Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-24
Góra: ,, Szkoła Podstawowa Nr 1 w Górze- Poprawa jakości komunikacji pieszej- chodniki,,.
Numer ogłoszenia: 205950 - 2009; data zamieszczenia: 24.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Góra , ul. Mickiewicza 1, 56-200 Góra, woj. dolnośląskie, tel. 065 5443644, faks 065/543-26-58.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gora.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ,, Szkoła Podstawowa Nr 1 w Górze- Poprawa jakości komunikacji pieszej- chodniki,,..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Poprawa jakości komunikacji pieszej przy Szkole Podstawowej nr 1 w Górze wymaga następujących robót: - odtworzenia trasy w terenie, - rozebrania chodników z płyt chodnikowych na podsypce piaskowej, krawężników betonowych i obrzeży na ławie z piasku a także nawierzchni z trylinki na zjeździe do posesji, słupków ogrodzeniowych z cegły z odwozem gruzu poza teren budowy, - wykonanie robót ziemnych związanych z wykopami pod konstrukcje chodników i zjazdu do posesji, - regulacji pionowej urządzeń naziemnych, - mechanicznego profilowania i zagęszczania podłoża pod warstwy konstrukcyjne chodników i zjazdu do posesji, - wykonania podbudowy z betonu kl. B-7,5 na zjeździe do posesji, - ustawienia krawężnika betonowego wibroprasowanego wystającego i obniżonego na ławie betonowej z oporem, - ustawienie obrzeża betonowego wibroprasowanego 6x20 cm na ławie betonowej z oporem, - ułożenia nawierzchni z kostki brukowej wibroprasowanej grub. 6cm kolor szary na chodnikach, - ułożenia nawierzchni z kostki brukowej wibroprasowanej grub. 8cm kolor czerwony na zjeździe do posesji, - ułożenia nawierzchni boiska z masy bitumicznej grub. 5cm, - wykonania słupów ogrodzeniowych z cegły oraz przęseł ogrodzenia z siatki w ramie z kątownika a także przestawienie istniejącej bramy i furtki. Przedmiot zamówienia obejmuje: - zmiana organizacji ruchu, obsługę geodezyjna wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Do obowiązków Wykonawcy należy przeprowadzenie wszystkich koniecznych badań i poniesienie wszystkich kosztów z tym związanych oraz sporządzenie projektu organizacji ruchu ,ustawienie i utrzymanie oznakowania na czas trwania robót. Dokładny zakres robót opisano w dokumentacji, przedmiarach robót, STWiOR, stanowiących załącznik do SIWZ. UWAGA: W razie potrzeby na dzień rozpoczęcia roku szkolnego Wykonawca usunie z placu budowy ludzi, sprzęt oraz uporządkuje plac budowy . UWAGA: Przed podpisaniem umowy Wykonawca opracuje w porozumieniu z Zamawiającym harmonogram rzeczowo- czasowy . Zamawiający zastrzega sobie prawo wpływu na kolejność wykonywania zakresu robót. Wartość zamówienia szacowano pon. kwot, o których mowa w art. 11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2007 r. , Nr 223, poz. 1655 z późn.zm.)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.34.00.00 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 11.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: W postępowaniu odstąpiono od żądania wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn.zm.), tj: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia , - dysponują lub będą dysponować kierownikiem budowy, posiadającym właściwe uprawnienia wraz z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego, - wykonali w sposób należyty przynajmniej 1 robotę budowlaną z zastosowaniem nawierzchni w technologii kostki betonowej o powierzchni min. 600 m2 oraz przynajmniej 1 robotę budowlaną z zastosowaniem nawierzchni w technologii asfaltowej o pow. min. 290 m2. Warunek może również być spełniony w ramach jednej roboty. Warunki udziału w postępowaniu Zamawiający oceni na podstawie właściwych oświadczeń i dokumentów, załączonych do oferty przy zastosowaniu formuły spełnia- nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy oraz, że spełnia wymogi określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg załącznika nr 2 niniejszej specyfikacji, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności;*) wg. wzoru zawartego w załączniku nr 4. Do wykazu należy załączyć kopie właściwych uprawnień oraz aktualnych dokumentów potwierdzających przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. *) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował;*) -wykaz wykonanych robót budowlanych robót w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie ( np. referencje, protokoły odbioru)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gora.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Górze, ul. Mickiewicza 1, 56-200 Góra, pokój nr 5..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2009 godzina 13:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Górze, ul. Mickiewicza 1, 56-200 Góra, pokój nr 101, sekretariat I piętro budynku..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GÓRY
- Dostawa paliw płynnych dla Techniki Komunalnej "TEKOM" Sp. z o.o. w Górze w 2025 r.
- USŁUGA UBEZPIECZENIA POWIATU GÓROWSKIEGO WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI
- Sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego w okresie od stycznia 2025 roku do grudnia 2025 roku do kotłowni Domu Pomocy Społecznej we Wronińcu (Wroniniec 59, 56-215 Niechlów).
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkolnej Gminnego Przedszkola Publicznego im. Jana Brzechwy w Górze w 2025 roku
- "Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2024-2025"
więcej: przetargi w Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 160051K Sokołowice Stara Wieś w miejscowości Sokołowice w km 0+000-0+398
- Wykonanie robót budowlanych dla zadnia inwestycyjnego pn."Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Domarasiewicza 1 w Skierniewicach"
- Remont drogi gminnej nr 110856L w miejscowości Potok Senderki od km 0+005,97 do km 0+984,29
- Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1672W Warka - Chynów na odcinku ul. Gośniewskiej oraz drogi powiatowej Nr 6602W stanowiącej ul. Obwodową w Warce
- Utworzenie placówki wsparcia dziennego w Krobuszu.
- "Przebudowa drogi powiatowej 1911E polegaj aca na budowie chodnika w miejscowości Myszaki (etap I i etap III) - poprawa bezpieczeństwa komunikacyjnego"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.