Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-08-12
Wałbrzych: Dostawy implantów, zestawów i sprzętu do zabiegów artroskopowych oraz dostawy endoprotez rewizyjnych stawu biodrowego.
Numer ogłoszenia: 206118 - 2015; data zamieszczenia: 12.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Sokołowskiego , ul. Sokołowskiego 4, 58-309 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6489742, faks 074 6489746.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdrowie.walbrzych.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy implantów, zestawów i sprzętu do zabiegów artroskopowych oraz dostawy endoprotez rewizyjnych stawu biodrowego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy implantów, zestawów i sprzętu do zabiegów artroskopowych oraz dostawy endoprotez rewizyjnych stawu biodrowego. Pakiet nr 2 - System do stabilizacji złamań chrząstki stawowej. Pakiet nr 3 - Syntetyczne więzadła. Pakiet nr 4 - Optyka do artroskopii biodra. Pakiet nr 5 - Zestaw do artroskopowych operacji barku. Pakiet nr 6 - Stabilizacja stawu kruczo-obojczykowego. Pakiet nr 7 - Rekonstrukcja ACL (1). Pakiet nr 8 - Rekonstrukcja ACL (2). Pakiet nr 9 - System szycia łąkotek (1). Pakiet nr 10 - System szycia łąkotek (2). Pakiet nr 11 - System transplantacji chrząstki. Pakiet nr 12 - System rekonstrukcji więzadłowych za pomocą więzadeł syntetycznych. Pakiet nr 13 - Dreny do pompy artroskopowej. Pakiet nr 14 - Piny węglowe. Pakiet nr 15 - Waporyzator. Pakiet nr 16 - Shaver (1). Pakiet nr 17 - Shaver (2). Pakiet nr 18 - Shaver (3). Pakiet nr 19 - Ostrza piły. Pakiet nr 20 - Endoprotezoplastyka stawu biodrowego (1). Pakiet nr 21 - Endoprotezoplastyka stawu biodrowego (2)..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 21.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu: Pakiet nr 1 - 86,00zł Pakiet nr 2 - 38,00 zł Pakiet nr 3 - 800,00 zł Pakiet nr 4 - 100,00 zł Pakiet nr 5 - 504,00 zł Pakiet nr 6 - 78,00 zł Pakiet nr 7 -1 000,00 zł Pakiet nr 8 - 850,00 zł Pakiet nr 9 - 52,00 zł Pakiet nr 10 - 70,00 zł Pakiet nr 11 - 60,00 zł Pakiet nr 12 - 620,00 zł Pakiet nr 13 - 400,00 zł Pakiet nr 14 - 60,00 zł Pakiet nr 15 - 490,00 zł Pakiet nr 16 - 220,00 zł Pakiet nr 17 - 100,00 zł Pakiet nr 18 - 100,00 zł Pakiet nr 19 - 40,00 zł. Pakiet nr 20 - 110,00 zł. Pakiet nr 21 - 830,00 zł. DATĄ UZNANIA WPŁATY BĘDZIE DATA WPŁYWU NA KONTO ZAMAWIAJĄCEGO. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania. Konto bankowe: Bank Zachodni WBK S.A. o/Wałbrzych 36 1500 1764 1217 6005 2413 0000.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie załączonego do oferty przetargowej oświadczenia oraz wymaganych dokumentów tj. 1) posiadanie aktualnego odpisu z właściwego rejestru - na podstawie załączonego aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 2) posiadanie aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków - na podstawie aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) posiadanie aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne - na podstawie aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie załączonego do oferty przetargowej oświadczenia oraz wymaganych dokumentów tj. : - posiadanie doświadczenia w zakresie świadczenia dostaw - na podstawie wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony Zał. Nr 1 do SIWZ (opis przedmiotu zamówienia) oraz Wzór oferty- Zał. nr 2 do SIWZ Dowód wniesienia lub ustanowienia wadium . Oświadczenie Wykonawcy, iż oferowany przedmiot zamówienia dopuszczony jest do obrotu na terenie RP zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Z 2010 r. Nr 107 poz. 679).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Uzupełnienie zużytych implantów (sprzętu) od ich wszczepienia (wykorzystania) - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdrowie.walbrzych.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, ul. Sokołowskiego 4, Wałbrzych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2015 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, ul. Sokołowskiego 4, Wałbrzych.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rekonstrukcje więzadłowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa produktu Ilość szt. 1. Zestaw do rekonstrukcji więzadła przyśrodkowego rzepkowo - udowego MPFL - 2 szt. - śruby interferencyjne o średnicy 4.75 mm - śruba interferencyjna o średnicy 6 mm - 2.4 mm średnicy groty prowadzący - wiertło o średnicy 6 mm - wiertło kaniulowane o średnicy 4.5 mm - grot prowadzący o średnicy 1.1 mm - przymiar RTG do określania punktu izometrycznego więzadła 2. Wiertła do wstecznego wiercenia kanałów w kości (przy rekonstrukcjach więzadłowych) - 1 szt - drut wiercący o średnicy 2,4mm do tworzenia kanałów w systemie retro. Drut wyposażony w łamana końcówkę wyposażony w blokadę zatrzasku łamanej końcówki. Drut z podziałką co 5mm z gumowym znacznikiem pozwalającym do określenia głębokości kanału podczas wiercenia w technice retro Średnica wiertła: 7,5 mm 8mm. 8,5 mm 3. Kaniule elastyczne do operacji barku - 4 szt. -kaniule elastyczne do operacji barku z 2 kołnierzami- wewnętrznym i zewnętrznym umożliwiające wprowadzanie narzędzi artroskopowych wykonane z miękkiej i elastycznej gumy pozwalające zmaksymalizować widoczność i zwrotność pracy narzędzi artroskopowych. Do pakietu wymagane jest instrumentarium. Instrumentarium powinno być w kontenerach do sterylizacji w systemie bezobsługowym otwartym. Instrumentarium powinno znajdować się w siedzibie Zamawiającego przez cały okres obowiązywania umowy przetargowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Uzupełnienie zużytych implantów (sprzętu) od ich wszczepienia (wykorzystania) - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: System do stabilizacji złamań chrząstki stawowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Piny węglowe do stabilizacji złamań chrząstki stawowej - 5 szt. Do pakietu wymagane jest instrumentarium. Instrumentarium powinno być w kontenerach do sterylizacji w systemie bezobsługowym otwartym. Instrumentarium powinno znajdować się w siedzibie Zamawiającego przez cały okres obowiązywania umowy przetargowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Uzupełnienie zużytych implantów (sprzętu) od ich wszczepienia (wykorzystania) - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Syntetyczne więzadła.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System rekonstrukcji więzadeł przy użyciu wszczepów poliestrowych umożliwiających przerost tkankowy. 1. Implant do rekonstrukcji uszkodzonego wiezadła krzyżowego przedniego Płaska poliestrowa tuba o otwartym splocie umożliwiający przerost tkankowy, rozmiar 7mm X 710mm, pokryta plazmą. Umożliwia zastosowanie różnych metod fiksacji tj. endobutton, crosspin, klamra+skobel, śruba biowchłanialna, śruba interferencyjna - 6 szt. 2.Implant do rekonstrukcji więzadła przyśrodkowego rzepkowo- udowego Sterylna taśma poliestrowa o wymiarach 10mm X 500mm o otwartym splocie umożliwiający przerost tkankowy + igła do przeprowadzenia taśmy o długości 20cm. Zalecana fiksacja z wykorzystaniem klamry i skobla mocującego o wymiarach 6mm X 23 mm - 6 szt. 3.Implant do rekonstrukcji rozerwanego ścięgna rzepkowego Sterylna taśma poliestrowa o wymiarach 10mm X 500mm ze spłaszczonym elementem środkowym o długości 120mm z otwartym splotem umożliwiający przerost tkankowy - 2 szt. 4.Implant do rekonstrukcji masywnych uszkodzeń stożka rotatorów Sterylna taśma poliestrowa o wymiarach 10mm X 500mm ze spłaszczonym elementem środkowym o długości 120mm z otwartym splotem umożliwiający przerost tkankowy - 6 szt. 5.Śruba tytanowa interferencyjna kaniulowana Śruba tytanowa interferencyjna kaniulowana w rozmiarach 6x30mm, 7x30mm, 8x30mm, 9x30mm. Specjalna konstrukcja do stabilizacji struktur poliestrowych. Szerokość zaoblonego gwintu nie mniejsza niż 0,8mm - 10 szt. 6. Klamra + skobel System stabilizacyjny oparty na połączeniu klamry i skobla występujący w dwóch rozmiarach 6mmx23mm i 8mmx23mm, pozwalający na dobrą stabilizację implantów poliestrowych w 3 punktach, przy jednoczesnej możliwości regulacji napięcia taśmy - 3 szt. Do pakietu wymagane jest instrumentarium. Instrumentarium powinno być w kontenerach do sterylizacji w systemie bezobsługowym otwartym. Instrumentarium powinno znajdować się w siedzibie Zamawiającego przez cały okres obowiązywania umowy przetargowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Uzupełnienie zużytych implantów (sprzętu) od ich wszczepienia (wykorzystania) - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Optyka do artroskopii biodra.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Optyka artroskopowa HD kat patrzenia 70 st, dedykowana do artroskopii biodra długość 160-190 mm, średnica 4-4,5 mm. z uniwersalnym okularem, autoklawowalna - 1 szt. 2. płaszcz optyki jak wyżej z dwoma kranikami, konstrukcja chroniąca czoło optyki przed uszkodzeniami (shaver, wapory zator) - 1 szt. 3 Troakar kaniulowany, srednica otworu 2 mm do płaszcza optyki jak wyżej - 3 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Uzupełnienie zużytych implantów (sprzętu) od ich wszczepienia (wykorzystania) - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zestaw do artroskopowych operacji barku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LP Nazwa produktu Ilość szt. 1 Kotwica tytanowa z dwoma zaczepami (ramionami) poprzecznymi, średnica 2,4mm. Osadzona na wprowadzaczu i uzbrojona w nić syntetyczną, wchłanialno-niewchlanialną - 20 zxt. 2 Kotwica niewchłaniana -tytanowy rdzeń z dwoma niezależnymi oczkami na nici. Kotwica osadzona na jednorazowym oprowadzaczu wyposażonym w nawlekacz do nici. Niewymagająca nawiercenia, niewymagająca wiązania węzłów - 15 szt. 3 Kotwica biowchłanialna wykonana z TCP i PLGA. Wkręcana lub wbijana, wyposażona w dwie nici wchłaniano-niewchłanialne - 6 szt. 4 Kotwica niewchłaniana, niewidoczna w promieniach rentgena, (Peek). Posiada dwa rodzaje gwintu-inny do kości gąbczastej, inny do korówki. Dostępna z dwiema lub trzema nićmi- 6 szt. 5 Śruby kotwicowe tytanowe mocujące oderwane struktury z tkanek miękkich ( np. ścięgna, więzadła, torebka stawowa, itp.) do kości. Wyposażone w 2 nici - 10 szt. 6 Kotwica biowchłanialna z komponentem kościotwórczym. Dostępna z jedną lub dwiema nićmi wchłaniano-niewchłanialnymi - 5 szt. 7 Śruba interferencyjna wchłąnialna o rozmiarach gwintu od 4 do 6 mm - 10 szt. 8 Popychacz węzła zakończony poprzecznym oczkiem - 1 szt. 9 Sonda kalibrowana umożliwiająca orientacje podczas operacji artroskopowej stawu ramiennego - 1 szt. 10 Kotwica bezwęzłowa, posiadająca 2 rodzaje gwintu inny dla kości gąbczastej i inny dla korówki - 10 szt. 11 Igła do narzędzia do przeszywanie tkanek miękkich - 5 szt. 12 Pętla do szycia tkanek miękkich- drut pleciony, elastyczny o dł.40-50cm z okiem zakończonym 4-5 zwojami z laserowym spawem. Siła zerwania 11Lbs - 20 szt. 13 Nici do szycia stożka rotatorów: 62% biowchłanialny PDS i 38% niewchłanialny PE, 25 kg (55 lbs) wytrzymałości, 13,6 kg (30 lbs) przy połowicznym przecięciu i na węźle, dostępne z igłami i bez igieł., w 2 kolorach - 60 szt. Do pakietu wymagane jest instrumentarium. Instrumentarium powinno być w kontenerach do sterylizacji w systemie bezobsługowym otwartym. Instrumentarium powinno znajdować się w siedzibie Zamawiającego przez cały okres obowiązywania umowy przetargowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Uzupełnienie zużytych implantów (sprzętu) od ich wszczepienia (wykorzystania) - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Stabilizacja stawu kruczo-obojczykowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Implant do artroskopowej stabilizacji więzozrostu stawu kruczo-obojczykowego składający się z guzików: jednego tytanowego w kształcie wydłużonej elipsy o długości min. 12 mm i drugiego okrągłego guzika wygiętego w kształt dostosowany do krzywizny obojczyka, z czterema otworami o średnicy min 12mm. Guziki połączone w poczwórnym przeplocie specjalistyczną nicią o grubości min wg. USP 5 z o dwurodzajowej strukturze, polietylenowych włókien wewnętrznych i plecionych poliestrowych włókien zewnętrznych, w sposób pozwalający na płynne dociągnie lub oddalanie guzików od siebie. Dodatkowa nić prowadząca dołączona do prostokątnego guzika. Implant sterylny. Zestaw sterylny zawiera implant do stabilizacji gotowy do użycia oraz nić nitinolową z uchem o długości min 35cm - 3 szt. Do pakietu wymagane jest instrumentarium . Instrumentarium powinno być w kontenerach do sterylizacji w systemie bezobsługowym otwartym. Instrumentarium powinno znajdować się w siedzibie Zamawiającego przez cały okres obowiązywania umowy przetargowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Uzupełnienie zużytych implantów (sprzętu) od ich wszczepienia (wykorzystania) - 10
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: - Rekonstrukcja ACL (1).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LP Nazwa produktu Ilość szt. 1 Mocowanie w części udowej: dwukanałowa osłona przeszczepu i śruba, system niewchłaniany wykonany z Peek, zapewniający rozdzielenie pęczków AM i PL przeszczepu w jednym tunelu - 20 szt Mocowanie w części udowej systemem rozpierająco-wiszącym za pomocą 2 biowchłąnialnych pinów o średnicy 3,3 mm instrumentarium dostosowane do techniki transtibial i anteromedial, wprowadzanie pinów od strony wewnętrznej oraz zewnętrznej uda - 20 sz. Mocowanie w części udowej - podłużna płytka wyoanana ze stopu tytanu,długość 12-13 mm, szerokość 3,5-4 mm, wysokość 1,5 mm zaopatrzona w 3 nici- jedną przeznaczoną do wciągania przeszczepu, drugą do rotowania implantu, trzecia do dociągania pętli - 20 szt. 2 Mocowanie w części piszczelowej - implant wchłanialny dwuelementowy- śruba interferencyjna i osłonka chroniąca przeszczep przed uszkodzeniem , dająca kontakt przeszczepu z kanałem kostnym 360 st. - 40 szt. 3 Śruby interferencyjne o gładkim gwincie w różnych rozmiarach średnica od 5 do 11 mm, biowchłanialne wykonane z osteokonduktywnego TCP i PLGA , wchłanianie 2-4 lata, zapewnia jące przerastanie implantu kością - 25 szt. Do pakietu wymagane jest instrumentarium umożliwiające wykonanie kanału udowego z dodatkowego portu przednio-przyśrodkowego. Instrumentarium powinno być w kontenerach do sterylizacji w systemie bezobsługowym otwartym. Instrumentarium powinno znajdować się w siedzibie Zamawiającego przez cały okres obowiązywania umowy przetargowej...
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Uzupełnienie zużytych implantów (sprzętu) od ich wszczepienia (wykorzystania) - 10
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Rekonstrukcja ACL (2).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LP Nazwa produktu Ilość szt. 1 Implant niewchłaniany składający się z guzika tytanowego w kształcie prostokąta o zaokrąglonych rogach o długości 12 mm zintegrowany z pojedynczą pętlą z materiału niewchłanianego plecionego. Długość pojedynczej pętli dostępna w rozmiarach od 15 mm- 60 mm ze skokiem co 5 mm. Dodatkowa jedna nić prowadząca wzmacniana w tym samym zestawie dołączona do guzika. Implant dostosowany do wprowadzania przez kanał kostny o średnicy 3 mm.- 5 szt. 2 Implant niewchłanialny składający się z guzika tytanowego w kształcie prostokąta o zaokraglonych rogach o długości 12 mm zintegrowany z pętlą z materiału niewchłanialnego plecionego tworzącego petlę ,z płynną regulacją długości w zakresie co najmniej 15-50 mm. Dodatkowa jedna nić prowadząca wzmacniana w zestawie dołączona do guzika. Implant dostosowany do wprowadzania przez kanał kostny o średnicy 3mm. Implant sterylny - 25 szt. 3 Implant o długość 18,5mm oraz średnicy 4,5mm składający się z dwóch części, małego tytanowego wierzchołka oraz kotwicy pina niewchłanialnego (PEEK).przystosowany do bezwęzłowego mocowania tkanek miękkich (ścięgna, więzadła do kości) - 5 szt. 4 Implant o długość 10, 7 mm oraz średnicy 2,9mm składający się z dwóch części, kotwicy pina wchłanianego(PLLA) oraz oczka z materiału termoplastycznego, przystosowany do bezwęzłowego mocowania tkanek miękkich (scięgna, więzadła do kości) - 10 szt. 5 Implant niewchłaniany składający się z guzika tytanowego w kształcie koła o średnicy od 9-12 mm i 4 otworach do przeprowadzania nici - 10 szt. 6 Implant niewchłaniany składający się z guzika tytanowego w kształcie prostokąta o zaokrąglonych rogach o długości 15 mm zintegrowany z pojedynczą pętlą z materiału niewchłanianego plecionego. Długość pojedynczej pętli dostępna w rozmiarach od 15 mm- 50 mm ze skokiem co 5 mm. Dodatkowa jedna nić prowadząca wzmacniana w tym samym zestawie dołączona do guzika. Implant dostosowany do wprowadzania przez kanał kostny o średnicy 3 mm - 5 szt. 7 Implant wchłanialny, śruba interferencyjna dostępna w wymiarach 7-10 mm średnicy i długości 23 mm -25 mm - 10 szt. 8 Implant wchłanialny, śruba interferencyjna w wymiarach 7-11 mm średnicy i długości 28 mm- 30 mm - 10 szt. 9 Implant wchłanialny, śruba zwiększająca się równomiernie wraz z odległością od czubka do podstawy o średnicach 9-12 mm, długość 35 mm - 10 szt. 10 Drut wiercący o średnicy 2,4 mm i długości minimum 40 cm z jednego końca zaostrzony w kształcie wiertła. Wielorazowy - 3 szt. 11 Drut wiercący o średnicy 2,4 mm i długości minimum 40 cm z jednego końca zaostrzony, z drugiego zakończony otworem i spłaszczony w części środkowej. Przeznaczony do wielorazowego użytku - 3 szt. 12 Drut wiercący z oczkiem o średnicy 2,4 mm zakończony grotem 3 mm. Drut ze znacznikami co 5 mm od podstawy grota służący do mierzenia długości kanału kostnego - 30 szt. 13 Drut prowadzący do śrub bio-interferencyjnych o średnicy 1,1 mm - 30 szt. Do pakietu wymagane jest instrumentarium . Instrumentarium powinno być w kontenerach do sterylizacji w systemie bezobsługowym otwartym. Instrumentarium powinno znajdować się w siedzibie Zamawiającego przez cały okres obowiązywania umowy przetargowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Uzupełnienie zużytych implantów (sprzętu) od ich wszczepienia (wykorzystania) - 10
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: System szycia łąkotek (1).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LP Nazwa produktu Ilość szt. 1 Zestaw do szycia łąkotek pozwalający na szycie techniką all inside w dowolnej konfiguracji: wertykalnie, skośnie. Podwójny implant wykonany z Peek, częściowo biowchłanialny, osadzony na igle dostępnej w trzech rozmiarach: 0, 12, 27 stopni kąta zgięcia. Implant wprowadzony za pomocą pistoletu jednorazowego -10 szt. 2 Aplikator implantu - 10 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Uzupełnienie zużytych implantów (sprzętu) od ich wszczepienia (wykorzystania) - 10
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: System szycia łąkotek (2).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LP Nazwa produktu Ilość szt. 1 Sterylny zestaw do szycia łąkotek złożony z 4 podłużnych implantów o wymiarze 5 x 1 mm wykonanych z materiału PEEK. Cztery implanty fabrycznie załadowanych na jednorazowy aplikator. Aplikatory dostępne w dwóch zagięciach do wyboru : 0 i 15 stopni. Implanty połączone za pomocą mocnej nitki w rozmiarze 0. Aplikator posiadający system blokowania nici oraz zadawania napięcia pomiędzy wszczepianymi implantami. System zaopatrzony w samozaciskający się węzeł z kontrolowanym dociskiem. Zestaw fabrycznie wyposażony w jednorazową kaniulę prowadzącą mocowaną na igle aplikatora, chroniącą implanty przed uszkodzeniem podczas wprowadzania igły aplikatora do stawu i służącą do pomiaru wielkości uszkodzenia - 5 szt. 2 Sterylny zestaw do szycia łąkotek złożony z 7 podłużnych implantów o wymiarze 5 x 1 mm wykonanych z materiału PEEK. Siedem implantów fabrycznie załadowanych na jednorazowy aplikator. Aplikatory dostępne w dwóch zagięciach do wyboru : 0 i 15 stopni. Implanty połączone za pomocą mocnej nitki w rozmiarze 0. Aplikator posiadający system blokowania nici oraz zadawania napięcia pomiędzy wszczepianymi implantami. System zaopatrzony w samozaciskający się węzeł z kontrolowanym dociskiem. Zestaw fabrycznie wyposażony w jednorazową kaniulę prowadzącą mocowaną na igle aplikatora ,chroniącą implanty przed uszkodzeniem podczas wprowadzania igły aplikatora do stawu i służącą do pomiaru wielkości uszkodzenia - 5 szt. 3 Jednorazowy popychacz węzła z funkcją obcinania nici - 6 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Uzupełnienie zużytych implantów (sprzętu) od ich wszczepienia (wykorzystania) - 10
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: System transplantacji chrząstki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompletny zestaw jałowy do pobierania i implantacji przeszczepów o śr.4 mm, 6 mm, 8 mm, 10 mm, jednorazowy o danej średnicy w jednej tacy do stosowania metodą artoskopową, jak i na otwarto, umożliwiający wiercenie i pobieranie chrząstki dokładnie prostopadle - 3 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Uzupełnienie zużytych implantów (sprzętu) od ich wszczepienia (wykorzystania) - 10
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: System rekonstrukcji więzadłowych za pomocą więzadeł syntetycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Syntetyczne więzadło 100 włóknowe z polietylenu teraftalenowego. W zakresie więzadeł krzyżowych dla więzadła do prawego kolana o utkaniu prawoskrętnym, dla lewego kolana - lewoskrętnym. W części centralnej śródstawowej dwupęczkowe w pozostałych więzadłach o anatomicznym przebiegu włókien. System umożliwiający kotwiczenie implantów tytanowymi śrubami interferencyjnymi. Śruby kaniulowane, bezgłówkowe z sześciokątnym wejściem na śrubokręt o średnicy 3,5 mm, prawoskrętne z łagodnie uformowanym gwintem umożliwiającym dociśnięcie implantu nie uszkadzając go, średnica kaniuli wew. - 2mm. - po 2 szt. (od pkt. 1 do pkt. 5): 1. zestaw do rekonstrukcji więzadła krzyżowego przedniego lewego (syntetyczne więzadło + 2 śruby) 2. zestaw do rekonstrukcji więzadła krzyżowego przedniego prawego (syntetyczne więzadło + 2 śruby) 3. zestaw do rekonstrukcji więzadła pobocznego piszczelowego (syntetyczne więzadło + 2 śruby) 4. zestaw do rekonstrukcji kompleksu tylno-bocznego ( syntetyczne więzadło + 3 śruby) 5. zestaw do rekonstrukcji kompleksu tylno-bocznego + LCL ( syntetyczne więzadło + 3 śruby).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Uzupełnienie zużytych implantów (sprzętu) od ich wszczepienia (wykorzystania) - 10
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Dreny do pompy artroskopowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LP Nazwa produktu Ilość szt. 1 1. Dreny jednorazowe doprowadzające do pompy Stryker Cros Flow REF 0450000000 - 200 szt. 2. Dreny jednorazowe odprowadzające do pompy Stryker Cros Flow 040000000 - 30 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Uzupełnienie zużytych implantów (sprzętu) od ich wszczepienia (wykorzystania) - 10
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Piny węglowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Piny węglowe pobudzające regenerację uszkodzonej chrząstki stawowej - 4 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Uzupełnienie zużytych implantów (sprzętu) od ich wszczepienia (wykorzystania) - 10
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Waporyzator.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Elektroda robocza do generatora Mitek VAPR 3 REF 225312 do pracy w środowisku wodnym, giętka z końcówką roboczą boczną - 50 szt. 2. elektroda robocza boczna do generatora jw. sztywna - 25 szt. 3. elektroda do generatora jw. końcówka robocza haczyk - 5 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Uzupełnienie zużytych implantów (sprzętu) od ich wszczepienia (wykorzystania) - 10
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Shaver (1).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ostrze jednorazowe agresywne do usuwania artroskopowego tkanek miękkich do aparatu Stryker kompatybilne z rękojeścią Formula Core REF 375-704-50 - 40 szt. 2. Ostrze jednorazowe -frez kostny w kształcie wałka do aparatu Stryker kompatybilne z rękojeścią Formula Core REF 375-704-50 - 10 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Uzupełnienie zużytych implantów (sprzętu) od ich wszczepienia (wykorzystania) - 10
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Shaver (2).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ostrze jednorazowe agresywne do usuwania artroskopowego tkanek miękkich do aparatu Smith&Nephew Dyonics Power REF 7205313 - 20 szt. 2. Ostrze jednorazowe -frez kostny w kształcie wałka do aparatu Smith&Nephew Dyonics Power REF 7205313 - 5 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Uzupełnienie zużytych implantów (sprzętu) od ich wszczepienia (wykorzystania) - 10
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Shaver (3).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ostrze jednorazowe agresywne do usuwania artroskopowego tkanek miękkich do aparatu Wolf kompatybilne z rękojeścią Richard Wolf 899550003 - 5 szt. 2. Ostrze jednorazowe -frez kostny w kształcie wałka do aparatu Wolf kompatybilne z rękojeścią Richard Wolf 899550003 - 5 szt. 3. Ostrze wielorazowe do usuwania artroskopowego tkanek miękkich do aparatu Wolf kompatybilne z rękojeścią Richard Wolf 899550003 - 10 szt. 4. Ostrze wielorazowe -frez kostny w kształcie wałka do aparatu Wolf kompatybilne z rękojeścią Richard Wolf 899550003 - 5 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Uzupełnienie zużytych implantów (sprzętu) od ich wszczepienia (wykorzystania) - 10
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Ostrza piły.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ostrze jednorazowe piły kompatybilne z urządzeniem Stryker 6400-034-0001329508413długości cięcia od 5,5 do 9,0 mm, głębokość cięcia od 25 do 35 mm - 50 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Uzupełnienie zużytych implantów (sprzętu) od ich wszczepienia (wykorzystania) - 10
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Endoprotezoplastyka rewizyjna stawu biodrowego (1).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Endoproteza rewizyjna cementowana stawu biodrowego oparta na systemie uzupełniania ubytków przeszczepami kostnymi z możliwością ich stabilizacji siatkami. Trzpień bez kołnierza prosty w kształcie podwójnego klina, gładki w dziewięciu podstawowych rozmiarach i dodatkowo trzpienie przedłużone w zakresie od 200 do 260 mm wykonane ze stali z centralizerem. Korek polietylenowy do zatkania kanału szpikowego. Głowa stalowa średnica 28 mm w trzech długościach głowy - 5 szt. Do pakietu wymagane jest instrumentarium. Instrumentarium powinno być w kontenerach do sterylizacji w systemie bezobsługowym otwartym. Instrumentarium powinno znajdować się w siedzibie Zamawiającego przez cały okres obowiązywania umowy przetargowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Uzupełnienie zużytych implantów (sprzętu) od ich wszczepienia (wykorzystania) - 10
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Endoprotezoplastyka rewizyjna stawu biodrowego (2).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System do stabilizacji złamań około protezowych: - płytki hakowe 3-9 otworowe - 5 szt. - płytki proste 9-17 otworowe - 5 szt. - taśmy mocujące szer. min. 4mm z możliwością mocowania do płytek - 20 szt. - główki do montażu cerklaży - 20 szt. System do wydłużenia szyjki i zmiany kąta trzonowo szyjkowego- system adapterów i głów na stożek 12/14 i 14/16 kompatybilnych ze wszystkimi stożkami 12/14 i 14/16, umożliwiający wydłużenie szyjki endoprotezy w granicach od -3mm do min 21 mm i zmianę kąta trzonowo - szyjkowego oraz zmianę antetorsji szyjki: - adapter symetryczny - 15 szt. - adapter offsetowy 7,5st - 15 szt. - adapter niestandardowy na stożki Taper1, V40, 8/10, 10/12, PCA, ABG, 14/16 - 10 szt. - głowa metalowa 28mm i 32 mm - 5 szt. - głowa ceramiczna 28mm i 32 mm - 5 szt. Do pakietu wymagane jest instrumentarium. Instrumentarium powinno być w kontenerach do sterylizacji w systemie bezobsługowym otwartym. Instrumentarium powinno znajdować się w siedzibie Zamawiającego przez cały okres obowiązywania umowy przetargowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Uzupełnienie zużytych implantów (sprzętu) od ich wszczepienia (wykorzystania) - 10
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- "Świadczenie usługi fizycznej ochrony mienia Powiatowego Urzędu Pracy w Wałbrzychu przy ul. Ogrodowej 5B "
- Sporządzenie programu prac konserwatorskich i wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich stropu drewnianego w salonie włoskim w Zamku Książ w Wałbrzychu
- Sporządzenie programu prac konserwatorskich i wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich żyrandoli w Sali Maksymiliana Zamku Książ
- Dostawa ręczników papierowych, dozowników do ręczników w roli, mydła w piance
- Sukcesywna dostawa jaj kurzych do Restauracji Wałbrzyskiego Centrum Sportowo - Rekreacyjnego "AQUA-ZDRÓJ" Sp. z o.o. przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do cytometrii przepływowej dla Laboratorium oraz materiałów medycznych dla oddziałów Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego ...
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- IMPLANTY ORTOPEDYCZNE
- Dostawa implantów i zespoleń ortopedycznych
- Dostawa implantów ortopedycznych - 2 zadania
- "Dostawa cementowej, pierwotnej, anatomicznej endoprotezy stawu kolanowego"
- Implanty i osprzęt do endoprotezoplastyki
- Zakup i dostawa leków, materiałów opatrunkowych, środków dezynfekcyjnych, odczynników laboratoryjnych i radiofarmaceutyków.
więcej: Implanty ortopedyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.