Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-01-18
Nowy Dwór Mazowiecki: Zakup i dostawa soli drogowej oraz chlorku wapnia
Numer ogłoszenia: 20607 - 2011; data zamieszczenia: 18.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Dostawy
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Zakroczymska 30, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 7752222 w. 347, 349, faks 022 7752532 , strona internetowa www.bip.nowydwormaz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa soli drogowej oraz chlorku wapnia.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Zakup i dostawa soli drogowej oraz chlorku wapnia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dostępny jest na stronie internetowej: www.bip.nowydwormaz.pl ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.71.00-2, 24.31.21.20-1.
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
W dniu 14 grudnia 2010 r. Gmina Nowy Dwór Mazowiecki wszczęła postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadania pn.: Zakup i dostawa soli drogowej oraz chlorku wapnia, nr sprawy: ZP.341/73/2010. Przed terminem składania ofert wyznaczonym na dzień 22 grudnia 2010 r. (godz. 9:30) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Biorąc powyższe pod uwagę, postępowanie unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy. W dniu 23 grudnia 2010 r. Gmina Nowy Dwór Mazowiecki wszczęła kolejne postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego dotyczące tego samego przedmiotu zamówienia tj. zakupu i dostawy soli drogowej oraz chlorku wapnia. Powołane postępowanie prowadzono w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadania pn.: Zakup i dostawa soli drogowej oraz chlorku wapnia, nr sprawy: ZP.341/74/2010. Przed terminem składania ofert wyznaczonym na dzień 31 grudnia 2010 r. (godz. 9:30) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Biorąc powyższe pod uwagę, ponownie unieważniono postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego dotyczące tego samego przedmiotu zamówienia. W prowadzonych kolejno postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego nie zostały złożone żadne oferty. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest zakup i dostawa soli drogowej oraz chlorku wapnia. CPV: 34927100-2 - sól drogowa, 24312120-1 - chlorki. Warunki zamówienia w niniejszym postępowaniu nie zostały w istotny sposób zmienione w stosunku do pierwotnych warunków zamówienia określonych w postępowaniach prowadzonych poprzednio. Opisany powyżej stan faktyczny wyczerpuje określone w art. 67 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp przesłanki zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
AUREPIO Sp. z o. o., Al. Jana Pawła II 11, 00-828 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- SVA/4620-200/2025: Dostawa farb i zestawów malarskich wg. formularza cenowego dla Działu Produkcji Jarosław w ramach zadania: 45 017 Nowa Dęba
- SVA/4620-201/2025: Termomodernizacja bud. nr 33 na terenie kompl. wojsk. w m. Osówiec.
- Realizacja zajęć szkoleniowych z zakresu doskonalenia techniki jazdy kierowców w ramach usług szkoleniowych świadczonych przez Zamawiającego w 2025 r.
- "USŁUGI CATERINGOWE"
- Cz. I: Remont instalacji centralnego ogrzewania w bud. nr 2 na terenie kompl. wojsk. w m. Siedlce Cz. II: Budowa instalacji centralnego ogrzewania w bud. nr 52 na terenie kompl. wojsk. w m. Warszawa
- Przebudowa budynku biurowo - sztabowego wraz ze zmianą technologii kotłowni opalanej wraz z budową wewnętrznej instalacji gazu na terenie kompleksu wojskowego w m. Giżycko
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa chemii gospodarczej oraz materiałów i akcesoriów do utrzymania czystości obiektów dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie
- DOSTAWA SOLI DROGOWEJ NIEZBRYLAJĄCEJ SIĘ GATUNKU DR I DS DO CELÓW ZWALCZANIA ŚLISKOŚCI ZIMOWEJ WRAZ Z JEJ TRANSPORTEM PRZEZ OKRES TRZECH SEZONÓW ZIMOWYCH 2006/2007, 2007/2008 I 2008/2009.
- preparowany chlorek wapnia do zabezpieczeń przeciwwybuchowych.
więcej: Chlorki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.