eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrotoszynPełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn. Przystosowanie Zespołu Szkół nr 3 w Krotoszynie do realizacji celów Lokalnego Programu Rewitalizacji

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-07

Krotoszyn: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn. : Przystosowanie Zespołu Szkół nr 3 w Krotoszynie do realizacji celów Lokalnego Programu Rewitalizacji
Numer ogłoszenia: 206107 - 2013; data zamieszczenia: 07.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 185377 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Krotoszyn, ul. Hugona Kołłątaja 7, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 7227454, faks 062 7228251.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn. : Przystosowanie Zespołu Szkół nr 3 w Krotoszynie do realizacji celów Lokalnego Programu Rewitalizacji.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi : Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn. : Przystosowanie Zespołu Szkół nr 3 w Krotoszynie do realizacji celów Lokalnego Programu Rewitalizacji. Wykonawca będzie wykonywał obowiązki zgodnie z zawartą umową o usługi Inżyniera i Warunkami Kontraktowymi FIDIC - pn. Warunki Kontraktowe dla Budowy dla robót inżynieryjno - budowlanych projektowanych przez Zamawiającego - 4 wydanie angielsko-polskie zmienione 2008 (tłumaczenie 1 wydania FIDIC 1999) Stowarzyszenie Inżynierów Doradców i Rzeczoznawców SIDiR. 2.Zamawiający powierzy Wykonawcy weryfikację i sprawdzenie kompletności dokumentacji projektowej, przygotowanie materiałów przetargowych na wybór Wykonawcy robót na potrzeby realizacji zadania wg Warunków Kontraktowych FIDIC (przedmiary robót, STWiOR oraz treść kontraktu/umowy z wykonawcą), zarządzanie, koordynację, kontrolę i nadzór nad realizacją Kontraktu w celu wykonania zadania zgodnie z dokumentacją projektową w ustalonym z Wykonawcą robót terminie oraz w celu skutecznego wyegzekwowania od Wykonawcy robót wymagań dotyczących jakości stosowanych materiałów, jakości robót i kosztów realizacji robót, jak również w celu prawidłowego rozliczenia zadania inwestycyjnego. Obowiązki Inżyniera Kontraktu dotyczą nadzoru nad realizacją zadania inwestycyjnego obejmującego modernizację budynku szkoły polegającą na renowacji i przebudowie pomieszczeń szkoły, termomodernizacji, rozbiórce istniejącej starej sali sportowej oraz budowie nowej wraz z zagospodarowaniem terenu oraz odbiory i inne czynności administracyjne niezbędne dla prawidłowego przebiegu procesu inwestycyjnego i udział w rozliczeniu rzeczowo-finansowym projektu. 3. Usługa obejmuje m.in.: 1.zarządzanie procesem inwestycyjnym w imieniu Zamawiającego, zgodnie z przepisami prawa; 2.sporządzanie odpowiednich sprawozdań, raportów i rozliczeń finansowych, według wymagań instytucji finansujących Kontrakt na roboty budowlane tj. środków pochodzących z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko oraz wszelkich informacji na wniosek Zamawiającego związanych z prowadzoną inwestycją; 3.organizację, nadzór (poprzez zapewnienie odpowiednich uprawnionych inspektorów nadzoru inwestorskiego poszczególnych branż) i koordynację całego procesu inwestycyjnego objętego realizacją robót budowlanych w ramach projektu i pełnienie obowiązków Inżyniera Kontraktu/inspektora nadzoru Inżynierskiego, zgodnie z warunkami zawartych Kontraktów wg Warunków Kontraktowych FIDIC, przepisami prawa, w tym ustawy PB, PZP, wraz z aktami wykonawczymi do ustawy i postanowieniami odpowiednich pozwoleń na prowadzenie budowy; 4.wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją inwestycji; 5.działanie we współpracy z Zamawiającym i na jego rzecz w całym okresie realizacji inwestycji; 6.zapewnienie stałej wymiany informacji z Zamawiającym oraz koordynację swojej działalności z wymaganiami Zamawiającego; 7.udział w mediacjach i rozjemstwie w sporach, procedurach arbitrażowych tj. doradztwo, opiniowanie dokumentów, wydawanie ekspertyz, udziału (w charakterze konsultanta) w spotkaniach, posiedzeniach związanych z procedurą arbitrażową; 8.fotograficzne dokumentowanie przebiegu realizacji inwestycji; 9.sprawowanie nadzoru nad robotami przez osoby wskazane w ofercie Wykonawcy, tj. Inżyniera Rezydenta, oraz Inspektorów Nadzoru; 10.uczestnictwo w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego; 11.czynności w ramach dodatkowych czynności Inżyniera. Wszystkie działania podejmowane przez Inżyniera Kontraktu winny się odbywać we ścisłej współpracy z powołaną przez Zamawiającego Jednostką Realizującą Projekt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III SIWZ - pn. Opis przedmiotu zamówienia (tj. OPZ). Termin realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do 31.08.2015 r. ( w tym weryfikacja dokumentacji i przygotowanie materiałów przetargowych na wybór Wykonawcy robót na potrzeby realizacji zadania wg Warunków Kontraktowych FIDIC - przedmiary robót, STWiOR oraz treść kontraktu/umowy z wykonawcą w terminie 1 m-ca od dnia podpisania umowy). Planowany termin wykonania robót budowlanych : 30.05.2015 r.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach inicjatywa JESSICA w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 ( pożyczka nie stanowiąca pomocy publicznej na realizacje miejskich projektów rewitalizacyjnych, Priorytet IV Rewitalizacja Obszarów Problemowych, Działanie 4.1 Rewitalizacja obszarów miejskich)..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Instytut Zarządzania i Samorządności Sp. z o.o., ul. Boya-Żeleńskiego 24, 51-160 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 250000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 183270,00

  • Oferta z najniższą ceną: 183270,00 / Oferta z najwyższą ceną: 490770,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.