To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-06-18
Krotoszyce: Modernizacja oddziałów przedszkolnych na terenie Gminy Krotoszyce w ramach projektu Wesołe przedszkolaki
Numer ogłoszenia: 206150 - 2014; data zamieszczenia: 18.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 93723 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krotoszyce, ul. Piastowska 46, 59-223 Krotoszyce, woj. dolnośląskie, tel. , faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja oddziałów przedszkolnych na terenie Gminy Krotoszyce w ramach projektu Wesołe przedszkolaki.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do oddziałów przedszkolnych na terenie Gminy Krotoszyce w ramach projektu Wesołe przedszkolaki, w następujących częściach: Część I Organizacja placu zabaw, obejmująca: 1) dostawę i montaż zestawu zabawek wielofunkcyjnych, 2) dostawę i montaż huśtawek podwójnych z siedziskiem pampers, 3) dostawę i montaż huśtawek wagowych, 4) dostawę i montaż sprężynowców, 5) dostawę i montaż karuzeli, 6) dostawę i montaż kładki sprawnościowej, 7) dostawę i montaż piaskownicy krytej, 8) dostawę i montaż ławeczek bez oparcia, 9) dostawę i montaż stołów piknikowych, 10) dostawę i montaż góry wspinaczkowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w wykazie stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Przedmiot dostawy należy dostarczyć do oddziałów przedszkolnych w Kościelcu i w Krotoszycach zgodnie z zleceniem Zamawiającego. Część II Dostosowanie pomieszczeń obejmująca: 1) dostosowanie toalet do potrzeb dzieci poprzez dostawę następujących urządzeń: umywalek, misek ustępowych, nakładek zmniejszających obwód ustępu, podestów do toalet i umywalek, podgrzewaczy wody, luster, podajników na mydło, podajników na ręczniki papierowe, 2) modernizację toalet dla personelu poprzez dostawę następujących urządzeń: umywalek, luster, podajników na mydło i podajników na ręczniki papierowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w wykazie stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Przedmiot dostawy należy dostarczyć do oddziałów przedszkolnych w Kościelcu i Krotoszycach zgodnie z opisem i zleceniem Zamawiającego. Część III Wyposażenie obejmująca: 1) dostawę wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach, 2) dostawę mebli oraz ich montaż na miejscu przeznaczenia, 3) dostawę i montaż rolet okiennych, 4) dostawę i montaż mebli do szatni, 5) dostawę zabawek i pomocy dydaktycznych, 6) dostawę artykułów plastycznych, 7) dostawę wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi, 8) dostawę i montaż zabezpieczenia grzejników w celu uniknięcia oparzenia oraz urazów, 9) dostawę wykładzin podłogowych, 10) dostawę wyposażenia wypoczynkowego, 11) dostawę i montaż urządzeń ICT, 12) dostawę i montaż sprzętu audiowizualnego, 13) dostawę i montaż tablic interaktywnych wraz ze specjalistycznym oprogramowaniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w wykazie stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Przedmiot dostawy należy dostarczyć do oddziałów przedszkolnych w Kościelcu i w Krotoszycach zgodnie z zleceniem Zamawiającego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.10.00 - Meble przedszkolne 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 39.16.20.00 - Pomoce naukowe 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw 44.41.10.00 - Wyroby sanitarne 38.62.20.00 - Lustra .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Organizacja placu zabaw
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Croquet Sp. z o.o., Szczodre. ul. Trzebnicka 81, 55-095 Mirków, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48130,08 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 37338,46
Oferta z najniższą ceną: 37338,46 / Oferta z najwyższą ceną: 47609,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostosowanie pomieszczeń
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHPU Zuber Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29 C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8342,28 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8160,00
Oferta z najniższą ceną: 8160,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8160,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Wyposażenie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MOJE BAMBINO HOLDING SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MOJE BAMBINO HOLDING SP. Z O.O.
- Moje Bambino Sp. z o.o. Sp. K., ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 85430,16 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 73621,88
Oferta z najniższą ceną: 73621,88 / Oferta z najwyższą ceną: 73621,88
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Doposażenie/wyposażenie pracowni/warsztatów w Zespole Szkół Budowlanych im. Króla Kazimierza Wielkiego w Jaśle."
- Zakup wraz z dostawą sprzętu TIK dla szkół podstawowych w Gminie Lesko.
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. "Nowa jakość edukacji przedszkolnej w Gminie Stężyca"
- "Zakup wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla szkół w ramach projektu "Podniesienie jakości edukacji włączającej w Gminie Krzykosy""
- Dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do placówek przedszkolnych na terenie Gminy Krokowa
- Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu elektronicznego oraz doposażenia szkół podstawowych z terenu gminy Serokomla
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.