekcji Weterynaryjnej o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli w zakresie produkcji, obiektu i transportu .W przypadku jeśli Wykonawca nie jest zakładem produkcyjnym tylko wpis w zakresie obiektu i transportu ewentualnie decyzji o zatwierdzeniu zakładu w odpowiednim zakresie, adekwatnym do zakresu, w którym realizowane będzie zamówienie; 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Pisemnym zobowiązaniem nie będzie zobowiązanie złożone w postaci jakiejkolwiek kopii lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 3. Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku dostaw okresowych lub ciągłych również wykonywanych, (min. dwie) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, odpowiadającym rodzajem przedmiotowi zamówienia i wartością nie mniejszej niż: dla pakietu nr 1 - 40 000, 00 zł brutto, dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te wykonane zostały należycie (np. listy referencyjne), zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ; - DOTYCZY TYLKO PAKIETU NR 1
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
XXXIII. DOPUSZCZALNE ZMIANY postanowień UMOWY- Wzór umowy stanowi ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ - zmiany postanowień umowy określa § 9. 1. Ceny jednostkowe umowne oferowanego przedmiotu zamówienia nie mogą być podwyższane przez okres 6 m-cy obowiązywania umowy. Ze względu na niestabilność rynkową cen, po tym okresie Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zaoferowanej ceny jednostkowej netto w górę. Podwyżka możliwa będzie w sytuacji, gdy ceny rynkowe zaoferowanych artykułów wzrosną, co najmniej 5 % w stosunku do ceny oferty. Zmiana może zostać dokonana po negocjacjach i podpisaniu Aneksu do umowy przez strony. Zamawiający dopuszcza w okresie stałych cen jedynie obniżenie cen zaoferowanego przedmiotu zamówienia po przedstawieniu aneksu dla cen umownych, 2. Zamawiający przewiduje również możliwość dokonania zmian postanowień umowy, w szczególności w zakresie: 1) dokonania zmian ilościowych w asortymencie przedmiotu umowy wyszczególnionych w załączniku nr . do umowy, jeżeli jest to uzasadnione jego potrzebami, przy zachowaniu wskazanych w załączniku nr 1 do niniejszej umowy cen jednostkowych, Zmiany wyżej wymienione nie mogą skutkować zwiększeniem ceny jednostkowej oraz zwiększeniem wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego. Zmiany te będą następować poprzez pisemne zawiadomienia Stro, 2) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług na Przedmiot Umowy, ceny brutto określone w Umowie ulegną odpowiedniej zmianie, w taki sposób, aby wynikające z Umowy ceny netto pozostały niezmienione,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wschp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Chorób Płuc w Jaroszowcu ul.Kolejowa nr 1 A 32-310 Klucze.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2012 godzina 12:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Chorób Płuc w Jaroszowcu ul.Kolejowa nr 1 A 32-310 Klucze I piętro budynek administracji , sekretariat dziennik podawczy..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI JAROSZOWIEC
- Dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Małopolskiego Szpitala Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły
- "Modernizacja budynków szpitalnych w Małopolskim Szpitalu Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły w Jaroszowcu"
więcej: przetargi JAROSZOWIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Celestynowie
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
- Dostawa produktów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola nr 17 w Piekarach Śląskich
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Starej Wsi
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.