Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-08-02
Katowice: Usługa utrzymania czystości obiektów oraz terenów zewnętrznych Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach w modułach
Numer ogłoszenia: 205967 - 2010; data zamieszczenia: 02.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego , ul. 1 Maja 50, 40-287 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2577000 w. 7108, 2577108, faks 032 257 74 99,2577108.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ae.katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa utrzymania czystości obiektów oraz terenów zewnętrznych Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach w modułach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi utrzymania czystości obiektów oraz terenów zewnętrznych Akademii w podziale na moduły: Moduł I: utrzymanie czystości pomieszczeń i terenów zewnętrznych w Bielskim Ośrodku Naukowo Dydaktycznym (BOND) w Bielsku Białej, przy ul. Dworkowej 5. Moduł II: utrzymanie czystości pomieszczeń Rybnickiego Ośrodka Naukowo Dydaktycznego (ROND) w Rybniku, przy ul. Rudzkiej 13c. Moduł III: utrzymanie czystości pomieszczeń i terenów zewnętrznych obiektu dydaktycznego, przy ul. Ks Bpa ST. Adamskiego 7 i Koszarowej 6, 6a w Katowicach..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.90.00-2, 90.91.13.00-9, 90.92.10.00-9, 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 77.31.41.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie: spełnia / nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia rozumianych jako wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech usług, których przedmiotem było świadczenie usług zgodnych z przedmiotem zamówienia, o wartości co najmniej: - Dla modułu I - 50 000,00 zł brutto każda; - Dla modułu II - 50 000,00 zł brutto każda; - Dla modułu III - 300 000,00 zł brutto każda. Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie: spełnia / nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia oraz dokumentów: Dla modułu I: - Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług zgodnych z przedmiotem zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców; - Dokumenty potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane należycie. Dla modułu II: - Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług zgodnych z przedmiotem zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców; - Dokumenty potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane należycie. Dla modułu III: - Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług zgodnych z przedmiotem zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców; - Dokumenty potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane należycie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie: spełnia / nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie: spełnia / nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej, w szczególności poprzez wykazanie, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej: - Dla modułu I - 500 000,00 zł; - Dla modułu II - 500 000,00 zł; - Dla modułu III - 1 000 000,00 zł. Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie: spełnia / nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia oraz dokumentów: Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej: - Dla modułu I - 500 000,00 zł; - Dla modułu II - 500 000,00 zł; - Dla modułu III - 1 000 000,00 zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się możliwość zmiany wartości umowy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bzp.ae.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Ekonomiczna im. K. Adamieckiego w Katowicach, Biuro Zamówień Publicznych, ul. 1 Maja 47,40-287 Katowice, pok. nr 7, bud. E.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2010 godzina 11:00, miejsce: Akademia Ekonomiczna im. K. Adamieckiego w Katowicach, Biuro Zamówień Publicznych, ul. 1 Maja 47,40-287 Katowice, pok. nr 7, bud. E.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Utrzymanie czystości pomieszczeń i terenów zewnętrznych w Bielskim Ośrodku Naukowo Dydaktycznym (BOND) w Bielsku Białej, przy ul. Dworkowej 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie czystości pomieszczeń i terenów zewnętrznych w Bielskim Ośrodku Naukowo Dydaktycznym (BOND) w Bielsku Białej, przy ul. Dworkowej 5.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.90.00-2, 90.91.13.00-9, 90.92.10.00-9, 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 77.31.41.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Utrzymanie czystości pomieszczeń Rybnickiego Ośrodka Naukowo Dydaktycznego (ROND) w Rybniku, przy ul. Rudzkiej 13c.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie czystości pomieszczeń Rybnickiego Ośrodka Naukowo Dydaktycznego (ROND) w Rybniku, przy ul. Rudzkiej 13c.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.90.00-2, 90.91.13.00-9, 90.92.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Utrzymanie czystości pomieszczeń i terenów zewnętrznych obiektu dydaktycznego, przy ul. Ks Bpa ST. Adamskiego 7 i Koszarowej 6, 6a w Katowicach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie czystości pomieszczeń i terenów zewnętrznych obiektu dydaktycznego, przy ul. Ks Bpa ST. Adamskiego 7 i Koszarowej 6, 6a w Katowicach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.90.00-2, 90.91.13.00-9, 90.92.10.00-9, 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 77.31.41.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Sukcesywna dostawa drobnego jednorazowego i wielorazowego sprzętu medycznego
- Przeprowadzenie kursu z podstaw fotografii w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości" w Zespole Szkół Poligraficzno - Mechanicznych im. Armii Krajowej w Katowicach
- Przeprowadzenie szkolenia z obsługi ploterów tnących dla nauczycieli w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Remont pomieszczeń w Zespole Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach w ramach projektu: "Wdrażanie nowoczesnych technologii w Zespole Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach"
- DOSTAWA LEKÓW 17
- Wykonanie etażowej instalacji C.O. w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez KZGM w Katowicach II/2025
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Mechaniczne oczyszczanie ulic na terenie miasta Rogoźno w 2025 roku
- Koszenie traw na niezagospodarowanych działkach Gminy Miasto Krosno oraz na terenach Skarbu Państwa w 2025 roku
- Kompleksowe sprzątanie w budynku Urzędu Miejskiego w Pyrzycach Plac Ratuszowy 1 oraz budynków Archiwum Zakładowego
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania dróg powiatowych - zamiatania dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy
- Usługa interwencyjnej likwidacji skutków zdarzeń losowych z pasa drogowego Drogi Wojewódzkiej Nr 488 (byłej DK91) na odcinku Łódź - Droga 8 (Węzeł Rzgów), ok. 7,6km, adm. przez ZDW w Łodzi w 2025 r.
- BZP.271.4.2025 Bieżące utrzymanie i pielęgnacja zieleni niskiej wraz z konserwacją infrastruktury w Parku miejskim przy ul. Kard. Wyszyńskiego w Tarnowskich Górach
więcej: Usługi w zakresie trawników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.