Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-26
Leszno: Zakup pomocy dydaktycznych do realizacji programów nauczania z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych dla Szkoły Podstawowej w Zespole Szkół Publicznych
w Zaborowie w ramach rządowego programu Cyfrowa szkoła.
Numer ogłoszenia: 205995 - 2012; data zamieszczenia: 26.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Leszno , Aleja Wojska Polskiego 21, 05-084 Leszno, woj. mazowieckie, tel. 22 7258005, 7259035, 7258452, faks 22 7258552.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.leszno.bipgminy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup pomocy dydaktycznych do realizacji programów nauczania z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych dla Szkoły Podstawowej w Zespole Szkół Publicznych w Zaborowie w ramach rządowego programu Cyfrowa szkoła..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup pomocy dydaktycznych do realizacji programów nauczania z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych dla Szkoły Podstawowej w Zespole Szkół Publicznych w Zaborowie w ramach rządowego programu Cyfrowa szkoła. w tym: 1. ekrany projekcyjne - 3 szt., 2. kontroler WLAN - 1 szt., 3. komputer przenośny dla nauczyciela wraz z oprogramowaniem - 5 szt., 4. komputer przenośny dla ucznia wraz z oprogramowaniem - 20 szt., 5. punkty dostępowe będące elementem szkolnej sieci bezprzewodowej - 3 szt., 6. router - 1 szt., 7.szafka do przechowywania i bezpiecznego przemieszczania komputerów przenośnych, posiadająca funkcję ładowania baterii w zależności od rodzaju wybranego komputera przenośnego, ilość sztuk - 1 szt., 8.tablica interaktywna - 1 szt., 9. system do zbierania i analizowania odpowiedzi - 5 szt., 10. projektor krótkoogniskowy - 3 szt., 11. głośniki komputerowe - 4 szt. 2. Parametry sprzętu zostały zawarte w pkt. 3 SIWZ - Opisie przedmiotu zamówienia. 3. Do zadań Wykonawcy należy dostawa, rozmieszczenie sprzętu wg wskazań upoważnionej osoby z Zespołu Szkół Publicznych w Zaborowie, instalacja sprzętu i oprogramowania, aby można było korzystać w pełni z przedmiotu zamówienia. 4. Po wykonaniu instalacji sprzętu i oprogramowania, Wykonawca będzie zobowiązany do przeprowadzenia szkolenia dla kadry nauczycielskiej z obsługi dostarczonego sprzętu. Konkretny dzień przeprowadzenia szkolenia ustalony będzie na etapie realizacji umowy. 5. Sprzęt zostanie dostarczony do Zespołu Szkół Publicznych im. Powstańców 1863 Roku w Zaborowie, ul. Stołeczna 182, 05-083 Zaborów. 6. Odbioru sprzętu dokona osoba upoważniona przez Dyrektora szkoły. 7. Sprzęt ma być nowy. 8. Sprzęt ma być odpowiednio zapakowany, aby nie uległ zniszczeniu w trakcie transportu. 9. Po dostarczeniu, zainstalowaniu i sprawdzeniu sprzętu, zostanie spisany protokół obioru, podpisany przez obydwie strony. 10. Odbioru sprzętu strony dokonają w ciągu 3 dni od dnia jego dostarczenia, zainstalowania i sprawdzenia jego prawidłowego działania. 11. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu: - deklarację CE dla każdego z dostarczonych sprzętów objętych niniejszym postępowaniem, - certyfikat ISO9001 lub równoważny dla producenta sprzętu, - dokument potwierdzający spełnienie przez komputery przenośne wymogów normy Energy Star 5.0..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.35.12.00 - Ekrany 30.21.31.00 - Komputery przenośne 32.41.31.00 - Rutery sieciowe 48.70.00.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego 30.23.31.90 - Kontroler dysku 32.42.40.00 - Infrastruktura sieciowa 39.13.40.00 - Meble komputerowe 38.65.21.00 - Projektory 30.23.20.00 - Sprzęt peryferyjny .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
- opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oferta cenowa (załącznik nr 1). 2. Szczegółowa wycena sprzętu (załącznik nr 1a).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
- zmiana terminu realizacji zamówienia po przez wydłużenie terminu - wcześniejsze zawiadomienie Zamawiającego na piśmie z podaniem uzasadnienia i podania przyczyny niemożliwości zrealizowania w terminie oraz uzyskanie zgody Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.leszno.bipgminy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Al. Wojska Polskiego 21, 05-084 Leszno, pok. nr 24.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy w Lesznie - pok. nr 30.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LESZNA
- "Przebudowa wraz z rozbudową ul. Kiepury na odcinku od ronda dr. Opatrnego do Wojewódzkiego Szpitala Wielospecjalistycznego w Lesznie"
- "Opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego na budowę hali sportowej wraz z projektem zagospodarowania terenu dz.nr ewid. 39/61, obręb Leszno"
- Sukcesywne dostawy jednorazowego sprzętu medycznego do przygotowywania i podawania leków cytotoksycznych
- modernizacja ewidencji gruntów i budynków obrębów Jezierzyce Kościelne, Krzycko Wielkie, Sądzia, Zbarzewo, jednostka ewidencyjna Włoszakowice
- Modernizacja chodnika przy ulicy Mikołaja Reja od ul. Dożynkowej do ul. Stefana Czarneckiego po stronie numerów parzystych.
- Świadczenie usług przeglądów technicznych oraz napraw urządzeń medycznych będących własnością Zamawiającego
więcej: przetargi w Lesznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa sprzętu komputerowego, pomocy dydaktycznych i wyposażenia sal lekcyjnych na potrzeby szkół z terenu Gminy Kamień
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego na potrzeby laboratoriów językowych dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Dostawa sprzętu i oprogramowania na rzecz Gminy Lututów realizowana w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa sprzętu serwerowo-sieciowego, sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Przychodni Rejonowej w Prochowicach
- Zakup komputerów dla placówek oświatowych w Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- "Dostawa urządzeń multimedialnych i biurowych w ramach projektu: UCZYMY (SIĘ) Z PASJĄ - WDROŻENIE PROGRAMÓW ROZWOJOWYCH W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH GMINY KOŃSKOWOLA z podziałem na trzy części.
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.