Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-24
Jasło: Odtworzenie korpusu drogi - umocnienie koryta potoku Ryj w ciągu drogi powiatowej Nr 1905 R Kąty - Desznica - Świątkowa Wielka - Świątkowa Mała na długości 100 mb
Numer ogłoszenia: 206164 - 2009; data zamieszczenia: 24.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Jaśle , ul. Modrzejewskiego 12, 38-200 Jasło, woj. podkarpackie, tel. 0-13 4435140, faks 0-13 4462868.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.jaslo.pl/pzd
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odtworzenie korpusu drogi - umocnienie koryta potoku Ryj w ciągu drogi powiatowej Nr 1905 R Kąty - Desznica - Świątkowa Wielka - Świątkowa Mała na długości 100 mb.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia opisany jest w przedmiarze robót i Specyfikacji technicznej Wykonania i odbioru Robót Budowlanych. Przedmiot zamówienia obejmuje m in. : - roboty ziemne - 1525 m3 - budowle siatkowo - kamienne 255 m3 - narzut kamienny - 45 m3 W trakcie realizacji robót Wykonawca będzie dbać o prawidłowość oznakowania przez cały czas realizacji robót oraz zapewniać warunki bezpieczeństwa. Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest uporządkować teren budowy i przekazać go Zamawiającemu w dniu odbioru..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.52 - Roboty odwadniające .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1, 2, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 - Prawa zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami) i warunki zawarte w SIWZ a w szczególności wykażą, że: a) w ciągu ostatnich 5 lat (przed dniem wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (wykonanie robót ubezpieczających polegających na wykonaniu koszy siatkowych i narzutu kamiennego), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie b) dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym: kierownik budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń albo odpowiednie w specjalności melioracje wodne oraz należy do Izby Inżynierów Budownictwa c) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie obejmującym co najmniej przedmiot zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania wymaganych warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty (zał. nr 1) należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, złożone na druku stanowiącym - zał. Nr 2,-Oświadczenie o podwykonawcach - zał. Nr 3, -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -Odpowiednie dokumenty stwierdzające, że osoba, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy , posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń albo odpowiednie w specjalności melioracji wodnych wymagane przepisami prawa budowlanego wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do Izby samorządu zawodowego oraz posiada wymagane OC - zgodnie z przepisami prawa budowlanego i ustawą o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów, -Polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. -Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie -Kosztorys ofertowy. Jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wymagania dotyczące składania dokumentów i oświadczeń dotyczą każdego z Wykonawców z osobna..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.jaslo.pl/pzd.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.powiat.jaslo.pl/pzd.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2009 godzina 09:15, miejsce: W siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Jaśle ul. Modrzejewskiego 12, pokój nr 204 (sekretariat) II piętro..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z JASŁA
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków oraz wykonanie pomiarów i opracowań geodezyjno - kartograficznych
- Zakup pomocy dydaktycznych i wyposażenia - Szkoła Podstawowa nr 1 w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027
- Zakup pomocy dydaktycznych i wyposażenia - Szkoła Podstawowa nr 2 w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027
- Zakup pomocy dydaktycznych i wyposażenia - Szkoła Podstawowa nr 4 w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027
- Zakup pomocy dydaktycznych i wyposażenia - SP 6 w Zespole Szkół Miejskich nr 1
- Zakup pomocy dydaktycznych i wyposażenia - SP 11 w Zespole Szkół Miejskich nr 2 w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027
więcej: przetargi w Jaśle »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 320133W, dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Ścięciel.
- Rozbudowa drogi gminnej w miejscowości Nowa Grabownica
- Przebudowa ul. Bałtyckiej wraz z budową/przebudową kanalizacji deszczowej - ETAP I
- Remont drogi gminnej w m. Rudna ul. Ścinawska wraz z przebudową ronda
- Budowa ronda na skrzyżowaniu ulic Polna - Legionów w Toruniu
- Budowa drogi gminnej nr 350901W Wrzos - Jabłonna
więcej: Roboty odwadniające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.