Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-12
Siedlce: 1426/US10/2511-01/09/GS
Numer ogłoszenia: 205971 - 2009; data zamieszczenia: 12.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Siedlcach , ul. Piłsudskiego 68, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6331525, faks 025 6331525.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna podległa Ministrowi Finansów.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1426/US10/2511-01/09/GS.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa bonów towarowych uprawniających do nabycia towarów w punktach handlowych dla pracowników i emerytów Urzędu Skarbowego w Siedlcach.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.97.50 - Talony .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 5.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca obowiązany jest złożyć: 1. Oświadczenie o spelnieniu warunków udziału w postepowaniu stanowiące załącznik nr 2 2. aktualny odpis z własciwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio: ze wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz, z podaniem adresu, wszystkich punktów handlowych realizujących bony towarowe w branży spożywczej, przemysłowej, gospodarstwa domowego na terenie miasta Siedlce. 5. W przypadku, gdy w imieniu wykonawcy będzie występowal jego pełnomocnik wymagany jest oryginał pełnomocnictwa podpisany przez osobę uprawnioną wynikającą z odpisu z własciwego rejestru działalności, zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub KRK. Zgodnie z ustawą z dnia 16 listopada 2006r o opłacie skarbowej (Dz.U z 2006r Nr 225, poz. 1635) ustanowienie pełnomocnika podlega opłacie skarbowej. Dokumenty wyszczególnione w pkt. 2-5 mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.Brak któregokolwiek w wyżej wymienionych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postepowaniu po upływie dodatkowo wyznaczonego terminu spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania, a jego oferta będzie uznana za odrzuconą..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50.00
- 2 - Liczba punktów handlowych w branży spożywczej, przemysłowej, gospodarstwa domowego na terenie miasta Siedlce realizujących bony towarowe - 40.00
- 3 - Termin realizacji - 10.00
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.is.waw.pl/USSiedlce.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Siedlcach, ul. Piłsudskiego 68, 08-110 Siedlce, pokój 9.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Siedlcach, ul. Piłsudskiego 68, 08-110 Siedlce, pokój 11 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Usługi inspektora ochrony radiologicznej w Mazowieckim Szpitalu Wojewódzkim im. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o.
- "Kompleksowy nadzór inwestorski" w ramach zadania pn. "Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce" - część I
- Usługa przeglądów serwisowych, napraw instalacji i urządzeń sanitarnych, wentylacyjnych oraz klimatyzatorów
- Rozbudowa ulicy Floriańskiej w Siedlcach na odcinku od ulicy Piłsudskiego do ulicy 3 Maja
- Wykonanie fundamentu pod zbiornik na ciekły tlen i parownicę dla potrzeb obiektu szpitalnego SPZOZ w Siedlcach przy ul. Bema 22
- Dostawa defibrylatorów treningowych AED - 2 sztuki w ramach projektu "Kompetencje pracowników rynku pracy"
więcej: przetargi w Siedlcach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.