To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-01-03
Gliwice: Obsługa prawna wybranych wydziałów Urzędu Miejskiego w Gliwicach w latach 2014-2015.
Numer ogłoszenia: 2059 - 2014; data zamieszczenia: 03.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 244211 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych, Ul. Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 32 238 55 30, faks 32 238 55 27.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa prawna wybranych wydziałów Urzędu Miejskiego w Gliwicach w latach 2014-2015..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: CZĘŚĆ I: Obsługa prawna wydziałów BOI, ED, GE, KM, KP, IN, SIP, SO i ZD 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa prawna Urzędu Miejskiego, Rady Miejskiej w Gliwicach oraz rad osiedlowych w zakresie zadań realizowanych przez następujące komórki organizacyjne Urzędu Miejskiego w Gliwicach: a) Biuro Obsługi Interesantów - (BOI), b) Wydział Edukacji - (ED), c) Wydział Geodezji i Kartografii - (GE), d) Wydział Komunikacji - (KM), e) Wydział Kultury i Promocji Miasta - (KP), f) Wydział Informatyki - (IN), g) Samodzielny Referat Miejskiego Systemu Informacji Przestrzennej - (SIP), h) Wydział Spraw Obywatelskich - (SO), i) Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych - (ZD), j) Wydział Zamówień Publicznych - (ZA) w zakresie postępowań o udzielenie zamówień publicznych przekazanych do realizacji przez komórki organizacyjne wymienione w punktach od a) do i). 2. Szczegółowy zakres merytoryczny obsługi prawnej odpowiada zakresowi zadań komórek organizacyjnych, o których mowa w pkt 1, zgodnie z Regulaminem Organizacyjnym Urzędu Miejskiego przyjętym zarządzeniem nr PM-2737/12 Prezydenta Miasta Gliwice z dnia 29 czerwca 2012 r. z późn. zm. 3. W ramach kompleksowej obsługi prawnej Wydziałów wskazanych w pkt. 1 Wykonawca świadczyć będzie w szczególności usługi: a) doradztwa prawnego i opiniowania dokumentów pod względem ich zgodności z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, b) pełnienia zastępstwa prawnego i procesowego przed urzędami i sądami, c) pełnienia zastępstwa przed Krajową Izbą Odwoławczą. 4. Umowa nie obejmuje swoim zakresem prowadzenia sprawy sądowej z powództwa Gminy Gliwice przeciwko Narodowemu Funduszowi Zdrowia Śląski Oddział Wojewódzki w Katowicach o zapłatę, toczącej się przed Sądem Okręgowym w Katowicach, sygn. akt II C 282/10 5. Zamawiający zastrzega, że obsługa w zakresie udzielania konsultacji musi być prowadzona przez osobę lub osoby posiadające uprawnienia adwokata lub radcy prawnego, mające łącznie doświadczenie określone w pkt 8.3 SIWZ (Osoby zdolne do wykonania zamówienia dla części I). W przypadku gdy Wykonawca skorzystał z sumowania łącznego doświadczenia osób, konsultacji muszą udzielać łącznie obie osoby, których doświadczenie zostało zsumowane. Konsultacji mogą udzielać maksymalnie dwie osoby wskazane w wykazie osób, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ 6. Zamawiający szacuje, że łączny miesięczny czas poświęcony na obsługę w Urzędzie i poza nim wynosi około 220 godzin. 7. Na dzień 30 września 2013 r., Zamawiający w ww. zakresie prowadził 143 sprawy sądowe (w tym egzekucyjne). 8. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zapewnienia dojazdu radcy prawnego/adwokata do siedziby Zamawiającego w ciągu 60 minut od jego wezwania (telefonicznie). CZĘŚĆ II: Obsługa prawna wydziałów AB, BPR, KD, OR, PP, PU, ŚR i ZA 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa prawna Urzędu Miejskiego, Rady Miejskiej w Gliwicach oraz rad osiedlowych w zakresie zadań realizowanych przez następujące komórki organizacyjne: a) Biuro Prezydenta Miasta i Rady Miejskiej - (BPR), b) Wydział Architektury i Budownictwa - (AB), c) Wydział Kadr, Szkoleń i Płac - (KD), d) Wydział Organizacyjny - (OR), e) Wydział Planowania Przestrzennego - (PP), f) Wydział Przedsięwzięć Gospodarczych i Usług Komunalnych - (PU), g) Wydział Środowiska - (ŚR), h) Wydział Zamówień Publicznych - (ZA) w tym w zakresie postępowań o udzielenie zamówień publicznych przekazanych do realizacji przez komórki organizacyjne wymienione w punktach od a) do g). 2. Szczegółowy zakres merytoryczny obsługi prawnej odpowiada zakresowi zadań komórek organizacyjnych, o których mowa w pkt 1, zgodnie z Regulaminem Organizacyjnym Urzędu Miejskiego przyjętym zarządzeniem nr PM-2737/12 Prezydenta Miasta Gliwice z dnia 29 czerwca 2012 r. z późn. zm. 3. W ramach kompleksowej obsługi prawnej Wydziałów wskazanych w pkt 1 Wykonawca świadczyć będzie w szczególności usługi: a) doradztwa prawnego i opiniowania dokumentów pod względem ich zgodności z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, b) pełnienia zastępstwa prawnego i procesowego przed urzędami i sądami, c) pełnienia zastępstwa przed Krajową Izbą Odwoławczą. 4. Zamawiający zastrzega, że obsługa w zakresie udzielania konsultacji musi być prowadzona przez osobę lub osoby posiadające uprawnienia adwokata lub radcy prawnego, mające łącznie doświadczenie określone w pkt 8.3 SIWZ (Osoby zdolne do wykonania zamówienia dla części II). W przypadku gdy Wykonawca skorzystał z sumowania łącznego doświadczenia osób, konsultacji muszą udzielać łącznie obie osoby, których doświadczenie zostało zsumowane. Konsultacji mogą udzielać maksymalnie dwie osoby wskazane w wykazie osób, stanowiącym załącznik nr 6a do SIWZ. 5. Zamawiający szacuje, że łączny miesięczny czas poświęcony na obsługę w Urzędzie i poza nim wynosi około 200 godzin, przy czym w okresie od 1 stycznia 2014 roku do 28 lutego 2014 roku łączny miesięczny czas poświęcony na obsługę w Urzędzie i poza nim wynosi około 50 godzin. 6. Na dzień 30 września 2012 r., Zamawiający w ww. zakresie prowadził 61 spraw sądowych (w tym egzekucyjnych). 7. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zapewnienia dojazdu radcy prawnego/adwokata do siedziby Zamawiającego w ciągu 60 minut od jego wezwania (telefonicznie). CZĘŚĆ III: Obsługa prawna wydziałów BRM, BZP, BA, IR, KS i PO 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa Urzędu Miejskiego, Rady Miejskiej w Gliwicach oraz rad osiedlowych w zakresie zadań realizowanych przez następujące komórki organizacyjne: a) Biuro Rozwoju Miasta - (BRM), b) Biuro Zarządzania Płynnością Finansową - (BZP), c) Wydział Budżetu i Analiz - (BA), d) Wydział Inwestycji i Remontów - (IR), e) Wydział Księgowości - (KS), f) Wydział Podatków i Opłat - (PO), g) Wydział Zamówień Publicznych - (ZA) w zakresie postępowań o udzielenie zamówień publicznych przekazanych do realizacji przez komórki organizacyjne wymienione w punktach od a) do f). 2. Szczegółowy zakres merytoryczny obsługi prawnej odpowiada zakresowi zadań komórek organizacyjnych, o których mowa powyżej, zgodnie z Regulaminem Organizacyjnym Urzędu Miejskiego przyjętym zarządzeniem nr PM-2737/12 Prezydenta Miasta Gliwice z dnia 29 czerwca 2012 r. z późn. zm. 3. W ramach kompleksowej obsługi prawnej Wydziałów wskazanych w pkt 1 Wykonawca świadczyć będzie w szczególności usługi: a) doradztwa prawnego i opiniowania dokumentów pod względem ich zgodności z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, b) pełnienia zastępstwa prawnego i procesowego przed urzędami i sądami, c) pełnienia zastępstwa przed Krajową Izbą Odwoławczą. 4. Umowa nie obejmuje swoim zakresem obsługi w zakresie zadań: a) Budowa nowoczesnej hali widowiskowo-sportowej PODIUM w Gliwicach b) Przebudowa nawierzchni ulic Starego Miasta w Gliwicach 5. Zamawiający zastrzega, że obsługa w zakresie udzielania konsultacji musi być prowadzona przez osobę lub osoby posiadające uprawnienia adwokata lub radcy prawnego, mające łącznie doświadczenie określone w pkt 8.3 SIWZ (Osoby zdolne do wykonania zamówienia dla części III). W przypadku gdy Wykonawca skorzystał z sumowania łącznego doświadczenia osób, konsultacji muszą udzielać łącznie obie osoby, których doświadczenie zostało zsumowane. Konsultacji mogą udzielać maksymalnie dwie osoby wskazane w wykazie osób, stanowiącym załącznik nr 6b do SIWZ 6. Zamawiający szacuje, że łączny miesięczny czas poświęcony na obsługę w Urzędzie i poza nim wynosi około 170 godzin. 7. Na dzień 30 września 2013 r., Zamawiający w ww. zakresie prowadził 80 spraw sądowych (w tym egzekucyjnych). 8. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zapewnienia dojazdu radcy prawnego/adwokata do siedziby Zamawiającego w ciągu 60 minut od jego wezwania (telefonicznie). CZĘŚĆ IV: Obsługa prawna wydziałów KAW i NA 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Gliwicach w zakresie zadań realizowanych przez następujące komórki organizacyjne Urzędu Miejskiego: a) Wydział Kontroli i Audytu Wewnętrznego - (KAW), b) Wydział Nadzoru Właścicielskiego - (NA), c) Wydział Zamówień Publicznych - (ZA) w zakresie postępowań o udzielenie zamówień publicznych przekazanych do realizacji przez komórki organizacyjne wymienione w punktach od a) do b). 2. Szczegółowy zakres merytoryczny obsługi prawnej odpowiada zakresowi zadań komórek organizacyjnych, o których mowa w pkt 1 zgodnie z Regulaminem Organizacyjnym Urzędu Miejskiego przyjętym zarządzeniem nr PM-2737/12 Prezydenta Miasta Gliwice z dnia 29 czerwca 2012 r. z późn. zm. 3. W ramach kompleksowej obsługi prawnej Wydziałów wskazanych w pkt 1 Wykonawca świadczyć będzie w szczególności usługi: a) doradztwa prawnego i opiniowania dokumentów pod względem ich zgodności z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, b) pełnienia zastępstwa prawnego i procesowego przed urzędami i sądami, c) pełnienia zastępstwa przed Krajową Izbą Odwoławczą. 4. Zamawiający zastrzega, że obsługa w zakresie udzielania konsultacji musi być prowadzona przez osobę lub osoby posiadające uprawnienia adwokata lub radcy prawnego, mające łącznie doświadczenie określone w w pkt 8.3 SIWZ (Osoby zdolne do wykonania zamówienia dla części IV). W przypadku gdy Wykonawca skorzystał z sumowania łącznego doświadczenia osób, konsultacji muszą udzielać łącznie obie osoby, których doświadczenie zostało zsumowane. Konsultacji mogą udzielać maksymalnie dwie osoby wskazane w wykazie osób, stanowiącym załącznik nr 6c do SIWZ 5. Zamawiający szacuje, że łączny miesięczny czas poświęcony na obsługę w Urzędzie i poza nim wynosi około 40 godzin. 6. Na dzień 30 września 2013 r., Zamawiający w ww. zakresie nie prowadził spraw sądowych. 7. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zapewnienia dojazdu radcy prawnego/adwokata do siedziby Zamawiającego w ciągu 60 minut od jego wezwania (telefonicznie)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.11.00.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Obsługa prawna wydziałów BOI, ED, GE, KM, KP, IN, SIP, SO i ZD
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MAŁGORZATA AUGUSTYNIAK KANCELARIA RADCY PRAWNEGO, ul. Piastowska 2, 44-122 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 148508,71 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 160884,00
Oferta z najniższą ceną: 160884,00 / Oferta z najwyższą ceną: 160884,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Obsługa prawna wydziałów AB, BPR, KD, OR, PP, PU, ŚR i ZA.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- LUDMIŁA GRYGA-LEWANDOWSKA - KANCELARIA ADWOKACKA LUDMIŁA GRYGA-LEWANDOWSKA, ul. Bytomska 7/2, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
- BOŻENA SŁUP OSTRAWSKA KANCELARIA RADCY PRAWNEGO FORTUNA BOŻENA SŁUP OSTRAWSKA, ul. Chemiczna 7/6, 44-121 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
- MARTA FLEK - KANCELARIA ADWOKACKA LUDMIŁA GRYGA-LEWANDOWSKA & MARTA FLEK SPÓŁKA CYWILNA, ul. Bytomska 7/2, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 114418,32 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 84870,00
Oferta z najniższą ceną: 84870,00 / Oferta z najwyższą ceną: 191862,78
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Obsługa prawna wydziałów BRM, BZP, BA, IR, KS i PO
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ALEKSANDRA PIOTROWSKA , ul. Górnych Wałów 7/31, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 126726,11 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 118080,00
Oferta z najniższą ceną: 115128,00 / Oferta z najwyższą ceną: 118080,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Obsługa prawna wydziałów KAW i NA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KANCELARIA RADCY PRAWNEGO MAREK OWCZARSKI, ul. Batorego 8/9, 40-061 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 42000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 51660,00
Oferta z najniższą ceną: 44280,00 / Oferta z najwyższą ceną: 51660,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- ZP/G/6/25Dostawa układów specjalistycznych do maszyny prototypowej, zgodnie z dokumentacją udostępnioną przez Zamawiającego.
- Dostawy wodorotlenku sodu w postaci roztworu o stężeniu 50%
- Kompleksowa obsługa konferencji "LI(51) Jubileuszowe Ogólnopolskie Sympozjum Diagnostyka Maszyn" 2025. Znak sprawy: DZPZ.283.3.2025.AL
- Wyroby medyczne (chirurgiczne i zabiegowe)
- Zakup paliw silnikowych
- ZP/G/4/25 Dostawę drutu Ag900 fi 1,97 mm (+0,01) z6 zwinięty w krąg o średnicy ok 700 mm, Krążki: 6 kg
więcej: przetargi w Gliwicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.