eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JaroszowiecDostawa pieczywa, warzyw i owoców, jaj spożywczych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-15

Jaroszowiec: Dostawa pieczywa, warzyw i owoców, jaj spożywczych
Numer ogłoszenia: 205948 - 2012; data zamieszczenia: 15.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Chorób Płuc w Jaroszowcu , ul. Kolejowa 1a, 32-312 Jaroszowiec, woj. małopolskie, tel. 032 6428090 w. 53, 6428031w.53, faks 032 6428100.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wschp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pieczywa, warzyw i owoców, jaj spożywczych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy pieczywa, warzyw i owoców, jaj spożywczych w podziale na pakiety i grupy: Pakiet 1- Pieczywo, Pakiet 2- Warzywa, Grupa 1, Grupa 2, Grupa 3 Pakiet 3- Jaja spożywcze, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. TERMIN I MIEJSCE WYKONANIA ZAMÓWIENIA 1. Termin realizacji zamówienia: od dnia obowiązywania umowy na okres 12 miesięcy: Pakiet 1- Pieczywo , Pakiet 2- Warzywa i owoce, w tym: Grupa 1, Grupa 2, Grupa 3 Pakiet 3- Jaja spożywcze , 2. Zamówienia będą składane telefonicznie przez Zamawiającego Pracownika Magazynu żywnościowego lub upoważnionego pracownika, a następnie niezwłocznie potwierdzane przez Wykonawcę faksem na nr 32/ 6428100 lub telefonicznie w celu weryfikacji poprawności zamówienia złożonego telefonicznie przez Zamawiającego. 3. Miejsce realizacji zamówienia - Magazyn Żywnościowy Zamawiającego, Kolejowa nr 1 A, Jaroszowiec. 4. Dostawy częściowe realizowane będą w ciągu: 1) Pakiet 1- Pieczywo - 1 dzień od daty złożenia zamówienia, 2) Pakiet 2- Warzywa i owoce - 2 dni od daty złożenia zamówienia, 3) Pakiet 3- Jaja spożywcze - 2 dni od daty złożenia zamówienia, OFERTY CZĘŚCIOWE, WARIANTOWE, RÓWNOWAŻNE 1. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych gdzie część nr 1 stanowi Pakiet 1, część nr 2 stanowi Pakiet 2; część nr 3 stanowi Pakiet 3, 2. Zamawiający dopuszcza również w części nr 2 stanowiącej Pakiet 2 składanie ofert na poszczególne grupy asortymentowe tj. grupę nr 1, grupę nr 2, grupę nr 3. 3. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zawartego w pakiecie nr 1i 3 zostaną odrzucone; 4. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zawartego w poszczególnej grupie asortymentowej Pakietu nr 2 tj. w grupie nr 1, w grupie nr 2, w grupie nr 3 zostaną odrzucone; 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. 7. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 8. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. ZAMÓWIENIE Z PRAWEM OPCJI Zamawiający będzie składał w okresie obowiązywania umowy zamówienia według jego rzeczywistych potrzeb oraz w zależności od możliwości finansowych. Ilość towaru zamówiona przez Zamawiającego w trakcie obowiązywania umowy może być niższa niż podana w załączniku nr 2 będącym FORMULARZem CENOWYm do umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.10.00 - Pieczywo 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 15.33.10.00 - Warzywa przetworzone 03.20.00.00 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy 03.14.25.00 - Jaja .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien przedłożyc oświadczenie potwierdzające , że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,zgodnie z załącznikiem nr 3a do SIWZ; Ocena tego warunku zostanie dokonana na zasadzie spełnia /nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien przedłożyć oświadczenie potwierdzające , że posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonywania przedmiotowego zamówienia ,zgodnie z załącznikiem nr 3a do SIWZ. Ocena tego warunku zostanie dokonana na zasadzie spełnia /nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien przedłożyć oświadczenie potwierdzające , że dysponuje potencjałem technicznym do wykonania przedmiotowego zamówienia ,zgodnie z załącznikiem nr 3a do SIWZ. Ocena tego warunku zostanie dokonana na zasadzie spełnia /nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien przedłożyć oświadczenie potwierdzające , że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia ,zgodnie z załącznikiem nr 3a do SIWZ. Ocena tego warunku zostanie dokonana na zasadzie spełnia /nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien przedłożyć oświadczenie potwierdzające , że znajduje sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie przedmiotowego zamówienia ,zgodnie z załącznikiem nr 3a do SIWZ. Ocena tego warunku zostanie dokonana na zasadzie spełnia /nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    oświadczenia o wdrożeniu systemu analiz zagrożeń i krytycznych punktów kontroli (HACCP) - zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 4a do SIWZ dot. Pakietu nr 1 i 3

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Zaświadczenie wydane przez organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej i-lub Państwowej Inspekcji Weterynaryjnej o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli w zakresie produkcji, obiektu i transportu .W przypadku jeśli Wykonawca nie jest zakładem produkcyjnym tylko wpis w zakresie obiektu i transportu ewentualnie decyzji o zatwierdzeniu zakładu w odpowiednim zakresie, adekwatnym do zakresu, w którym realizowane będzie zamówienie; 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Pisemnym zobowiązaniem nie będzie zobowiązanie złożone w postaci jakiejkolwiek kopii lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 3. Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku dostaw okresowych lub ciągłych również wykonywanych, (min. dwie) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, odpowiadającym rodzajem przedmiotowi zamówienia i wartością nie mniejszej niż: dla pakietu nr 1 - 40 000, 00 zł brutto, dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te wykonane zostały należycie (np. listy referencyjne), zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ; - DOTYCZY TYLKO PAKIETU NR 1

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

XXXIII. DOPUSZCZALNE ZMIANY postanowień UMOWY- Wzór umowy stanowi ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ - zmiany postanowień umowy określa § 9. 1. Ceny jednostkowe umowne oferowanego przedmiotu zamówienia nie mogą być podwyższane przez okres 6 m-cy obowiązywania umowy. Ze względu na niestabilność rynkową cen, po tym okresie Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zaoferowanej ceny jednostkowej netto w górę. Podwyżka możliwa będzie w sytuacji, gdy ceny rynkowe zaoferowanych artykułów wzrosną, co najmniej 5 % w stosunku do ceny oferty. Zmiana może zostać dokonana po negocjacjach i podpisaniu Aneksu do umowy przez strony. Zamawiający dopuszcza w okresie stałych cen jedynie obniżenie cen zaoferowanego przedmiotu zamówienia po przedstawieniu aneksu dla cen umownych, 2. Zamawiający przewiduje również możliwość dokonania zmian postanowień umowy, w szczególności w zakresie: 1) dokonania zmian ilościowych w asortymencie przedmiotu umowy wyszczególnionych w załączniku nr . do umowy, jeżeli jest to uzasadnione jego potrzebami, przy zachowaniu wskazanych w załączniku nr 1 do niniejszej umowy cen jednostkowych, Zmiany wyżej wymienione nie mogą skutkować zwiększeniem ceny jednostkowej oraz zwiększeniem wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego. Zmiany te będą następować poprzez pisemne zawiadomienia Stro, 2) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług na Przedmiot Umowy, ceny brutto określone w Umowie ulegną odpowiedniej zmianie, w taki sposób, aby wynikające z Umowy ceny netto pozostały niezmienione,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wschp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Chorób Płuc w Jaroszowcu ul.Kolejowa nr 1 A 32-310 Klucze.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2012 godzina 12:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Chorób Płuc w Jaroszowcu ul.Kolejowa nr 1 A 32-310 Klucze I piętro budynek administracji , sekretariat dziennik podawczy..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.