To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-01-30
Radom: Usługa ochrony fizycznej osób i menia PPUHRADKOM Sp.zo.o.
Numer ogłoszenia: 20599 - 2008; data zamieszczenia: 30.01.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 2638 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe "RADKOM" Sp. z o.o., ul. Witosa, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3332324, fax 048 3644821.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa ochrony fizycznej osób i menia PPUHRADKOM Sp.zo.o..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: II Przedmiot zamówienia (CPV -74610000-8) Przedmiotem zamówienia jest: Usługa ochrony fizycznej osób i mienia PPUH RADKOM Sp. z o. o. polegająca na : 1. ochronie mienia Zamawiającego przed rabunkiem, kradzieżą lub zniszczeniem, 2. stałym kontrolowaniu osób i pojazdów zgodnie z obowiązującymi uprawnieniami na wchodzenie i wjazd na teren chronionych obiektów/terenu, 3. ochronie obiektów Zamawiającego przed działaniem osób zakłócających porządek będących pod wpływem alkoholu, środków odurzających czy halucynogennych z obowiązkiem usunięcia tych osób poza obręb obiektów Zamawiającego, 4. wykonywaniu działań zmierzających do ujęcia sprawców kradzieży i zaboru mienia Zamawiającego oraz jego dewastacji, naruszenia nietykalności fizycznej osób przebywających w obrębie terenu Zamawiającego. Zakres usługi ochrony dotyczący siedziby Zamawiającego w Radomiu przy ul. Witosa 76 (teren składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne oraz kompostowni/ZUOK) obejmuje: a.odpieranie bezpośredniego, bezprawnego i rzeczywistego zamachu na jakiekolwiek dobro pozostające pod ochroną, w wymagających tego przypadkach b.wsparcie - w razie konieczności - grupą interwencyjną chronionych obiektów, wezwaną przez dozorujących, po odebraniu sygnału o zagrożeniu osób lub mienia w obiekcie, w celu wyeliminowania zagrożenia oraz zabezpieczenia obiektu(w ramach realizacji przedmiotowej umowy), c.podejmowanie działań mających na celu uchylenie bezpośredniego niebezpieczeństwa, grożącego chronionemu dobru, jeżeli niebezpieczeństwa nie można inaczej uniknąć, a dobro poświęcone nie przedstawia wartości oczywiście większej niż dobro ratowane, d.ujęcie osób stwarzających w sposób oczywisty bezpośrednie zagrożenie w trybie i przypadkach określonych w przepisach prawnych. Ustalony zakres przedmiotowy ochrony Zamawiającego realizowany będzie między innymi poprzez: a.bezpośrednią ochronę fizyczną bram, przejść i obiektów Zamawiającego, b.ciągły monitoring (dozór) obiektów i rejonów objętych systemem telewizji przemysłowej, c.patrolowanie obiektów spółki, d.obchody terenów spółki określonych w umowie, e.działania interwencyjne wynikające z potrzeb ochrony mienia i osób, f.wykonywanie innych zaleceń Zamawiającego, określonych w przedmiocie umowy, g.wykonywanie opisanych czynności poprzez umundurowanych i oznaczonych identyfikatorami pracowników ochrony w następującym porządku: I.Składowisko odpadów - posterunek jednoosobowy, całodobowy (24 godz/dobę) od 01.02.2008-31.01.2009 II.Kompostownia/ ZUOK - posterunek dwuosobowy: a). jednoosobowy, całodobowy (24 godz/dobę) od 01.02.2008-31.01.2009 b). jednoosobowy w godz. - pon. - pt. - 16 godz./dobę od 1500 - 7 00 od 01.05.2008-31.01.2009 - sob., niedz. i święta - 24 godz./dobę od 01.05.2008-31.01.2009 UWAGA. Po uruchomieniu ZUOK (planowany termin 01.05.2008r, dokładny termin zostanie ustalony pomiędzy stronami) posterunek jednoosobowy z Kompostowni zostanie przeniesiony na ZUOK (zlikwidowany na Kompostowni) oraz wzmocniony drugim pracownikiem ochrony w godzinach podanych w pkt. II. g. II. b). Zakres szczegółowy został podany w SIWZ, projekcie umowy oraz w załączniku nr 1 do projektu umowy - Regulaminie służby ochrony mienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 201656,2 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.01.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA OCHRONY KOWALCZYK SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA OCHRONY KOWALCZYK SP. Z O.O.
- Agencja Ochrony Kowalczyk Sp. J. ul. Tuwima 1 05-300 Mińsk Mazowiecki, ul.Tuwima 1, 05-300 Mińsk Mazowiecki, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 8.90 za 1 roboczogodzinę
- Oferta z najniższą ceną: 8.90 za 1 roboczogodzinę / oferta z najwyższą ceną: 9.50 za 1 roboczogodzinę
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- SUKCESYWNE ŚWIADCZENIE DOSTAW I ODDANIE W NAJEM URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH, ŚWIADCZENIE OBSŁUGI SERWISOWEJ I SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO TYCH URZĄDZEŃ DLA MOPS W RADOMIU
- Dostawa mebli do biura Centrum Informatyki Resortu Finansów w Warszawie
- 5-D-2025 - Dostawa ambulansu z wyposażeniem dla potrzeb zespołów ratownictwa medycznego Radomskiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Radomiu.
- P-28/2025 Zakup i dostawa sprzętu dla potrzeb Pracowni Hemodynamiki Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- Wymiana kotłowni węglowych z montażem pomp ciepła oraz ogniw fotowoltaicznych w jednostkach Policji garnizonu mazowieckiego - część III
- Zakup i dostawa aktywnych urządzeń sieciowych na potrzeby sieci lokalnej Starostwa Powiatowego w Radomiu
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona fizyczna osób i mienia w budynku przy ul. Wł. Andersa 34 w Koszalinie będącym siedzibą Prokuratury Okręgowej w Koszalinie oraz Sądu Rejonowego w Koszalinie
- Ochrona fizyczna osób, obiektu i mienia Sądu Rejonowego w Kołobrzegu
- Ochrona dronowa Parku Zakrzówek w Krakowie.
- Ochrona fizyczna osób wraz z zapewnieniem grupy interwencyjnej
- Świadczenie usług ochrony fizycznej, mienia i obiektów Prokuratury Regionalnej w Szczecinie przy ul. Mickiewicza 151d, 153 i ul. Brzozowskiego 1,2 oraz przy ul. Edmunda Bałuki 11 w Szczecinie
- Świadczenie usługi całodobowej ochrony oraz dozoru osób i mienia w budynkach Wejherowskiego Centrum Kultury - Filharmonii Kaszubskiej i Kamienicy Sztuki, wraz z konwojowaniem wartości pieniężnych.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.