Ogłoszenie z dnia 2012-09-26
Kozienice: Zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego na pełnienie funkcji Inżyniera dla zadań inwestycyjnych Projektu: Zapewnienie prawidłowej gospodarki wodno - ściekowej na terenie Gminy Kozienice.
Numer ogłoszenia: 206155 - 2012; data zamieszczenia: 26.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kozienicka Gospodarka Komunalna Sp. z o.o., ul. Przemysłowa 15, 26-900 Kozienice, woj. mazowieckie, tel. 48 6142403, 6146084, faks 48 6142403.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego na pełnienie funkcji Inżyniera dla zadań inwestycyjnych Projektu: Zapewnienie prawidłowej gospodarki wodno - ściekowej na terenie Gminy Kozienice..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego na pełnienie funkcji Inżyniera dla zadań inwestycyjnych Projektu: Zapewnienie prawidłowej gospodarki wodno - ściekowej na terenie Gminy Kozienice..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane 71.32.40.00 - Usługi mierzenia ilości 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.35.60.00 - Usługi techniczne 79.10.00.00 - Usługi prawnicze 79.21.20.00 - Usługi audytu 72.51.00.00 - Usługi zarządzania wspierane komputerowo 72.22.40.00 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BUD-INVENT Sp. z o.o., Odkryta 36A, 03-140 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 210000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 221400,00
Oferta z najniższą ceną: 221400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 211400,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie faktyczne W dniu 15 września 2011 r. został podpisany Aneks nr 3 do umowy na wykonanie Kontraktu Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Kozienicach, przedłużający Czas na Ukończenie Robót na dzień 31 maja 2012 r.. Obecnie trwają prace odbiorowe poszczególnych elementów. Duża ilość elementów budowy oraz usterki wykazywane w trakcie odbiorów, przedłużają całkowite zakończenie inwestycji. Czynności odbiorowe wymagają dużego zaangażowania zarówno inspektorów nadzoru jak również Podzespołu Obsługi Technicznej. W celu zapewnienia prawidłowego zarządzania kontraktami konieczne i niezbędne jest zlecenie dotychczasowemu Inżynierowi Projektu Zapewnienie prawidłowej gospodarki wodno-ściekowej na Tereni Gminy Kozienice zamówienia uzupełniającego na zarządzenie kontraktami do dnia 30.09.2013 r.. Uzasadnienie prawne Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U z 2010 r. nr 113, poz. 759 z późniejszymi zmianami) Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniający, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zachodzi sytuacja w której spełnione są wszystkie przesłanki obligatoryjne wymienione w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp tj.: -od udzielenia zamówienia podstawowego nie upłynęło 3 lata, - zamówienie uzupełniające nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego (jest to pierwsze zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego), - zamówienie uzupełniające polega na powtórzeniu zamówienia tego samego rodzaju co zamówienie podstawowe, - zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, - zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w treści Specyfikacji Istotnych warunków Zamówienia, - zamówienie uzupełniające jest zgodne z zamówieniem podstawowym. We wskazanym stanie faktycznym Zamawiający powziął wiedzę i przekonanie, że zachodzi konieczność wykonania zamówienia uzupełniającego
INNE PRZETARGI Z KOZIENIC
- "Sukcesywna dostawa: Część I - trumny, krzyże. Część II - urny, trumny kartonowe kremacyjne".
- Przebudowa drogi powiatowej 4506W Zwoleń -Sarnów odcinek Mieścisko - Sarnów
więcej: przetargi w Kozienicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Przebudowa i rozbudowa budynku Przedszkola Gminnego i Żłobka Gminnego "Skrzat" w Sianowie".
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w gminie Gronowo Elbląskie" - etap 1
- Budowa zbiornika wodnego małej retencji we wsi Dubno Gmina Boćki w formule zaprojektuj i wybuduj
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Rozbudowa drogi gminnej 107184D wraz z budową chodników i ścieżki rowerowej od przejazdu kolejowego w Smolcu do drogi wojewódzkiej"
- "Przebudowa pomieszczeń w budynku głównym Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o.o. na potrzeby Oddziału Geriatrycznego wraz z wyposażeniem"
- Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 10 ul. J. Śliwki 8 - termomodernizacja i modernizacja budynku - dokumentacja projektowa (3)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.