Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-28
Małkinia Górna: Remont korytarzy, holi i klatek schodowych w budynku Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Małkini Górnej
Numer ogłoszenia: 206100 - 2013; data zamieszczenia: 28.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół im. St. Staszica , ul. Nurska 150, 07-320 Małkinia Górna, woj. mazowieckie, tel. 029 6448625, 0604 771446, faks 029 6448627.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs.malkinia.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont korytarzy, holi i klatek schodowych w budynku Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Małkini Górnej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Roboty budowlane 1) Roboty w zakresie stolarki a) - wykucie wszystkich drzwi przyległych do korytarzy i holu b) - montaż nowych aluminiowych brązowym 1-skrzydłowych wraz z okuciami c) - poszerzenie otworów dla nowych drzwi d) -obróbka ościeży : od wewnątrz pomieszczeń z pomalowaniem i obłożeniem płytkami glazurowanymi 2) Tynki i okładziny wewnętrzne a) - demontaż istniejącej boazerii drewnianej ze ścian wraz z rusztem b) - wyługowanie starej farby olejnej ze ścian i zeskrobanie farby emulsyjnej ze ścian i sufitów c) - zagruntowanie preparatem wzmacniającym podłoże po wyługowaniu farby d) - wykonanie gładzi gipsowej 2-warstwowej na wys. 200 cm od cokolika i wykonanie tynku mozaikowego 3) Roboty malarskie a) - zeskrobanie farby emulsyjnej ze ścian powyżej lamperii i z sufitów b) - zagruntowanie podłoży preparatami wzmacniającymi podłoże c) - wykonanie gładzi 1-warstwowych d) - malowanie sufitów farbą emulsyjną , a ścian farbą lateksową zmywalną odporną na szorowanie e) - malowanie rur instalacji c.o. i balustrad klatki schodowej emalią olejną z zeskrobaniem starych farb 4) Podłogi i posadzki : a) - zerwanie cokolika lastrykowego b) - nacięcie istniejącego lastrykowego podłoża przecinakiem c) - zagruntowanie podłoża preparatem wzmacniającym d) - obłożenie płytkami typu gres 30x300 nie śliskimi ( na stopniach płytki ryflowane antypoślizgowe ) z wykonaniem dylatacji e) - wykonanie cokolików typu gres na ścianach , podestach i wzdłuż biegów f) - w progach drzwiowych przy zmianie posadzek zamontowanie listew mosiężnych w kolorze okuć drzwi 2. ROBOTY ELEKTRYCZNE : 1) Wymiana całej instalacji elektrycznej wraz z tablicami piętrowymi a) - zasilanie oświetlenia przewodami YDYp3x1,5 mm2 , gniazd wtykowych 230 V przewodami YDY 3x2,5 mm2 , instalacja p/t. b) - z każdej rozdzielni wyprowadzić przewody YDYp 4x2,5 mm2 do każdego przyległego pomieszczenia i zakończyć puszką instalacyjną c) - zamontować oprawy świetlówkowe ( świetlówki o podwójnej wydajności 2x36 W ) Oprawy typu OS-236 (2xLF36W) d) - gniazda wtykowe podwójne p/t z bolcem ochronnym e) - nowe tablice rozdzielcze wraz z wyposażeniem typu RWN 3x12 , obudowa stalowa zamykana na kłódkę 3. ROBOTY SANITARNE : 1) Instalacja c.o. a) - spuszczenie wody z całej instalacji i napełnienie po wykonaniu robót b) - zdemontowanie grzejników i rur przyłączeniowych c) - zamontowanie nowych grzejników C-22 /600/600 mm 2-płytowe wraz z rurami przyłączeniowymi 4. ROBOTY W ZAKRESIE USUWANIA GRUZU 1) materiały rozbiórkowe wynieść na zewnątrz budynku , składować w miejscu wskazanym przez Inwestora 2) materiały drewniane ułożyć w stosy i pozostawić do dyspozycji Inwestora 3) elementy stalowe za zgodą Zamawiającego wywieść do skupu złomu , uzyskane pieniądze po potrąceniu kosztów transportu , załadunku i rozładunku wpłacić na konto Zamawiającego . 4) gruz budowlany wywozić na wysypisko i utylizować , gruz betonowy i inny nadający się do recyklingu , można wywieść do kruszarni. Szczegółowy zakres robót w przedmiarach..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.08.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 5000 PLN
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wg formuły spełnia nie spełnia , na podstawie złożonego oświadczenia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest wykazać się doświadczeniem. W tym celu Wykonawca przedstawi wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone -załącznik Nr 4. Wykaz robót budowlanych przedstawiony przez Wykonawcę powinien obejmować pełny wykaz robót budowlanych, w tym te, które nie były wykonane należycie. Niewywiązywanie się ze swych dotychczasowych zobowiązań w stopniu, który podważa posiadanie poziomu kwalifikacji, kompetencji i rzetelności wymaganego dla należytego wywiązywania się z zobowiązań przy realizacji udzielanego zamówienia może stanowić kryterium weryfikacji zdolności wykonawcy do wykonania zamówienia w zakresie wiedzy i doświadczenia. Poprzez kryterium -efektywności-, o której mowa w art. 22 ust. 5 zd. 2 ustawy Pzp, należy zatem rozumieć w szczególności ilość przedsięwzięć, w których brał udział wykonawca, w których osiągnął on zamierzone rezultaty w optymalnym, określonym czasie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wg formuły spełnia nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wg formuły spełnia nie spełnia , na podstawie złożonego oświadczenia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wg formuły spełnia nie spełnia , na podstawie złożonego oświadczenia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia poprzez: posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 250 000,- złotych . Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców na podstawie złożonych dokumentów wg formuły - spełnia - nie spełnia- .
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- inne dokumenty
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - w przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zs.malkinia.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkól im. St. Staszica, 07-320 Małkinia Górna, ul. Nurska 150.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkól im. St. Staszica, 07-320 Małkinia Górna, ul. Nurska 150, pokój nr 4.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI MAŁKINIA GÓRNA
więcej: przetargi MAŁKINIA GÓRNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont kotłowni i instalacji gazowej z szafką gazową oraz remont elewacji w budynku szklarni dużej
- Roboty remontowe - rearanżacja sali Domu Kultury Śródmieście, Warszawa, ul. Smolna 9
- Remont elewacji budynku Szkoły Policealnej im. prof. Zbigniewa Religi w Olsztynie
- Zwiększenie efektywności energetycznej budynków Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Twardogórze - budynek biurowo-administracyjny ul. Wrocławska 15 w Twardogórze
- Remont oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynku biurowo-szkoleniowym Ośrodka Szkolenia PIP we Wrocławiu przy ul. M. Kopernika 5
- Wykonanie remontu parkietów oraz malowanie ścian i sufitów w salach i na klatce schodowej w budynku Przedszkola nr 171 przy ul. Równej 2 w Warszawie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.