Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-26
Rąbino: Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy i rozbudowy kompleksu budynków przy Szkole Podstawowej w Rąbinie zgodnie z Programem Funkcjonalno Użytkowym
Numer ogłoszenia: 206137 - 2007; data zamieszczenia: 26.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, Rąbino 27, 78-331 Rąbino, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3643347.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rabino.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy i rozbudowy kompleksu budynków przy Szkole Podstawowej w Rąbinie zgodnie z Programem Funkcjonalno Użytkowym.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie przebudowy kompleksu budynków przy Szkole Podstawowej w Rąbinie zgodnie z programen Funkcjonalno Użytkowym wraz z finansowanie wykonanej inwestycji przez okres 15 lat.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.05.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiającu będzie wymagał wniesienia wadium przed terminem składania ofert w kwocie 120000 zł..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym zamówieniem zgodnie z z wymaganiami ustawowymi, 2.posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie, potencjał techniczny gwarantujacy wykonanie zamówienia oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , w szczególności dysponują osobami posiadającymi niezbędne uprawnienia i kwalifikacje do pełnienia funkcji: a) kierownika budowy- uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń odpowiadajace wymaganiom określonym w art.12 i 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane i doświadczenie w kierowaniu robotami odpowiadajacymi przedmiotowi zamówienia. b) kierownicy robót- uprawnienia do wykonywania sam,odzielnych funkcji technicznych w budownictwie o specjalności konstrukcyjno-budowlanej -1 osoba,instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociagowych i kanalizacyjnych -1 osoba, drogowej - 1 osoba, oraz w zakresie sieci i instalacji elektrycznych 1 osoba, c) kadra kierujaca budowa musi posiadać stwierdzenie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie( uprawnienia budowlane), oraz wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Samorzadu Zawodowego. 3. wykażą i udokumentują ( referencje,opinie lub listy polecające) wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres min 1 roboty budowlanej odpowiadajacej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 3,5 mln złotych, 4. Wykażą i udokumentują ( referencje, opinie lub listy polecające) wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres min. 1 projektu budowlanego obiektu użyteczności publicznej( Zamawiający dopuszcza możliwośc wykazania opracowania projektu budowlanego przez Podwykonawcę), 5. W okresie osttnich trzech lat tj, 2006r,2005r,2004r zatrudniali nie mniej niż 25 osób, 6. dysponują sprzetem niezbędnym do realizacji zamówienia w ilości nie mniejszych niż podane poniżej: dźwig o udźwigu min. 5 ton - 1 szt, rusztowanie składane - 2 kpl, podnośnik przyścienny - 2 szt, betoniarki - 2 szt, środki transportu cieżarowego - 2 szt, środki transportu dostawcze - 1 szt. 7. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie robót w ustalonym terminie, i w tym względzie: - dla zabezpieczenia bieżącego wykonywania robót posiadają środki własne lub dostęp do kredytu w wysokości min. 1.000.000 zł, - osiągnęli w każdym z ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy , za ten okres - przychody ze sprzedaży i zrównanych z nimi na poziomie ponad 6 mln zł. rocznie. - posiadają ubezpieczoną działalność gospodarczą od OC - min. suma ubezpieczenia w zakresie wykonywania działalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia na kwotę nie niższą niż 1.500.000 zł 8. Posiadają możliwości sfinansowania wykonanej inwestycji i umożliwią jej spłatę przez okres do 15 lat od jej zakończenia i oddania do użytkowania, w tym względzie Zamawiający postanawia: a)spłaty będą realizowane w ratach miesięcznych maksymalnie przez okres do 180 miesięcy; rozpoczęcie spłaty nastąpi w miesiąc po przyjęciu pierwszej faktury, b)system spłaty - stała rata kapitałowa; odsetki wyłącznie od kapitału niespłaconego; c)naliczanie odsetek na podstawie stawki referencyjnej WIBOR 1M powiększonej o stałą i niezmienną marżę; d)możliwość wcześniejszej spłaty bez dodatkowej prowizji i odsetek, e)Zamawiający wyraża zgodę na cesję wierzytelności na rzecz instytucji finansującej inwestycję 4) nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 5) wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są złożyć do wniosku : 1) pełnomocnictwo udzielone przez wszystkich partnerów do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 2) wykaz wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, 3) oświadczenie wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za wykonanie zamówienia i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia publicznego i które wspólnie zamierzają składać ofertę muszą wykazać, że :każdy z osobna :nie podlegają wykluczeniu z postępowania, posiadają uprawnienia do działalności w zakresie objętym zamówieniem zgodnie z wymaganiami ustawowymi, posiadają ubezpieczoną działalność gospodarczą od odpowiedzialności cywilnej, wspólnie muszą wykazać, że :posiadają uprawnienia do wykonywania czynności przewidzianych do zrealizowania przedmiotu zamówienia (uprawniania budowlane ), dysponują odpowiednim sprzętem technicznym, dysponują odpowiednim personelem do wykonania zamówienia, posiadają odpowiednie środki finansowe do wykonania zamówienia. Przynajmniej jeden z wykonawców musi wykazać, że : 1) posiada wiedzę i doświadczenie wymagane przez Zamawiającego, Do oceny sytuacji ekonomicznej dodają się wszystkie walory poszczególnych wykonawców. Do oceny sytuacji ekonomicznej dodają się wszystkie walory poszczególnych wykonawców. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunek Nr 1. Znaczenie warunku - spełnia / nie spełnia 1.Osoby przewidziane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie posiadają odpowiednie uprawnienia w zakresie i specjalności, stosownie do rodzaju wykonywanych czynności odpowiadające wymaganiom budowy. 2.Posiadają uprawnienia do określonej działalności zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3.Nie zalegają z należnymi opłatami i składkami wobec Skarbu Państwa (ZUS i US ). 4.Wobec wykonawcy nie otwarto likwidacji lub nie ogłoszono upadłości. 5.Wykonawcy będący osobą fizyczną, wspólnicy spółek jawnych, członkowie zarządu osób prawnych, dyrektor przedsiębiorstwa państwowego - nie zostali skazani za przestępstwa popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 6.Wykonawca nie wykonywał czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania, ani też nie posługiwał się w tym celu osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji. 7.Posiadają niezbędną ilość środków finansowych gwarantujących bieżące wykonywanie zamówienia. 8.Posiadają możliwość sfinansowania wykonanych robót na okres do 15 lat. 9.Posiadają ubezpieczoną działalność gospodarczą od OC. Ocena spełniania warunku : spełnia / nie spełnia ( bez znaczenia punktowego ). Warunek Nr 2. Znaczenie warunku - spełnia / nie spełnia Dysponują niezbędnym potencjałem technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania zadania. 1.dysponowanie odpowiednim sprzętem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia 2.dysponowanie pracownikami zdolnymi do wykonania zadania, w tym specjaliści ds. ogólnobudowlani, elektrycy instalacyjni, izolerzy, malarze, instalatorzy instalacji sanitarnych. Ocena spełniania warunku : spełnia / nie spełnia ( bez znaczenia punktowego ). Warunek Nr 3. Znaczenie warunku - 80 % Ocena posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia. Ocenie będą podlegać : ilość wykonanych w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres) robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 3,5 mln każda, Sposób oceny spełniania warunku : Warunek będzie oceniany w skali 0 - 100 pkt. z tym, że za : Ocena spełniania warunku dokonywana będzie na zasadzie proporcji matematycznej. Oceną za powyższy warunek będzie uzyskana ilość pkt., która następnie zostanie pomnożona przez współczynnik = 0,80. Podstawą będzie ilość zakwalifikowanych do oceny robót budowlanych odpowiadających warunkowi jw. Warunek Nr 4. Znaczenie warunku - 20 % Ocena sytuacji finansowo - ekonomicznej. Sposób oceny spełniania warunku : Warunek będzie oceniany następująco : a)wielkość przychodów za rok obrotowy 2005r wg proporcji - w skali 0 - 20 pkt, b)wielkość przychodów za rok obrotowy 2006r wg proporcji - w skali 0 - 40 pkt, c)wskaźnik rentowności = zysk netto/przychody netto za rok obrotowy 2006r wg proporcji - w skali 0 - 40 pkt. Ocena spełniania warunku dokonywana będzie za poszczególne elementy oceny a - c na zasadzie proporcji matematycznej. Oceną wykonawcy za ten warunek będzie suma pkt. uzyskana za ( a + b + c ) wg zasady jw., która następnie zostanie pomnożona przez współczynnik = 0,20 Dla podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie ocena będzie dokonywana wg zasad jw. a elementy oceny : a, b, c będą obliczane ze zsumowanych od partnerów wielkości podlegających ocenie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków w ubieganiu się o udzielenie zamówienia publicznego. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków do udziału w postępowaniu. 3.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z krótkimi informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, niezbędnymi do wykonania zamówienia wraz z uprawnieniami oraz zaświadczeniami wpisu na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego. 4.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 5.Informacja banku lub SKOK, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. 6.Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie działalności gospodarczej od odpowiedzialności cywilnej na sumę ubezpieczenia w zakresie wykonywania działalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1.500.000 zł. 7.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, dysponuje jakimi dysponuje wykonawca. 8.Dokument instytucji finansującej wskazujący na możliwośc dokonania wykupu wierzytelności - wykonanych robót z możliwością ich spłaty na warunkach określonych w ogłoszeniu. 9.Informacja dotycząca przeciętnej liczby zatrudnianych w okresie ostatnich 3 lat pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, a w przypadku, jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie. 10.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres) robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, zakresu przedmiotu, dat wykonania i adresów odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 11.Rachunek zysków, strat i zobowiązań i należności za lata obrotowe 2004, 2005 i 2006 lub inny dokument określający obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za lata obrotowe 2004, 2005r i 2006r, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Wartość % marży liczonej do WIGOR - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia otrzymają Wykonawcy wraz z zaproszeniem do złożenia ofert..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2007 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Rąbinie Rąbino 27 78-331 Rąbino.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI RĄBINO
więcej: przetargi RĄBINO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja pomieszczeń biurowych z przystosowaniem na Centrum Zarządzania Kryzysowego Gminy Stegna
- Posterunek Policji Kliniska Wielkie - budowa nowej siedziby
- Roboty remontowe pomieszczeń w I i II Liceum Ogólnokształcącym w Sanoku w ramach projektu pn.: Poprawa warunków kształcenia ogólnego w Powiecie Sanockim
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zad inwest pn.: Budowa pomieszczeń laboratoryjnych w Łukasiewicz - ICiMB w Warszawie przy ul. Kupieckiej Warszawa.
- Wykonanie robót budowlanych dla zadnia inwestycyjnego pn."Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Domarasiewicza 1 w Skierniewicach"
- Roboty budowlane wraz z częściowym wyposażeniem w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rozwój infrastruktury kształcenia zawodowego w powiecie jarocińskim dla potrzeb nowoczesnej gospodarki"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.